Beste måtene for å fikse iPhone personlig hotspot virker ikke for iOS 10 / 10.3
"Q: Etter at jeg har oppgradert iOS 10.3, Hotspot klarer ikke å fungere
Skynd deg oppdateringen iOS 10, jeg har ikke klarer detfor å få tilgang til personlig hotspot-alternativet. Jeg har tidligere brukt iOS 10.1 og hotspot fungerte som normalt, og vises som et alternativ under mobilen. Jeg hadde brukt den til å koble mine andre telefoner til Internett og bærbar PC, fordi jeg trenger det for jobb. "
-nar_rayya (Diskusjon, Apple)

Når du bruker en enhet med din personlige iPhonehotspot, men plutselig mister signalet sitt, hva vil du gjøre? For programvareproblemer vil vi tilby noen løsninger for deg i denne artikkelen, hvis du ikke kan komme deg ut av problemer, kan du også få en gjenkjenning av maskinvaren. Nå, la oss se hva vi kan gjøre for å fikse iOS 10 personlig hotspot mangler, det samme for iOS 11.
- Del 1: iPhone Personal Hotspot kobler ikke til Internett
- Del 2: iPhone kan ikke koble til personlig hotspot etter iOS 10.3-oppdatering
Del 1: iPhone Personal Hotspot kobler ikke til Internett
Hvis du bare har oppdatert iPhone og finn fenomen som ikke viser iOS 10-hotspot, kan du se følgende trinn.
Metode 1: Start på nytt iPhone først og åpne hotspot-tjenesten på nytt. Reboot kan være en nyttig måte å løse problemer med.
Metode 2: Hvis du finner omstart ikke fungerer, kan du også sjekke nettverket til iPhone. Prøv å få Cellular-knappen av og slå den på. Du kan også prøve å åpne og lukke Flymodus for å få nettverksmiljøet oppdatert.
Metode 3: Hvis du fortsatt ikke kan koble til, kan du kanskje se om iPhone-en din er utelatt eller den trådløse komponenten er ødelagt.
Del 2: iPhone kan ikke koble til personlig hotspot etter iOS 10.3-oppdatering
For brukere som finner iOS 10.3 iPhone kan ikke koble til hotspot, men den opprinnelige iOS-enheten kan normalt surfe på Internett, og du kan da prøve å starte enheten som trenger å koble til det personlige hotspotet.
Men når du finner disse metodene ikke kan fåDu er ute av trøbbel, du kan prøve å bruke Tenorshare ReiBoot, som kan bidra til å håndtere det frakoblede problemet. I tillegg kan denne programvaren også løse problemer med iPhone, iPad eller iPod.
- Trinn 1: Last ned og installer Tenorshare ReiBoot, start den og koble deretter iPhone med datamaskinen, og du vil se grensesnittet nedenfor;
- Trinn 2: Klikk på "Enter Recovery Mode", og du vil kunne se et Apple- og USB-ikon, noe som betyr at du har lykkes med å få iPhone 7/7 Plus / SE / 6s / 6 / 5s / 5 til gjenopprettingsmodus.
- Trinn 3: Når du finner "Avslutt gjenopprettingsmodus" -knappen er uthevet, kan du klikke på den og iOS-enheten din vil snart starte på nytt.

Etter disse trinnene kan du nå sjekke igjenom det personlige hotspotet kan fungere eller ikke på iPhoneX / 8/7/7 Plus / SE / 6s / 6 / 5s / 5. For neste gang du møter med at iPhone-hotspot ikke viser eller ikke fungerer problem, kan du også prøve å fikse på disse måtene.