[Løst] iOS 12 / iOS 11 Notes-appen holder krasj på iPhone og iPad
"Jeg har brukt Apple Notes i mange åruten problemer før den siste oppgraderingen min til iOS 11. Jeg har akkurat oppgradert til iOS 11 dagen for utgivelsen og har nå lagt merke til at Notes alltid krasjer. "
- Robert fra Apple Discussion
Til nå har vi opplevd mange iOS 11-feil,og en av de siste diskusjonene er Notes-app-krasjer når de åpnes i iPhone eller iPad, noe som gir mange problemer for de som bruker Notes mye. Hvis du tilfeldigvis har det samme problemet, kan du prøve under 5 raske løsninger på fikse iOS 11 Notes-appen krasjer på iPhone X / 8/8 + / 7/6 / 6s / 5s, iPad og iPod.
Metodene som illustreres i denne artikkelen støtter også for å fikse Notes-app-krasj i iOS 12.
- Løsning 1: Tving på nytt iOS 11/12-enheten din
- Løsning 2: Deaktiver midlertidig mobildata
- Løsning 3: Slå av merknader i iCloud og slå på igjen
- Løsning 4: Overfør notater til datamaskinen og rydd opp i minnet
- Ultimate Solution: Fix Notes App Crash iPhone / iPad without Data Tap
Løsning 1: Tving på nytt iOS 11/12-enheten din
Så når du legger merke til at iPhone Notes-appen ikke fungerer som forventet, tvinger du til å lukke appen og starte Notes på nytt senere for å se om den vil hjelpe. Hvis ikke, kan du vurdere å gi den en omstart.
For iPhone X / 8/8 Plus: Trykk raskt og slipp Volum opp-knappen og deretter Volum ned-knappen. Hold nede sideknappen til du ser Apple-logoen.
For iPhone 7 tidligere, iPad og iPod: Hold inne Home-knappen og Power-knappen i 10 sekunder. Slipp når Apple-logoen vises. Bytt ut Hjem-knappen med Volum ned-knappen
Løsning 2: Deaktiver midlertidig mobildata
I følge noen brukere forekom noen notater krasjer på iOS 12/11 når de brukte mobildata. Så når du bestemmer deg for å redigere notater, kan du slå av celledata og aktivere dem etter at arbeidet er utført.
Løsning 3: Slå av merknader i iCloud og slå på igjen
Den dårlige kommunikasjonen mellom Notes-appen ogiCloud noen ganger kan føre til at iOS 11/12 Notes ikke fungerer normalt. I så fall kan du gå til Innstillinger> Kontoen din> iCloud. Slå av notater fra listen og vent litt på å slå på den senere.
Løsning 4: Overfør notater til datamaskinen og rydd opp i minnet
De som har for mange notater lagret på iPhone ellerDet er mer sannsynlig at iPad fryser på iOS 11 og iOS 12 og møter uventede krasjer. For å løse dette problemet, vil jeg foreslå at du bruker Tenorshare iCareFone til å synkronisere alle notater til datamaskinen din og frigjøre mer minne.
Bare koble enheten din til Tenorshare iCareFone og velg Sikkerhetskopiering og gjenoppretting> Notater> Vis sikkerhetskopidata> Eksporter til PC. Der vil notatene dine bli flyttet til datamaskinen.
Ultimate Solution: Fix Notes App Crash iPhone / iPad without Data Tap
Men hvis problemet Notes-appen fryser ogkrasj vil ikke bli løst ved metodene ovenfor, det kan ha noe med operativsystemet ditt å gjøre. Derfor vil jeg anbefale deg å bruke Tenorshare ReiBoot til å installere iOS-firmware på nytt. Dette iOS-systemgjenopprettingsverktøyet tar sikte på å fikse over 50 typer iOS-problemer uten tap av data, inkludert Notes-appen krasjet, iCloud Notes ikke synkronisert, Notes forsvant på iPhone, iPhone krasjet og mer.
- 1.Koble iOS 11/12 iPhone eller iPad med Tenorshare ReiBoot og klikk Fix All iOS Stuck> Fix Now.
- 2.Du blir bedt om å laste ned den nyeste iOS IPSW-filen.
- 3.Kjør reparasjonsprosessen når firmware er klar. Etter det vil enheten starte på nytt uten at Notes har problemer med å krasje.
Etter å ha lest dette innlegget, håper du kan ha nytte av detmer eller mindre og med hell bli kvitt Notes krasjer stadig på iPad / iPad etter oppdatering av iOS. Tenorshare ReiBoot er den ultimate løsningen for å fikse iOS for å fikse Notes-appen eller Photos-appen krasjer. Hvis alle disse metodene ikke fungerer, kan du bare gjenopprette med iTunes eller kontakte Apple support.