/ / Top 5 oplossingen om foto's te repareren blijft crashen op iPhone (ondersteund door iOS 12)

Top 5 oplossingen om foto's te repareren blijft crashen op iPhone (ondersteund door iOS 12)

De app 'Mijn' foto's blijft crashen De app diekomt met iPhone blijft crashen. Het crashte op mijn iPhone 5C en toen ik mijn nieuwe iPhone 6 opwaardeerde en herstelde, crasht het nog steeds. Alle andere threads die ik zie, vertellen me dat ik mijn iPhones opnieuw moet opstarten en herstellen. Maar het doet het nog steeds bij het herstel, dus wat moet ik doen? "

Foto's-app is dagelijks een soort belangrijke appgebruiken, maar soms kunt u de bovenstaande situatie tegenkomen dat wanneer u de Foto's-app opent, deze onmiddellijk vastloopt. Dit probleem is gezien in zowel iOS 12 als iOS 11. Om dit te krijgen iPhone Foto's-app blijft crashen probleem opgelost, kunt u verwijzen naar de volgende oplossingen.

Oplossing 1: start uw iPhone opnieuw op om crashes te verhelpen

Start in de meeste gevallen uw iOS-apparaat opnieuw opkan nuttig zijn om de meeste iOS-problemen op te lossen. U kunt deze bewerking eenvoudig beëindigen door de aan / uit-knop seconden ingedrukt te houden, veeg om uw iPhone / iPad / iPod uit te schakelen wanneer "schuif naar uit" verschijnt. Start vervolgens uw iOS-apparaat opnieuw om te controleren of de Foto's-app beschikbaar is of niet.

Trouwens, als je Foto's en Camera-app nog steeds crasht in iOS 12/11/10, raden we je aan om je iPhone opnieuw te starten voor een nieuwe poging.

Voor iPhone X / 8/8 Plus drukt u snel op de knop Volume omhoog en vervolgens op de knop Volume omlaag. Druk daarna lang op de zijknop en laat deze los totdat je het Apple-logoscherm ziet.

Houd voor iPhone 7 of nieuwere iPhone de knoppen Aan / uit en Volume omlaag ingedrukt totdat u het Apple-logo ziet.
Voor andere model-iPhone-gebruikers houdt u in plaats daarvan zowel de aan-uitknop als de startknop ingedrukt.

force iPhone iPad opnieuw opstarten

Oplossing 2: Sluit de Foto's-app en start deze opnieuw

Soms, als u niet graag uw iPhone opnieuw wilt opstarten, kunt u proberen de app Foto's te verlaten en deze vervolgens opnieuw te starten. Je zou moeten:

• Dubbelklik op de Home-knop om het multitasking-scherm te openen
  • De app Foto's zoeken kan omhoog vegen over deze app om deze te verlaten.

Druk vervolgens opnieuw op de startknop om terug te keren naar het startscherm en start de app Foto's opnieuw om te controleren of de app Foto's werkt of niet.

Oplossing 3: verwijder recente foto's om te stoppen met foto's App-crash op iPhone

Voor veel gebruikers komen ze dit probleem naze hebben enkele foto's gedownload van de websites. Deze foto's kunnen dus de reden zijn. Als u normaal gesproken uw foto's niet kunt openen, kunt u ervoor kiezen om niet het exacte album in te voeren, maar het album te verwijderen waarin u alleen problematische foto's hebt opgeslagen.

Maar u moet opmerken dat andere beschikbare foto's tegelijkertijd kunnen worden verwijderd. Indien mogelijk, raden wij u aan eerst een back-up te maken.

Oplossing 4: Fix Photo App blijft crashen op iPhone met Tenorshare ReiBoot

Als u de bovenstaande drie oplossingen hebt geprobeerd, maarFoto-app crasht nog steeds, dan raden we je aan om het twee keer te proberen door een freeware, iPhone System Recovrey-tool ReiBoot, die allerlei vastzittende iOS- en bedieningsproblemen met slechts één klik kan oplossen.

Start het programma en verbind uw iPhone metcomputer. Dan kunt u de onderstaande interface zien. Klik op "Enter Recovery Mode" en binnen enkele seconden verschijnen iTunes- en USB-pictogrammen op uw iPhone-scherm.

ga naar de herstelmodus

Wanneer de optie "Herstelmodus afsluiten" is gemarkeerd, kunt u erop klikken om uw iPhone weer normaal te maken en kan uw iPhone / iPad / iPod automatisch opnieuw opstarten.

In de meeste gevallen kan deze herstelmodus bij het invoeren / afsluiten helpen om uw iOS-apparaat te repareren en een betere staat te geven zonder gegevensverlies.

Oplossing 5: update / downgrade van iOS naar de huidige iOS-versie

Voor de app Foto's blijft crashen in iOS 12/11/10,gebruikers moeten hun iOS-versie controleren, iOS 12 wordt voorgesteld, omdat Apple grote inspanningen heeft geleverd om de prestaties en stabiliteit te verbeteren. Als je je iPhone / iPad / iPod nog steeds in iOS 11/10 / 10.3.1 / 10.3.2 hebt, kun je ervoor kiezen om deze te updaten.

Ga naar: Instellingen >> Algemeen >> Software-update en kies vervolgens Downloaden en installeren om uw iPhone-systeem te updaten.

software-update 10 3 3

Maar voor iOS 12 bèta-gebruikers, als je vindt Foto's en camera-app crashen na iOS 12-update. U kunt overwegen of de apps zijncompatibel met iOS 12 publieke bèta of niet. Om dit soort crashproblemen op Foto's en andere apps op te lossen, raden we u aan eerst uw iOS 12 iPhone naar iOS 11 te downgraden.

Dat is alles voor het oplossen van de iPhoneFoto / Camera Roll crasht. Trouwens, als je na de jailbreak de iPhone-app crasht, kun je overwegen de jailbreak van je iPhone te verwijderen. Probeer het gewoon!

Reacties 0 Voeg een reactie toe