Hoe iCloud Backup-gegevens herstellen / downloaden na iOS 12/11/10/9 Update
76% van de iOS-apparaten gebruikt iOS 12 zoals gemetenvan App Store. Het is geen twijfel dat iOS 12 tot nu toe het beste besturingssysteem voor iOS-apparaten is geweest, helaas hebben recentelijk veel iPhone-gebruikers een probleem gehad sinds de iOS 12-update: iCloud-back-up werkt niet op iOS 12-apparaten en zelfs veel derde- partijsoftware kon dat niet iCloud-back-upgegevens herstellen na update van ios 12/11/10, net zoals deze volgende iPhone 8 Plus-gebruikers beschreven in Apple-communities:
"Ik maak elke back-up van mijn iPhone 8+ naar iCloudnacht. Vandaag heb ik geüpdatet naar iOS 12 en BAM! mijn back-up is verdwenen (degene die ik enkele uren vóór het bijwerken heb gedaan). iCloud toont geen back-ups voor mijn telefoon, maar mijn telefoon zegt dat er gistermiddag een back-up naar iCloud is gemaakt ... MAAR ik moet mijn iPhone echt naar een vorige versie herstellen vóór de update naar iOS 12 ... kan iemand mij helpen? Help alstublieft! Dank je!"
Er zijn tijden dat we de iPhone moeten herstellengegevens uit iCloud-back-up, of soms zijn we gewoon nieuwsgierig naar wat voor soort gegevens een back-up is gemaakt in iCloud. Tenorshare UltData heeft de oplossing uitgewerkt en biedt een haalbare oplossing voor iPhone X / 8/8 Plus / 7/6-gebruikers om iPhone-gegevens op te halen uit iOS 12/11/10 iCloud-back-up, die momenteel niet door andere producten van derden kan worden bereikt .
De beste manier om gegevens te herstellen van iOS 12/11/10 iCloud Backup
Hieronder vindt u een gedetailleerde instructie voor het downloaden van iOS 10/9 iCloud-back-upgegevens op iPhone X / 8/8 Plus / 7/6.
Stap 1. Start iPhone Data Recovery en kies Herstellen van iCloud-back-upbestanden
Wanneer u iPhone Data Recovery start, is de standaardmodus Gegevens herstellen van iOS-apparaat. Schakel over naar "Herstellen van iCloud-back-upbestanden".

Stap 2. Log in op iCloud-account met uw Apple ID en kies een iCloud-back-upbestand
Voer uw Apple ID en wachtwoord in, u kunt alle iCloud-back-ups bekijken waarvan u sinds iOS 12 een back-up hebt gemaakt.

Stap 3. Kies bestandstypen die u wilt downloaden van iOS 12-back-up in iCloud

Stap 4. Bekijk en herstel bestanden van back-upbestanden van iCloud
iPhone Data Recovery zal uw bestanden downloadenvan iCloud back-up- en weergavedetails volgens verschillende categorieën. U kunt details bekijken in elke classificatie. Als je per ongeluk een aantal belangrijke gegevens van de iPhone hebt verwijderd en gelukkig een back-up hebt gemaakt in iCloud, kun je onderaan klikken op "Alleen weergeven verwijderd" om te filteren.

Kies bestanden die u wilt herstellen en klik op de knop Herstellen. UltData maakt het mogelijk om bestanden rechtstreeks naar de iPhone te herstellen of als back-up op de computer te herstellen.

Samenvatting:
Apple heeft het iCloud-algoritme gewijzigd sinds iOS 12 endus wordt het moeilijker om gegevens uit iCloud-back-up te extraheren na iOS 12-update. Als u iCloud-details wilt bekijken en gegevens uit iCloud-back-up op iOS 12-apparaat wilt ophalen, mag u Tenorshare UltData niet missen.