/ / Hvordan gjenopprette / laste ned iCloud backup-data etter iOS 12/11/10/9-oppdatering

Hvordan gjenopprette / laste ned iCloud Backup-data etter iOS 12/11/10/9 Update

76% av iOS-enheter bruker iOS 12 som måltav App Store. Det er ingen tvil om at iOS 12 har vært det beste operativsystemet for iOS-enhet til nå, dessverre har mange iPhone-brukere nylig møtt et problem siden iOS 12-oppdatering: iCloud-sikkerhetskopiering fungerer ikke i iOS 12-enheter, og til og med mange tredjedeler partiprogramvare kunne ikke gjenopprette iCloud sikkerhetskopidata etter ios 12/11/10 oppdatering, akkurat som disse følgende iPhone 8 Plus-brukere beskrevet på Apple-fellesskap:

"Jeg tar sikkerhetskopi av iPhone 8+ til iCloud hver eneste ennatt. I dag oppdaterte jeg til iOS 12 og BAM! sikkerhetskopien min forsvant (den jeg gjorde bare timer før jeg oppdaterte). iCloud viser ingen sikkerhetskopier for telefonen min, men telefonen min sier at den ble sikkerhetskopiert til iCloud i går ettermiddag ... MEN jeg trenger virkelig å gjenopprette iPhone-en til en tidligere versjon fra før oppdateringen til iOS 12 ... kan noen hjelpe meg? Hjelp gjerne! Takk skal du ha!"

Det er tider vi trenger å gjenopprette iPhonedata fra iCloud-sikkerhetskopi, eller noen ganger er vi bare nysgjerrige på hva slags data som er sikkerhetskopiert i iCloud. Tenorshare UltData har utarbeidet løsningen og gir en mulig løsning for iPhone X / 8/8 Plus / 7/6 brukere for å hente iPhone-data fra iOS 12/11/10 iCloud backup, noe ingen andre tredjepartsprodukter kan oppnå akkurat nå .

Den beste måten å gjenopprette data fra iOS 12/11/10 iCloud Backup

Nedenfor er en detaljert instruksjon for å guide hvordan du laster ned iOS 10/9 iCloud sikkerhetskopidata på iPhone X / 8/8 Plus / 7/6.

Trinn 1. Start iPhone Data Recovery og velg Gjenopprett fra iCloud sikkerhetskopifiler

Når du starter iPhone Data Recovery, er standardmodus Gjenopprette data fra iOS-enhet. Bytt til "Gjenopprett fra iCloud sikkerhetskopifiler".

gjenopprette data fra icloud-sikkerhetskopi

Trinn 2. Logg på iCloud-kontoen med Apple-IDen din og velg iCloud sikkerhetskopifil

Skriv inn Apple ID og passord, så vil du kunne se alle iCloud-sikkerhetskopier du har sikkerhetskopiert siden iOS 12.

gjenopprette data fra iOS 12 icloud sikkerhetskopifil

Trinn 3. Velg filtyper du vil laste ned fra iOS 12-sikkerhetskopi i iCloud

Velg filtyper du vil laste ned i icloud backup

Trinn 4. Forhåndsvis og gjenopprett filer fra iCloud sikkerhetskopifiler

iPhone Data Recovery vil laste ned filene dinefra iCloud-sikkerhetskopi og vis detaljer i henhold til forskjellige kategorier. Du kan forhåndsvise detaljer i hver klassifisering. Hvis du slettet noen viktige data ved en feiltakelse fra iPhone, og heldigvis har du sikkerhetskopiert dem i iCloud, kan du deretter klikke på "Vis bare slettet" nederst for å filtrere.

forhåndsvise data fra iOS 12 icloud-sikkerhetskopi

Velg filer du vil gjenopprette, og klikk Gjenopprett-knappen. UltData lar gjenopprette filer til iPhone direkte eller gjenopprette til datamaskinen som sikkerhetskopi.

iOS 12 icloud sikkerhetskopiering

Sammendrag:

Apple endret iCloud-algoritmen siden iOS 12 ogdermed blir det vanskeligere å trekke ut data fra iCloud-sikkerhetskopi etter iOS 12-oppdatering. Hvis du vil se iCloud-detaljer og hente data fra iCloud-sikkerhetskopi på iOS 12-enhet, bør du ikke gå glipp av Tenorshare UltData.

Kommentarer 0 Legg til en kommentar