/ / [Løst] iOS 12 / iOS 11 Noter App holder sammenbrud på iPhone og iPad

[Løst] iOS 12 / iOS 11 Notes App Holder Krasch på iPhone og iPad

"Jeg har brugt Apple Notes i mange åruden problemer før min nylige opgradering til iOS 11. Jeg har lige opgraderet til iOS 11 dagen for udgivelsen og har nu bemærket, at Notes altid går ned. "
- Robert fra Apple Discussion

Indtil nu har vi oplevet mange iOS 11-bugs,og en af ​​de nylige diskussioner er Notes-appnedbrud, når de åbnes i iPhone eller iPad, hvilket bringer en masse problemer til dem, der bruger Notes meget. Hvis du tilfældigvis har det samme problem, kan du prøve under 5 hurtige løsninger på fix iOS 11 Notes-app går ned på din iPhone X / 8/8 + / 7/6 / 6s / 5s, iPad og iPod.

Metoderne, der illustreres i denne artikel, understøtter også til at løse Notes-app-nedbrud i iOS 12.

æble toner nedbrud

Løsning 1: Tving genstart af din iOS 11/12-enhed

Så når du bemærker, at iPhone Notes-app ikke fungerer som forventet, skal du tvinge lukke appen og genstarte Notes senere for at se, om den vil hjælpe. Hvis ikke, kan du overveje at give det en genstart.

For iPhone X / 8/8 Plus: Tryk hurtigt på og slip knappen Volumen op og derefter knappen Volumen ned. Hold sideknappen nede, indtil du ser Apple-logoet.

For iPhone 7 tidligere, iPad og iPod: Hold både Hjem-knappen og tænd / sluk-knappen nede i 10 sekunder. Slip, når Apple-logoet vises. Udskift Hjem-knappen med lydstyrkeknappen

hard reset forskellige iphone

Løsning 2: Deaktiver midlertidigt cellulære data

I henhold til nogle brugere forekom nogle note-nedbrud på iOS 12/11, når man bruger cellulære data. Så når du beslutter dig for at redigere noter, kan du slukke for celledata og aktivere dem, når arbejdet er udført.

Løsning 3: Sluk for noter i iCloud, og tænd igen

Den dårlige kommunikation mellem Notes-appen ogiCloud kan undertiden føre til, at iOS 11/12-noter ikke fungerer normalt. I så fald kan du gå til Indstillinger> Din konto> iCloud. Sluk for noter fra listen, og vent et stykke tid på at tænde for dem senere.

Sluk for noter i icloud

Løsning 4: Overfør noter til computeren og rydd hukommelse

De, der har for mange noter gemt på iPhone ellerDet er sandsynligt, at iPad fryser noter på iOS 11 og iOS 12 og støder på uventede nedbrud. For at løse dette problem vil jeg foreslå, at du bruger Tenorshare iCareFone til at synkronisere alle noter til din computer og frigøre mere hukommelsesplads.

Forbind bare din enhed med Tenorshare iCareFone og vælg Sikkerhedskopi & gendan> Noter> Vis sikkerhedskopieringsdata> Eksporter til pc. Der flyttes dine noter til computeren.

eksportnoter

Den ultimative løsning: Fix Notes App-nedbrud iPhone / iPad uden datatab

Men hvis problemet Notes-app fryser ognedbrud vil ikke blive løst ved ovenstående metoder, det kan have noget at gøre med dit operativsystem. Derfor vil jeg anbefale, at du bruger Tenorshare ReiBoot til at geninstallere iOS-firmware. Dette iOS-systemgendannelsesværktøj sigter mod at løse over 50 typer iOS-problemer uden datatab, inklusive Notes-appen går ned, iCloud Notes synkroniseres ikke, Notes forsvandt på iPhone, iPhone styrtede ned med mere.

• 1.Slut din iOS 11/12 iPhone eller iPad med Tenorshare ReiBoot, og klik på Fix All iOS Stuck> Fix Now.
  • 2.Du bliver bedt om at downloade den nyeste iOS IPSW-fil.
  • opdater ios 11 med genstart
  • 3.Kør reparationsprocessen, når firmwaren er klar. Derefter genstarter din enhed uden problemer med Notes-nedbrud.

Efter at have læst dette indlæg, håber du kan få gavn af detmere eller mindre og med succes slippe af med Notes bliver ved med at gå ned på iPad / iPad efter opdatering af iOS. Tenorshare ReiBoot er den ultimative løsning til at fikse iOS til at løse Notes-app- eller Fotos-app-nedbrud. Hvis alle disse metoder ikke fungerer, kan du kun gendanne med iTunes eller kontakte Apple support.

Kommentarer 0 Tilføj en kommentar