/ / Hvordan fikser jeg hvis ikke iOS 9-notater synkroniseres?

Hvordan fikseres hvis iOS 9 notater ikke synkroniseres?

Notes-app er alltid et nyttig sted å spille inninformasjon som minner deg om å utføre det du har planlagt. Det er en god nyhet for iOS-brukere at notater i iOS 9 har blitt utviklet fra en enkel app som er såkalte vanlig tekstnotater til en så kraftig plattform der den tillater å legge ved bilder, videoer og dokumenter; og tegning. Det er enkelt å logge det du trenger med fingertuppene. I kontrast til den gamle Notes-versjonen som var en ganske begrenset app, er Notes-appen nå også i stand til å skrive notater som kan synkroniseres mellom de forskjellige enhetene dine - iPad, iPhone og Mac.

Imidlertid bringer iOS 9 noen frustrerende problemermens den tilbyr ganske mange overraskende nye funksjoner. Noen brukere av iOS 9 har kompatible om problemet med at notater om data ikke kan synkroniseres i iOS 9 med MacBook Pro via iCloud, og de spurte meg hvordan fikse iOS 9-notater som ikke synkroniserer problemer.

Årsaken til at iOS 9-notater ikke kan synkroniseres?

Du kan være en av de som dessverre fant ut at duklarte ikke å synkronisere notatene dine i iOS 9 med Mac. Hvorfor? Dette er fordi notater-appen på OS X Yosemite fremdeles holdt i versjonsversjonen av iOS 8, noe som forårsaket den mislykkede tilkoblingen, slik at iOS 10/9-notatene ikke klarer å synkronisere.

Opplæring om hvordan du fikser hvis iOS 9 Notes ikke synkroniserer

Lider du det irriterende problemet somkan notater i iOS 9 ikke synkronisere med Mac via iCloud? Noen anbefalte å installere OS X El Capitan beta, men jeg vil anbefale deg å gå til iCloud.com for å få iOS 9-notater i gang med å synkronisere.

Bare følg den enkle opplæringen nedenfor for å fikse iOS 10/9-notater som ikke kunne synkroniseres hvis du har et synkroniseringsbehov fra iCloud.

• Åpen Safari på Mac-en.
  • Navigere til iCloud.com og skriv inn brukernavn og passord.
  • Klikk på Merknader app

Det er alt! Når du utfører disse tre enkle trinnene, bør du kunne redigere gjeldende notater, legge til sjekklister og tekst og fjerne all informasjon du ønsker.

Imidlertid, hvis iOS 9-notatene ikke kunne synkronisere posenkan ikke løses ennå, hva skal jeg gjøre? Tenorshare iCareFone vil være til god hjelp, noe som kan hjelpe deg med å overføre notater fra iPhone / iPad / iPod (iOS 10/9/8/7) til Mac uten iCloud.

Kommentarer 0 Legg til en kommentar