Fix iPhone vastgelopen bij het controleren van de update tijdens iOS 10-upgrade
"Ik was mijn iPhone aan het updaten naar iOS 10, maar hetverificatie mislukt en nu loopt mijn telefoon vast op "updates verifiëren" op het vergrendelscherm. Ik kan het zelfs niet helemaal uitschakelen, omdat ik hierdoor niet de uitschakelknop kan schuiven. Ik heb zelfs verbinding gemaakt met mijn macbook-air, maar er gebeurde niets. Alle hulp wordt op prijs gesteld om dit probleem op te lossen. Bedankt! "
Aangezien iOS 10 onlangs wordt uitgebracht, blijft de iPhone ons altijd vragen om te upgraden. We volgen (Instelling >> Algemeen >> Software-update) en proberen iOS 10 te installeren, maar soms alleen iPhone vastgelopen bij het verifiëren van de update continu omdat sommige gebruikers het probleem aan mij hebben gemeld. Het probleem is gebruikelijk voor iPhone X / 8/7 (Plus) / SE / 6s (Plus) / 6 (Plus) / 5s / 5 / 4s / 4.
Hoe kan ik controleren of de update op het vergrendelscherm vastzit? Hier heb ik twee nuttige oplossingen gevonden om uw zorgen te verlichten. Lees verder en vind het antwoord!

- Method1. Fix iPhone vast bij het verifiëren van update iOS 10 met harde reset
- Methode 2. Fix iOS 10 vast bij het verifiëren van updates met Tenorshare iCareFone
Method1. Fix iPhone vast bij het verifiëren van update iOS 10 met harde reset
1. Houd de ingedrukt "Huis" knop en "Sleep / Wake" tegelijkertijd indrukken.
2. Blijf deze knoppen ingedrukt houden totdat het scherm wordt uitgeschakeld. Laat vervolgens de knoppen los zodra het Apple-logo verschijnt.
3. Wacht en iPhone start opnieuw op naar het hoofdscherm.
Dit is de meest voorkomende manier om de iPhone te repareren die vastzit bij het verifiëren van update iOS 10.3 / 10.2 / 10.1 / 10 / 9.3 / 8.3 / 8.1 / 8. Wanneer het klaar is, ga naar Instellingen> Algemeen> Over om te controleren of u iOS 10 gebruikt. Als dit niet het geval is, herhaalt u het upgradeproces. U kunt het updatepakket met iTunes ook downloaden en op uw computer installeren. Sommige mensen kunnen zich zorgen maken over de beveiliging van informatie bij hard reboot, over het algemeen worden uw gegevens niet gewist en is het meestal een goede gewoonte om een back-up van uw telefoon te maken (via iCloud of andere tools van derden).
Methode 2. Fix iOS 10 vast bij het verifiëren van updates met Tenorshare iCareFone
Als de bovenstaande methode niet werkt of u zich zorgen maaktover of het uw iPhone zou beschadigen, raad ik u aan om Tenorshare iCareFone te proberen, de alles-in-één tool om de verificatie vast te zetten en iPhone / iPad vast te zitten aan Apple-logo / eindeloze herstart / herstelmodus / DFU-modus tijdens installatie een iOS-update. Hier is hoe het werkt.
Stap 1. Sluit uw iPhone aan op uw computer >> start Tenorshare iCareFone >> Ga naar "Fix iOS vast" sectie op de interface.

Stap 2. Klik "Ga naar herstelmodus" om uw iPhone in herstelmodus te zetten.

Stap 3. Zodra u uw iPhone het klassieke USB naar iTunes-logo ziet weergeven, bent u met succes in de herstelmodus. Druk vervolgens op de knop "Herstelmodus afsluiten" om uw apparaat opnieuw op te starten naar de normale status.

Het is gebeurd. Er zijn ook meer functies in Tenorshare iCareFone die u kunt verkennen, want u kunt 9 soorten bestanden GRATIS beheren, uw iDevice optimaliseren, een back-up maken en uw apparaat herstellen, advertenties verwijderen en het besturingssysteem repareren, allemaal in deze tool. Probeer deze fascinerende software en het zal u niet teleurstellen. Bedankt voor uw lezen.