[Opgelost] iOS 12 / iOS 11 Notes-app blijft crashen op iPhone en iPad
"Ik gebruik Apple Notes al vele jarenzonder problemen voorafgaand aan mijn recente upgrade naar iOS 11. Ik heb zojuist een upgrade uitgevoerd naar iOS 11 op de dag van de release en heb nu gemerkt dat Notes altijd crasht. "
- Robert van Apple Discussion
Tot nu toe hebben we veel iOS 11-bugs ervaren,en een van de recente discussies is dat de Notes-app crasht wanneer deze op de iPhone of iPad wordt geopend, wat veel problemen oplevert voor degenen die Notes veel gebruiken. Als u hetzelfde probleem ondervindt, probeer dan hieronder 5 snelle oplossingen fix iOS 11 Notes-app crasht op uw iPhone X / 8/8 + / 7/6 / 6s / 5s, iPad en iPod.
De methoden die in dit artikel worden geïllustreerd, ondersteunen ook het oplossen van crashes van de Notes-app in iOS 12.

- Oplossing 1: Forceer het opnieuw opstarten van uw iOS 11/12-apparaat
- Oplossing 2: schakel mobiele gegevens tijdelijk uit
- Oplossing 3: schakel Notities uit in iCloud en schakel opnieuw in
- Oplossing 4: breng notities over naar de computer en ruim geheugen op
- Ultieme oplossing: repareer notities App crasht iPhone / iPad zonder gegevensverlies
Oplossing 1: Forceer het opnieuw opstarten van uw iOS 11/12-apparaat
Dus als u merkt dat de iPhone Notes-app niet werkt zoals verwacht, moet u de app sluiten en Notes later opnieuw starten om te zien of het gaat helpen. Als dit niet het geval is, kunt u overwegen het opnieuw op te starten.
Voor iPhone X / 8/8 Plus: druk snel op de knop Volume omhoog en vervolgens op de knop Volume omlaag. Houd de zijknop ingedrukt totdat je het Apple-logo ziet.
Voor iPhone 7 eerder, iPad en iPod: Houd zowel de Home-knop als de Power-knop 10 seconden ingedrukt. Laat los wanneer het Apple-logo verschijnt. Vervang de Home-knop door de Volume Down-knop

Oplossing 2: schakel mobiele gegevens tijdelijk uit
Volgens sommige gebruikers traden enkele notities op iOS 12/11 op bij het gebruik van mobiele gegevens. Dus wanneer u besluit om notities te bewerken, kunt u mobiele gegevens uitschakelen en inschakelen nadat het werk is gedaan.
Oplossing 3: schakel Notities uit in iCloud en schakel opnieuw in
De slechte communicatie tussen de Notes-app eniCloud kan er soms toe leiden dat notities van iOS 11/12 niet normaal werken. Zo ja, dan kunt u naar Instellingen> Uw account> iCloud gaan. Schakel Notes uit de lijst uit en wacht even om het later in te schakelen.

Oplossing 4: breng notities over naar de computer en ruim geheugen op
Degenen die te veel notities hebben opgeslagen op de iPhone ofiPad heeft meer kans dat Notes vastloopt op iOS 11 en iOS 12 en onverwachte crashes tegenkomen. Om dit probleem op te lossen, raad ik u aan Tenorshare iCareFone te gebruiken om alle notities met uw computer te synchroniseren en meer geheugenruimte vrij te maken.
Verbind uw apparaat gewoon met Tenorshare iCareFone en selecteer Backup & Restore> Notes> View Backup Data> Export to PC. Daar worden uw notities naar de computer verplaatst.

Ultieme oplossing: repareer notities App crasht iPhone / iPad zonder gegevensverlies
Als het probleem de Notes-app echter bevriest encrashes zullen niet worden opgelost met bovenstaande methoden, het kan iets te maken hebben met uw besturingssysteem. Daarom zou ik u aanraden om Tenorshare ReiBoot te gebruiken om de iOS-firmware opnieuw te installeren. Dit iOS-systeemherstelprogramma is bedoeld om meer dan 50 soorten iOS-problemen op te lossen zonder gegevensverlies, waaronder de Notes-app crasht, iCloud Notes synchroniseert niet, Notes verdwenen op de iPhone, iPhone crasht en meer.
- 1.Verbind uw iOS 11/12 iPhone of iPad met Tenorshare ReiBoot en klik op Alle vastzittende iOS> Nu repareren.
- 2.U wordt gevraagd het nieuwste iOS IPSW-bestand te downloaden.
- 3. Voer het reparatieproces uit zodra de firmware gereed is. Daarna zal uw apparaat opnieuw opstarten zonder dat Notes crasht.

Ik hoop dat je na het lezen van dit bericht hiervan kunt profiterenmin of meer en met succes van Notes af te komen blijft crashen op iPad / iPad na het updaten van iOS. Tenorshare ReiBoot is de ultieme oplossing voor het repareren van iOS om het vastlopen van de Notes-app of Foto's-app te verhelpen. Als al deze methoden niet werken, kunt u deze alleen herstellen met iTunes of contact opnemen met Apple-ondersteuning.