/ / Top 8 manieren om de computer te repareren De iPhone niet herkennen

Top 8 manieren om de computer te repareren De iPhone niet herkennen

Ik probeer wat video's van mij te downloadeniPhone 8, ik heb de telefoon op de USB-poort van mijn computer aangesloten, iTunes wordt geopend, originele Apple-kabel, maar iPhone wordt niet weergegeven op computer (Windows 10), dus ik heb geen toegang tot elke foto of video op mijn iPhone. Hulp hierbij? "

Ik wed dat veel iPhone-gebruikers dehetzelfde probleem. Als uw iPhone niet door een pc wordt gedetecteerd, kunt u daar niets aan doen. De redenen voor dit probleem kunnen verband houden met iets mis met de hardware of de incompatibiliteit tussen uw computer en apparaat. Er is geen enkele oplossing om de iPhone op de computer te laten verschijnen, omdat de oorzaken verschillend en verschillend zijn. Hier hebben we de meest voorkomende oplossingen voor dit probleem samengevat. Volg nu het artikel en probeer ze een voor een.

Hoe repareer ik een computer die iPhone XS / XS Max / XR / X / 8/7/6 niet herkent

Hierna volgen de effectieve methoden om het probleem "iPhone verschijnt niet op de computer" te verhelpen. Lees gewoon de stappen om iPhone XS / XS Max / XR / X / 8/7/7 Plus / SE / 6s / 6 / 5s / 5c / 5 normaal op Windows te krijgen.

Deel 1: 5 Basisoplossingen om de iPhone te repareren verschijnen niet op de computer

• Start de iPhone en computer opnieuw op en probeer het opnieuw.
  • Update uw computer. Verouderde systemen herkennen geen iOS-apparaten (meestal op een Windows-computer).
  • Om te controleren of de computer de iPhone niet herkent omdat de USB-hub beschadigd is, kunt u een andere USB-poort proberen of een andere computer proberen.
  • Sluit het snoer aan op de iPhone en vervolgens op de computer, koppel vervolgens alleen de iPhone los en sluit deze weer aan.
  • Als Auto-Lock is ingeschakeld, ontgrendel je de iPhone met je wachtwoord en vertrouw je op apparaten die de computer verbinden.
tik op vertrouwen op iPhone

Deel 2: Controleer Apple Mobile Device Support

Nadat u de gebruikelijke bewerkingen hebt geprobeerd en uw iPhone nog steeds niet wordt herkend door de computer, moet u mogelijk de ondersteuning voor Apple Mobile Device controleren.

• Ga naar Configuratiescherm, klik op Een programma verwijderen om te zien of Apple Device Support is geïnstalleerd of niet.
  • ondersteuning voor Apple mobiel apparaat
  • Start de Apple Service opnieuw. Ga naar Start, druk op Windows-toets + R en typ "services.msc" in het tekstveld, typ Enter. En zoek vervolgens Apple Mobile Device of Apple Mobile Device Service. Druk met de rechtermuisknop en ga vervolgens naar Eigenschappen. Klik op Stop om de service te beëindigen. Klik op Start om de service opnieuw te starten en start uw computer opnieuw op.
  • herstart service

Deel 3: Installeer iTunes opnieuw om de iPhone op de pc te laten verschijnen

Als u de apparaatservice niet kunt vinden en een bericht krijgt met de melding: "De vereiste software voor de iPhone is niet geïnstalleerd". Vervolgens moet u de iTunes volledig verwijderen en opnieuw installeren.

• Klik op Start Menu en kies het Configuratiescherm en klik vervolgens op "Een programma verwijderen".
  • Zoek iTunes in de programmalijst en dubbelklik om te verwijderen. U moet ook de iTunes-gerelateerde componenten verwijderen.
  • verwijder itunes
  • Ga naar Apple iTunes downloaden webpagina en download iTunes-installatiebestand.
  • Nadat u het installatiebestand hebt gedownload, voert u het uit op uw computer. Volg het installatieproces en iTunes wordt op uw computer geïnstalleerd.

Deel 4: Computer repareren iPhone niet herkennen met gratis TunesCare

Als de bovenstaande oplossingen uw probleem niet hebben opgelost, kunt u proberen een freeware genaamd Tenorshare TunesCare te gebruiken om uw computer uw iPhone gemakkelijk te laten herkennen.

• Download en installeer Tenorshare TunesCare op uw computer. Voer het uit en verbind uw iOS-apparaat via een USB-kabel met die computer.
  • hoe itunes back-up sessie te repareren is mislukt
  • Klik eerst op "Fix iTunes Sync Problem" op Tenorshare TunesCare om te zien of het probleem kan worden opgelost
  • hoe itunes back-up sessie te repareren mislukt fout
  • Als het probleem nog steeds wordt afgesloten, voert u Tenorshare uitTunesCare opnieuw en klik op "Alle iTunes-problemen oplossen" en klik op "iTunes repareren". Op deze manier zal Tenorshare TunesCare de hele iTunes opnieuw opbouwen om uw iPhone te laten detecteren.
  • iTunes-back-upsessie mislukt Windows 10

Controleer op uw apparaat wat de oorzaken zijn van de iPhone die na de iOS 10-update niet op de computer verschijnen en kies de geschikte oplossing voor uw specifieke situatie.

Reacties 0 Voeg een reactie toe