/ / iOS 11 / 11.0.3 Autokorrekt problem: Bokstav I viser rart symbol

iOS 11 / 11.0.3 Autokorrekt problem: Bokstav I viser rart symbol

"Jeg prøver å finne ut hvorfor min kone" s iPhone 7viser dette rare symbolet når du skriver bokstaven "jeg", det korrosjoneres alltid til dette symbolet "A?". Det skjer i Apple Mail på telefonen hennes og viser når jeg mottar dem på min Mac iMessage. "

skriv bokstav i

Nylig har noen av iPhone-brukerneoppstått med det samme problemet som å skrive bokstaven "jeg" på Apple-tastaturet, det viser rare "A?" med en boks etter oppgradering til iOS 11.1 / 11.0.3. For eksempel vil "Jeg er spent på å se deg i morgen" vises som "A? Er spent på å se deg i morgen". En annen relatert feil er at den viser under ofte brukt fane bokstaven "I" på emoji-tastaturet for noen iOS-brukere som er berørt. Det er utrolig irriterende at noen få brukere til og med opplevde dette problemet på iPad eller Mac, fordi prediktiv tekst er tilgjengelig på alle Apple-enheter med iCloud.

emoji iOS 11

Vel, jeg kan ikke fortelle deg hvorfor det skjerannet enn det ser ut til å være en ny uventet iOS 11-tastaturfeil. Selv om Apple fremdeles ikke gir et brukbart tiltak frem til nå, er vi i stand til å fikse det selv før ting blir verre. Her viser jeg noen tilnærminger for deg for å henvise til hvordan du fikser bokstav & ldquo; I & rdquo; som viser rare symboler i iOS 11.1 / 11.0.3 teknisk.

Metode 1. Deaktiver tastaturprediksjon

Siden hovedfunksjonen til iOS 11.1 handler om emoji, noen fans spekulerer i at denne feilen kan ha sammenheng med prediktiv algoritme til Apple-tastaturet. Uten en sau kan det ikke være ull. Vi kan like godt slå av tastaturprediksjon for Apple-enheten for å fikse iOS 11 prediktiv tekstfeil. Etter det vant du ikke denne forutsigelsen på tastaturet ditt, til slutt når du skriver bokstav & ldquo; I & rdquo; vil du få & ldquo; jeg & rdquo; bare. Dette er en av de pålitelige midlertidige hjelpemidlene for å få slutt på iOS 11.1 autokorrekt problem. Trinnene er: Innstillinger> Generelt> Tastaturer> Forutsigende.

tastatur prediksjon

Tips: Et annet foreløpig tiltak er å dra nytte av tredjeparts tastatur i stedet for Apple-tastatur. Slikt tredjepartsverktøy kan være Swype, Gboard, SwiftKey, Fleksy, TouchPad eller Typeeto, etc.

Metode 2. Start Apple Device på nytt

Brevet & ldquo; I & rdquo; endringer i telefonentil en & ldquo; A? & rdquo ;? I følge noen faglige fora er det en annen løsning som ofte blir omtalt for å starte enheten på nytt. Noen ganger trenger du bare å starte på nytt eller tvinge iPhone, iPad eller iPod på nytt, og da blir alt bra. Imidlertid er det forskjellige operasjoner for å tvinge til omstart i forskjellige Apple-modeller. Her tar jeg iPhone som eksempel og viser dem som nedenfor:

• Tving omstart iPhone X / 8/8 Plus: Du må lese denne artikkelen om detaljer - Topp 2 gratis metoder for å starte en frossen iPhone X / 8/8 Plus på nytt
  • Tving omstart iPhone 7/7 Plus: Sjekk trinnene på denne lenken - Hvordan tvinge omstart / hardt tilbakestille iPhone 7 og iPhone 7 Plus
  • Hard Restart iPhone 6s / 6s Plus / 6/6 Plus / 5s eller eldre: Se her - Hvordan tvinge iPhone på nytt eller start på nytt (inkludert iPhone 6)
Merk: Du kan også være interessert i dette innlegget - Slik tvinger du på nytt iOS 11 iPhone / iPad uten å bruke knapper

Metode 3. Nedgrader iOS med Tenorshare ReiBoot

Dette er en kjent iOS 11.1-feil. Før Apple slipper en oppdatering for å fikse den, kan du nedgradere til stabil 11.0.2 / 11.0.1. Hvordan gjøre det? Du trenger et programvare som heter Tenorshare ReiBoot. Tenorshare ReiBoot er et kjent profesjonelt og brukbart verktøy for å fikse alle unormale iOS-problemer. Du skal se hvordan du nedgraderer iOS med det som nedenfor:

Trinn 1. Last ned og installer Tenorshare ReiBoot, start den og koble enheten din til Windows eller Mac-datamaskin.

Trinn 2. Klikk på & Fix all iOS Stuck & rdquo; i Tenorshare ReiBoot og velg Fix Now (All iOS 11 Stuck).

import ios 11 ipsw

Trinn 3. Apple signerer fortsatt iOS 11.0.1 og iOS 11.0.2, så du kan laste ned ipsw-filen her. Og klikk deretter på & ldquo; Velg & rdquo; i Tenorshare ReiBoot for å importere iOS 11 ipsw-filen.

import ios 11 ipsw

Tenorshare ReiBoot vil bekrefte ipsw-filen og begynne å fjerne iOS 11.1 og installere det nye iOS-systemet på din iPhone / iPad.

Metode 4. Vent til Apple fikser iOS 11.1 Bug

Hvorfor er bokstaven & ldquo; Jeg & rdquo; fremstår som en& Ldquo; A & rdquo; med et esket spørsmålstegn? Det er ingen nøyaktig grunn så langt. Imidlertid, hvis det absolutt er en global feil i iOS 11.0.3 eller iOS 11.1, så hadde du bedre ventet på offisiell varsel fordi Apple ikke kan ignorere denne typen problemer lenger.

I følge kunder som ringer Apple Support,Apple foreslår en midlertidig feilsøking ved å bruke tekstutskiftning. De spesifikke trinnene er: gå til Innstillinger> Generelt> Tastatur> Tekstbytte. Skriv inn en stor bokstav & ldquo; I & rdquo; for å erstatte små bokstaver i & rdquo;. Følgelig kan du bare prøve og vente i en periode til Apple slipper en ny iOS-versjon for å fikse denne avviken.

Vel, alle ovennevnte tips og triks er samletfra fora og andre ressurser. Du kan plukke en og prøve å fikse bokstaven & ldquo; I & rdquo; slå til en & ldquo; A? & rdquo; med en boks rundt spørsmålstegnet foreløpig. Jeg håper at dette ikke vil skje på din iPhone, iPad, iPod eller Mac i fremtiden. Noen nyeste løsning? Legg igjen kommentaren i kommentarområdet.

Kommentarer 0 Legg til en kommentar