Topp 5 løsninger for å fikse bilderapp holder krasj på iPhone (iOS 12 støttes)
"Bilder" -appen min krasjer stadig Appen somkommer med iPhone fortsetter å krasje. Den krasjet på min iPhone 5C, og da jeg oppgraderte og gjenopprettet min nye iPhone 6, krasjer den fortsatt. Alle andre tråder jeg ser, ber meg om å starte iPhonene mine på nytt og gjenopprette dem. Men det gjør det fortsatt på gjenopprettingen, så hva gjør jeg? "
Bilder-app er en slags viktig app i det dagligebruker, men noen ganger kan du møte situasjonen ovenfor at hver gang du åpner Bilder-appen, vil den krasje umiddelbart. Dette problemet er blitt sett i både iOS 12 og iOS 11. For å få dette iPhone Bilder-appen krasjer stadig problemet løses, kan du henvise til følgende løsninger.
- Løsning 1: Start iPhone på nytt for å fikse Crash
- Løsning 2: Avslutt og start Photos-appen på nytt
- Løsning 3: Slett nylige bilder for å avslutte bilderapp-krasjsløyfe på iPhone
- Løsning 4: Fix Photo App holder krasjer på iPhone med Tenorshare ReiBoot
- Løsning 5: Oppdater / nedgrader iOS til gjeldende iOS-versjon
Løsning 1: Start iPhone på nytt for å fikse Crash
Start i det meste av situasjonen på iOS-enheten dinkan være nyttig å løse de fleste av iOS-problemene. Du kan enkelt fullføre denne operasjonen ved å holde inne av / på-knappen i sekunder, sveipe for å slå av iPhone / iPad / iPod når "skyv til strøm av" vises. Start deretter iOS-enheten din igjen for å sjekke om Bilder-appen er tilgjengelig eller ikke.
Dessuten, hvis du fremdeles finner bilder og kameraapp-krasj i iOS 12/11/10, anbefaler vi deg å tvinge om iPhone på nytt for en ny prøve.
For iPhone X / 8/8 Plus, trykk raskt Volum opp og deretter Volum ned-knappen. Etter det, trykk lenge på Sideknappen og slipp til du ser Apple-logo-skjermen.
For iPhone 7 eller nyere iPhone, trykk og hold inne Power og Volume Down-knappene til du ser Apple-logoen.
For andre iPhone-brukere, trykk og hold inne både Power og Home-knappene i stedet.

Løsning 2: Avslutt og start Photos-appen på nytt
Noen ganger, hvis du ikke liker å starte iPhone på nytt, kan du prøve å avslutte Bilder-appen og deretter starte den på nytt. Du burde:
- Dobbeltklikk på Hjem-knappen for å få frem multitaskingsskjermen
- Finn bilder-appen kan sveipe opp på denne appen for å avslutte den.
Trykk deretter på Hjem-knappen igjen for å gå tilbake til startskjermen og start Photos-appen på nytt for å sjekke om Photos-appen fungerer eller ikke.
Løsning 3: Slett nylige bilder for å avslutte bilderapp-krasjsløyfe på iPhone
For mange brukere møter de dette problemet etterde lastet ned noen bilder fra nettstedene. Dermed kan disse bildene være grunnen. Hvis du ikke normalt kunne åpne dine bilder, kan du velge å ikke oppgi det eksakte albumet, men slette albumet som du bare har lagret problematiske bilder i.
Men du bør legge merke til at andre tilgjengelige bilder kan bli slettet på samme tid. Hvis mulig, anbefaler vi deg å ta sikkerhetskopi først.
Løsning 4: Fix Photo App holder krasjer på iPhone med Tenorshare ReiBoot
Hvis du har prøvd de ovennevnte tre løsningene, menBilder-app krasjer fortsatt, så foreslår vi at du prøver to ganger med et gratisprogram, iPhone System Recovrey-verktøyet ReiBoot, som kan fikse alle slags fastlåste iOS- og driftsproblemer med bare ett klikk.
Kjør programmet og koble iPhone-en din tildatamaskin. Da vil du kunne se grensesnittet nedenfor. Klikk "Gå inn i gjenopprettingsmodus", og du vil se iTunes og USB-ikoner vises på iPhone-skjermen i løpet av sekunder.

Når alternativet "Avslutt gjenopprettingsmodus" er uthevet, kan du klikke på det for å få iPhone-en din tilbake til det normale, og iPhone / iPad / iPod kan kanskje starte på nytt automatisk.
I det meste av situasjonen kan denne enter / exit-gjenopprettingsmodusoperasjonen bidra til å fikse iOS-enheten din, og gi den en bedre tilstand uten tap av data.
Løsning 5: Oppdater / nedgrader iOS til gjeldende iOS-versjon
For Bilder-appen krasjer stadig i iOS 12/11/10,brukere bør sjekke iOS-versjonen, foreslås iOS 12 ettersom Apple har gjort store anstrengelser for å forbedre ytelsen og stabiliteten. Hvis du fremdeles har iPhone / iPad / iPod i iOS 11/10 / 10.3.1 / 10.3.2, kan du velge å få den oppdatert.
Gå til: Innstillinger >> Generelt >> Programvareoppdatering, og velg deretter Last ned og installer for å la iPhone-systemet ditt oppdatere.

Men for iOS 12 beta-brukere, hvis du finner det Bilder og kamera-appen krasjer etter oppdatering av iOS 12. Du kan vurdere om appene er detkompatibel med iOS 12 offentlig beta eller ikke. For å løse denne typen krasjproblemer på Bilder og andre apper, anbefaler vi deg å nedgradere iOS 12 iPhone til iOS 11 først.
Dette er alt for hvordan du fikser iPhoneFoto / Kamerarull krasjer. Dessuten, hvis du bare har funnet app-krasjer på iPhone etter jailbreak, kan du vurdere å fjerne jailbreak fra din iPhone. Bare prøv!