/ / Hur man gör iPhone-e-postbelastning snabbare i iOS 12/11

Hur man gör iPhone-e-postbelastning snabbare i iOS 12/11

F: E-post som är långsam att ladda i e-postapp med iOS 11
"Efter uppdateringen tar mina e-postmeddelanden lång tidatt ladda efter att de har kommit in. Förhandsgranskningen visas, men när jag väljer det nya meddelandet säger det bara laddning under lång tid. Jag måste till och med lämna meddelandet och komma tillbaka några gånger. Det här är på mitt utbytarkonto med push. Någon annan ser det? "

Bland Apple Communities finns det en stor mängd användare som klagar över att deras Mail-app fungerar extremt långsamt på iOS 12.1 / 12/11. Som Apple-fan påverkar det på något sättanvänder erfarenhet av iOS-avdelningar, särskilt för användare som just har köpt den nya iPhone X / 8/8 Plus. Är det något problem med e-post-appen? Hur kan vi få iPhone-e-post att ladda snabbare i iOS 11 och iSO 12? I den här artikeln hittar du svaren.

1. Ta bort e-postkonto och lägg till det igen

Gå till: Inställningar >> Konton och lösenord. Välj ditt konto för posttjänst och välj "Radera konto". Lägg sedan till kontot igen, du kan klicka på "Lägg till konto" för att uppnå detta mål.

ta bort e-postkonto

2. Ta bort Mail-appen och installera om den

Sedan iOS 11 kan användare nu installera ominbyggda appar som Mail, Maps, Weather, etc, bör du försiktigt trycka och hålla kvar Mail-appen tills den fnissar. Peka på den lilla xen för att ta bort den från din enhet. Ladda ner det från Apple Store efter ett tag för att se om det kan behandlas normalt.

avinstallera e-post-appen

3. Återställ nätverksinställningar

Ibland skulle nätverkshastigheten också påverkae-postens laddningshastighet, så att användare kan försöka återställa nätverksinställningarna och ansluta med Wi-Fi eller mobildata igen för att ladda e-postmeddelanden. Du bör gå till: Inställningar> Allmänt> Återställ> Återställ nätverksinställningar.

återställ nätverksinställningarna
Anmärkningar: Den här metoden kommer att resultera i att alla nätverksinställningar som alla Wi-Fi-lösenord torkas bort.

4.För att starta om iPhone för att fixa E-postbelastning långsamt

När din e-post saknar laddning i e-post-appen i iOS 11/12 bör hård återställning också utföras för att lösa problemet.

iPhone X / 8-användare bör snabbt trycka på Volym upp-knappen och sedan på Volym ned-knappen, tryck länge på sidoknappen tills du ser Apple-logotypen.

iPhone 7 och tidigare användare kan se följande guide för att tvinga om din iPhone / iPad / iPod igen.

tvinga omstart iphone

5.Fix E-post laddar Saktigt i iOS 12/11 med Tenorshare ReiBoot utan dataförlust

Om du har provat ovanstående lösning men fortfarande hittaratt e-post tar lång tid att ladda, kommer jag att rekommendera dig att prova Tenorshare ReiBoot, som är ett gratis iPhone-återställningsläge och iOS-fixprogram. Problemet med att ladda långsamt på iPhone via e-post kan vara fel i systemet och ReiBoot kan reparera iOS för att fixa iPhone som inte fungerar utan dataförlust.

När programmet startats, anslut din enhet till datorn och välj "Reparera operativsystem".

Ange återställningsläge

Klicka på "Start reparation" och följ instruktionerna för att ladda ner iOS-firmwarepaketet. Den kommer att ladda ner den senaste iOS IPSW-filen och installera om den på din enhet.

ladda ner ios firmware-paket

ReiBoot kommer att reparera iOS-systemet med firmwarepaketet. Efter systemåterställning kommer din iPhone att starta om och problemet med långsam inläsning via e-post bör åtgärdas.

fixa iphone e-post laddas långsamt

Detta är den ultimata lösningen för att fixa e-postbelastningarlångsamt på iPhone X / XR / Xs / 8/7/6 / 5s. Faktiskt, om din iPhone sitter fast i återställningsläge, Apple-logotyp eller svart dödskärm, kan ReiBoot lösa dessa iOS-problem med hög framgång.


Kommentarer 0 Lägg till en kommentar