/ / Hur fixar jag om iOS 9-noteringar inte synkroniseras?

Så här fixar du om iOS 9 noterar att inte synkronisera?

Notes-appen är alltid ett praktiskt ställe att spela ininformation som påminner dig om att utföra det du har planerat. Det är en god nyhet för iOS-användare att anteckningar i iOS 9 har utvecklats från en enkel app som är så kallade vanlig text-anteckningar till en så kraftfull plattform där det tillåter att bifoga bilder, videor och dokument; och skisser. Det är enkelt att logga in det du behöver med fingertopparna. I kontrast till den gamla Notes-versionen som var en ganska begränsad app kan Notes-appen nu också skriva anteckningar som kan synkroniseras mellan dina olika enheter - iPad, iPhone och Mac.

Men iOS 9 ger några frustrerande problemmedan det erbjuder en hel del överraskande nya funktioner. Vissa iOS 9-användare har överensstämmer med problemet om att information som inte kan synkroniseras i iOS 9 med deras MacBook Pro via iCloud och de frågade mig hur man fixar iOS 9-anteckningar som inte synkroniserar problem.

Anledningen till att iOS 9-anteckningar inte kan synkroniseras?

Du kan vara en av dem som tyvärr fann att dumisslyckades med att synkronisera dina anteckningar i iOS 9 med Mac. Varför? Detta beror på att anteckningsappen på OS X Yosemite fortfarande finns kvar i den förfästade versionen av iOS 8, vilket orsakade den misslyckade anslutningen så att iOS 10/9-anteckningarna inte kan synkronisera.

Handledning om hur du åtgärdar om iOS 9-noteringar inte synkroniseras

Lider du den irriterande frågan somanteckningar i iOS 9 inte kan synkronisera till Mac via iCloud? Någon rådde att installera OS X El Capitan beta, men jag kommer att rekommendera dig att gå till iCloud.com för att få iOS 9-anteckningar att börja synkronisera.

Följ bara den enkla handledningen nedan för att fixa iOS 10/9-anteckningar som inte kunde synkroniseras om du har ett synkroniseringsbehov från iCloud.

• Öppna Safari på din Mac.
  • Navigera till iCloud.com och ange ditt användarnamn och lösenord.
  • Klicka på anteckningar app

Det är allt! När du utför dessa tre enkla steg bör du kunna redigera dina aktuella anteckningar, lägga till checklistor och text och ta bort all information du vill ha.

Men om iOS 9-anteckningarna inte kunde synkronisera påsenkan inte lösas än, vad ska jag göra? Tenorshare iCareFone kommer att vara till stor hjälp, vilket kan hjälpa dig att enkelt överföra anteckningar från iPhone / iPad / iPod (iOS 10/9/8/7) till Mac utan iCloud.

Kommentarer 0 Lägg till en kommentar