/ / Beste måtene for å fikse iPhone personlig hotspot som ikke fungerer for iOS 10 / 10.3

Beste måtene for å fikse iPhone personlig hotspot virker ikke for iOS 10 / 10.3

"Q: Etter at jeg har oppgradert iOS 10.3, Hotspot klarer ikke å fungere
Skynd deg oppdateringen iOS 10, jeg har ikke klarer detfor å få tilgang til personlig hotspot-alternativet. Jeg har tidligere brukt iOS 10.1 og hotspot fungerte som normalt, og vises som et alternativ under mobilen. Jeg hadde brukt den til å koble mine andre telefoner til Internett og bærbar PC, fordi jeg trenger det for jobb. "

-nar_rayya (Diskusjon, Apple)

iPhone personlig hotspo

Når du bruker en enhet med din personlige iPhonehotspot, men plutselig mister signalet sitt, hva vil du gjøre? For programvareproblemer vil vi tilby noen løsninger for deg i denne artikkelen, hvis du ikke kan komme deg ut av problemer, kan du også få en gjenkjenning av maskinvaren. Nå, la oss se hva vi kan gjøre for å fikse iOS 10 personlig hotspot mangler, det samme for iOS 11.

Del 1: iPhone Personal Hotspot kobler ikke til Internett

Hvis du bare har oppdatert iPhone og finn fenomen som ikke viser iOS 10-hotspot, kan du se følgende trinn.

Metode 1: Start på nytt iPhone først og åpne hotspot-tjenesten på nytt. Reboot kan være en nyttig måte å løse problemer med.

Metode 2: Hvis du finner omstart ikke fungerer, kan du også sjekke nettverket til iPhone. Prøv å få Cellular-knappen av og slå den på. Du kan også prøve å åpne og lukke Flymodus for å få nettverksmiljøet oppdatert.

Metode 3: Hvis du fortsatt ikke kan koble til, kan du kanskje se om iPhone-en din er utelatt eller den trådløse komponenten er ødelagt.

Del 2: iPhone kan ikke koble til personlig hotspot etter iOS 10.3-oppdatering

For brukere som finner iOS 10.3 iPhone kan ikke koble til hotspot, men den opprinnelige iOS-enheten kan normalt surfe på Internett, og du kan da prøve å starte enheten som trenger å koble til det personlige hotspotet.

Men når du finner disse metodene ikke kan fåDu er ute av trøbbel, du kan prøve å bruke Tenorshare ReiBoot, som kan bidra til å håndtere det frakoblede problemet. I tillegg kan denne programvaren også løse problemer med iPhone, iPad eller iPod.

• Trinn 1: Last ned og installer Tenorshare ReiBoot, start den og koble deretter iPhone med datamaskinen, og du vil se grensesnittet nedenfor;
  • hovedgrensesnitt
  • Trinn 2: Klikk på "Enter Recovery Mode", og du vil kunne se et Apple- og USB-ikon, noe som betyr at du har lykkes med å få iPhone 7/7 Plus / SE / 6s / 6 / 5s / 5 til gjenopprettingsmodus.
  • Trinn 3: Når du finner "Avslutt gjenopprettingsmodus" -knappen er uthevet, kan du klikke på den og iOS-enheten din vil snart starte på nytt.

Etter disse trinnene kan du nå sjekke igjenom det personlige hotspotet kan fungere eller ikke på iPhoneX / 8/7/7 Plus / SE / 6s / 6 / 5s / 5. For neste gang du møter med at iPhone-hotspot ikke viser eller ikke fungerer problem, kan du også prøve å fikse på disse måtene.

Kommentarer 0 Legg til en kommentar