/ / Top 8 måder at løse computeren ikke genkende iPhone på

Top 8 måder at reparere computer ikke genkender iPhone

"Jeg prøver at downloade nogle videoer fra miniPhone 8, jeg tilsluttede telefonen til mine computere USB-port, iTunes åbnes, originalt Apple-kabel, men iPhone vil ikke vises på computeren (Windows 10), så jeg kan ikke få adgang til ethvert foto eller video på min iPhone. Er der nogen hjælp til dette? "

Jeg ved, at mange iPhone-brugere må være stødt påsamme problem. Når din iPhone ikke registreres af pc, kan du ikke gøre noget med det. Årsagerne til dette problem kan relateres til noget galt med hardwaren eller inkompatibiliteten mellem din computer og enhed. Der er ingen enkelt løsning for at få iPhone til at vises på computeren, da årsagerne er forskellige og forskellige. Her har vi sammenfattet de mest almindelige løsninger på dette problem. Følg nu artiklen og prøv dem en efter en.

Sådan rettes computeren, der ikke genkender iPhone XS / XS Max / XR / X / 8/7/6

Følgende er de effektive metoder til at få problemet "iPhone ikke vises på computeren" rettet. Læs bare trinnene for at få iPhone XS / XS Max / XR / X / 8/7/7 Plus / SE / 6s / 6 / 5s / 5c / 5 vises normalt på Windows.

Del 1: 5 Grundlæggende løsninger til reparation af iPhone vises ikke på computeren

  • Genstart iPhone og computer, og prøv igen.
  • Opdater din computer. Forældede systemer genkender ikke iOS-enheder (oftest på Windows-computer).
  • For at kontrollere, om computeren ikke genkender iPhone, fordi USB-huben er beskadiget, kan du prøve en anden USB-port, eller du kan prøve en anden computer.
  • Sæt ledningen i iPhone og derefter tilsluttet computeren, tag derefter kun stikket ud af iPhone og tilsluttet den igen.
  • Hvis Auto-Lock er slået til, skal du låse iPhone op med din adgangskode og stole på computerforbindelsesenheder.
tryk på tillid på iphone

Del 2: Kontroller Apple Mobile Device Support

Når du har prøvet de almindelige handlinger, hvis din iPhone stadig ikke genkendes af computeren, skal du muligvis kontrollere Apple Mobile Device Support.

  • Gå til Kontrolpanel, klik på Afinstaller et program for at se, om Apple Device Support er installeret eller ej.
  • support til Apple mobilenhed
  • Start Apple Service igen. Gå til Start, tryk på Windows tast + R og skriv "services.msc" i tekstfeltet, skriv Enter. Og find derefter Apple Mobile Device eller Apple Mobile Device Service. Tryk med højreklik, og gå derefter til Egenskaber. Klik på Stop for at afslutte tjenesten. Klik på Start for at genstarte tjenesten igen og derefter genstarte computeren.
  • genstart service

Del 3: Geninstaller iTunes for at få iPhone til at vises på pc

Hvis du ikke kan finde enhedstjenesten og få en meddelelse, der siger "Den software, der kræves til iPhone er ikke installeret". Derefter skal du slette iTunes helt og installere det igen.

  • Klik på Start Menu, og vælg Kontrolpanel, og klik derefter på "Afinstaller et program".
  • Find iTunes på programlisten, og dobbeltklik på for at afinstallere. Du skal også afinstallere de iTunes-relaterede komponenter.
  • afinstaller iTunes
  • Gå til Apple iTunes Download-webside, og download iTunes-installationsfil.
  • Efter at have downloadet installationsfilen skal du køre den på din computer. Følg installationsprocessen, og iTunes installeres på din computer.

Del 4: Fix computer Kende ikke iPhone med Free TunesCare

Hvis ovenstående løsninger ikke kunne løse dit problem, kan du prøve at et freeware kaldet Tenorshare TunesCare for at få din computer til at genkende din iPhone let.

  • Gratis download og installer Tenorshare TunesCare på din computer. Kør den og tilslut din iOS-enhed til denne computer via et USB-kabel.
  • hvordan fikseres itunes backup session mislykkedes
  • Klik først på "Fix iTunes Sync Problem" på Tenorshare TunesCare for at se, om problemet kan løses
  • hvordan man løser itunes backup session mislykkede fejl
  • Hvis problemet stadig afsluttes, skal du køre TenorshareTunesCare igen og klik på "Løs alle iTunes-problemer" og klik på "Reparer iTunes". På denne måde genopbygger Tenorshare TunesCare hele iTunes for at lade din iPhone opdages.
  • itunes backup-session mislykkedes Windows 10

Kontroller din enhed for at se, hvad der forårsager, at iPhone ikke vises på computeren efter iOS 10-opdatering, og vælg den passende løsning til din særlige situation.


Kommentarer 0 Tilføj en kommentar