[Löst] iOS 11.3.1 Jailbreak fast på svart skärm
Om du försöker jailbreaka din iOS 11.3.1 eller iPad och upplever ett problem där det verkar fastna på en svart skärm visas, så har vi några råd som kan hjälpa dig att fixa iPhone jailbreak fastnat problem. Som många lösningar på Electra jailbreakproblem, ingenting är en exakt lösning och innebär viss test och fel. Vissa lösningar kan fungera för en delmängd av enhetsägare, och inte för andra, så det är fallet att prova nedanstående råd och se vad som fungerar för dig.
Gör dig redo för Jailbreak
Först och främst, se till att din enhet är iFlygplansläge innan du försöker jailbreak din iPhone. Den andra saken är att se till att alla iPhone- eller enhets RAM-enheter rensas och inte används innan jailbreaking eftersom det kan orsaka problem någon gång. Om dessa två förslag inte fungerar, gör sedan en fullständig omstart av enheten. När du har startat om kan du prova jailbreaking-processen igen. Ovanstående alternativ kanske inte verkar vara de mest tekniska lösningarna för att övervinna detta problem, men du kan eliminera många fel från processen genom att följa dessa enkla steg.
Fix 1: Stäng av Siri
Stänga av Siri kan också fixa iOS 12 / 11.3.1 Jailbreak svart skärm fastnat problemet, så här kan du göra det:
Steg 1: Gå till Inställningar.
Steg 2: Gå nu till "Siri och sök" och tryck sedan på lyssna på "Hey Siri".

Steg 3: Tryck nu på Hem-knappen för Siri eller tryck på Sidoknappen för att Siri ska växla och knacka på Siri.
När du stänger av Siri startar du om enheten och lägger märke till att Airplane-läget avaktiveras vid omstart. bara aktivera det igen.
Fix 2: Radera iOS-programuppdatering
Vi rekommenderade att du tar bort iOS-programuppdateringinnan du använder Jailbreak. För att ta bort iOS-programuppdatering, starta appen Inställningar och navigera till Allmänt> iPhone-lagring> iOS 11.3 (eller någon annan iOS-programuppdatering som du ser i listan), klicka på den, tryck sedan på Radera uppdatering och sedan Ta bort uppdatering i en popup-bekräftelse för att radera iOS-programuppdateringen. Att ta bort uppdateringen kan också åtgärda problemet med svart skärm
Fix 3: Stäng av lösenord och hitta min iPhone
En av lösningarna är att inaktivera lösenord och hitta min iPhone. Så här kan du stänga av lösenordet och hitta min iPhone.
Starta appen Inställningar och tryck på Face ID ochLösenord eller Touch ID & lösenord, ange lösenordet och tryck sedan på Stäng av lösenord för att inaktivera det. För att stänga av Hitta min iPhone, navigerar du till Inställningar> [ditt namn]> iCloud> Hitta min iPhone och klickar sedan på Find My iPhone-växeln. Ange Apple ID och lösenord när du uppmanas att stänga av det.

Fix 4: Hard Reset iPhone
Steg 1: Leta reda på Hem-knappen och Sleep / Wake-knapparna på din iPhone.
Steg 2: Tryck och håll in Hem-knappen och Sleep / Wake-knappen samtidigt tills Apple-logotypen visas.
Steg 3: Släpp sedan knapparna och din iPhone kommer att starta om.

Fix 5: Använd Tenorshare ReiBoot: s Fix All iOS fastnat
Om de ovanstående metoderna inte fungerade kan du prova Tenorshare ReiBoot, ett professionellt iOS-system som reparerar mjukvara för att fixa den svarta skärmen fastnat och få iPhone till statusen som är oskadad.
Steg 1: Ladda ner och installera ReiBoot på din PC eller Mac Ladda ner och installera ReiBoot på din dator och kör sedan programvaran och anslut iPhone till datorn. Klicka på "Fix All iOS Stuck" när enheten har identifierats.

Steg 2. Klicka på "Fix Now (All iOS 11 Stuck)". Den visar den senaste tillgängliga iOS-firmware. Följ guiden för att ladda ner och installera iOS 11.

När du har slutfört nedladdningen och installationen kommer din jailbroken iPhone att starta om med det senaste iOS 11-systemet.
Videoguide för att fixa alla iOS 11.3 Jailbreak Stuck
Det här var några fixar du kan försöka fixa iphonejailbreak fast svart skärm, jag har också rekommenderat vårt personliga favoritverktyg för att fixa problemet med en klicklösning. Följ instruktionerna noga för att lösa problemet.