Top 5 løsninger til løsning af fotos-app holder sammenbrud på iPhone (understøttet af iOS 12)
"Mine" fotos "-apparat bliver ved med at gå ned Den app, derkommer med iPhone bliver ved med at gå ned. Det styrtede ned på min iPhone 5C, og da jeg opgraderede og gendannede min nye iPhone 6, går den stadig ned. Alle andre tråde, jeg ser, beder mig om at genstarte mine iPhones og gendanne dem. Men det gør det stadig ved gendannelse, så hvad gør jeg? "
Fotos-app er en slags vigtig app i det dagligebruger, men nogle gange møder du muligvis ovenstående situation, at når du åbner app-appen, vil den straks gå ned. Dette problem er blevet set i både iOS 12 og iOS 11. For at få dette Appen iPhone Fotos holder vedvarende ned problemet løst, kan du henvise til følgende løsninger.
- Løsning 1: Genstart din iPhone for at ordne Crash
- Løsning 2: Afslut og start fotosappen igen
- Løsning 3: Slet nylige fotos for at afslutte fotos App Crash Loop på iPhone
- Løsning 4: Fix Photo App holder sammenbrud på iPhone med Tenorshare ReiBoot
- Løsning 5: Opdater / nedgrader iOS til den aktuelle iOS-version
Løsning 1: Genstart din iPhone for at ordne Crash
I de fleste tilfælde skal du genstarte din iOS-enhedkan være nyttigt at løse de fleste af iOS-problemerne. Du kan nemt afslutte denne handling ved at trykke på og holde tænd / sluk-knappen nede i sekunder, skub for at slukke din iPhone / iPad / iPod, når "slide to power off" vises. Start derefter din iOS-enhed igen for at kontrollere, om Fotos-appen er tilgængelig eller ikke.
Desuden foreslår vi, at du stadig tvinger genstart af din iPhone til en ny prøve, hvis du stadig finder fotos og kamera-app-nedbrud i iOS 12/11/10.
For iPhone X / 8/8 Plus skal du hurtigt trykke på lydstyrke op og derefter på knappen Volum ned. Derefter skal du længe trykke på sideknappen og slippe, indtil du ser Apple-logoet.
For iPhone 7 eller nyere iPhone skal du trykke på og holde tænd / sluk-knappen og lydstyrkeknapper nede, indtil du ser Apple-logoet.
For andre iPhone-brugere skal du trykke og holde på både tænd / sluk- og hjemmeknapper i stedet.

Løsning 2: Afslut og start fotosappen igen
Nogle gange, hvis du ikke kan lide at genstarte din iPhone, kan du prøve at afslutte Fotos-appen og derefter starte den igen. Du burde:
- Dobbeltklik på knappen Hjem for at få vist skærmen med flere opgaver
- Find fotos-appen kan skubbe op på denne app for at afslutte den.
Tryk derefter på Start-knappen igen for at vende tilbage til startskærmen og genstarte Fotos-appen for at kontrollere, om Fotos-appen fungerer eller ej.
Løsning 3: Slet nylige fotos for at afslutte fotos App Crash Loop på iPhone
For mange brugere imødekommer de dette problem efterde downloadede nogle fotos fra hjemmesiderne. Således kan disse fotos være årsagen. Hvis du normalt ikke kunne åbne dine fotos, kan du vælge ikke at indtaste det nøjagtige album, men slette det album, som du lige har gemt problematiske fotos i.
Men du skal bemærke, at andre tilgængelige fotos kan blive slettet på samme tid. Hvis det er muligt, anbefaler vi dig at tage sikkerhedskopi først.
Løsning 4: Fix Photo App holder sammenbrud på iPhone med Tenorshare ReiBoot
Hvis du har prøvet ovenstående tre løsninger, menFotos-app bruges stadig ned, så foreslår vi, at du prøver to gange med et freeware, iPhone System Recovrey-værktøj ReiBoot, som kan løse alle former for iOS, der sidder fast og fungerer med kun et enkelt klik.
Kør programmet og tilslut din iPhone medcomputer. Derefter vil du kunne se grænsefladen nedenfor. Klik på "Gå ind i gendannelsestilstand", så vises iTunes- og USB-ikoner på din iPhone-skærm på få sekunder.

Når indstillingen "Exit Recovery Mode" er fremhævet, kan du klikke på den for at få din iPhone tilbage til normal tilstand, og din iPhone / iPad / iPod kan muligvis automatisk genstarte.
I det meste af situationen kan denne indgang / udgang gendannelsestilstand hjælpe med at få din iOS-enhed fastgjort og give den en bedre tilstand uden datatab.
Løsning 5: Opdater / nedgrader iOS til den aktuelle iOS-version
For Fotos-appen fortsætter med at gå ned i iOS 12/11/10,brugere bør tjekke deres iOS-version, iOS 12 foreslås, da Apple har gjort en stor indsats for at forbedre ydelsen og stabiliteten. Hvis du stadig har din iPhone / iPad / iPod i iOS 11/10 / 10.3.1 / 10.3.2, kan du vælge at få den opdateret.
Gå til: Indstillinger >> Generelt >> Softwareopdatering, vælg derefter Download & Installer for at lade dit iPhone-system opdateres.

Men for iOS 12 beta-brugere, hvis du finder det Billeder og kamera-app går ned efter iOS 12-opdatering. Du kan overveje, om apps erkompatibel med iOS 12 offentlig beta eller ej. For at løse denne form for nedbrudsproblem på Fotos og andre apps foreslår vi, at du nedjusterer din iOS 12 iPhone til iOS 11 først.
Det er alt sammen for, hvordan du fikserer iPhoneFoto / kamerarulle går ned. Desuden kan du overveje at fjerne jailbreak fra din iPhone, hvis du lige har fundet Photos app-nedbrud på iPhone efter jailbreak.