/ / 3 beste måter å fikse en murt iPhone etter iOS 12.3 / 12.2 / 12.1 / 12-oppdatering

3 beste måter å fikse en murt iPhone etter iOS 12.3 / 12.2 / 12.1 / 12-oppdatering

"Jeg var ekstremt spent på utgivelsen avny iOS 12, så 1 dag etter at den ble utgitt, installerte jeg den for å sjekke ut de nye funksjonene og kompatibiliteten. Det fungerte perfekt, mye bedre enn iOS 11. Men dagen etter at den plutselig sluttet, startet jeg telefonen på nytt og den viste meg Apple-logoen i 15 minutter. På en eller annen måte muret iOS 12 min iPhone, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre videre. Hjelp. "

Så, din iPhone XS / XR / X / 8/7/6/5 blir murt etter iOS 12.3 / 12.2 / 12.1 / 12-oppdatering, for ikke å bekymre deg, tre av de mest effektive metodene for å løse denne situasjonen blir diskutert nedenfor i detalj. Du bør lese og følge dem nøye.

Fix 1: Hard Reset iPhone

Hvis iPhonen din ikke vil slå på etter iOS 12-oppdatering, bør du prøve å fikse den ved å gjøre en hard tilbakestilling. Det er en veldig enkel prosedyre, men den harde tilbakestillingssekvensen varierer for forskjellige modeller av iPhones.

iPhone XS / XS Max / X eller 8 eller 8 Plus:

Trinn 1: Trykk på Volum opp-knappen og trykk deretter på Volum ned-knappen.

Trinn 2: Da må du holde på av / på-knappen.

Trinn 3: Du må holde den til Apple-logoen er synlig for deg.

iPhone 7 og 7 Plus:

Trinn 1: Hold Av / på-knappen og Volum-knappen nede.

Trinn 2: Hold noen sekunder til Apple-logoen er synlig på skjermen.

Trinn 3: Nå, bare sveip glidebryteren.

iPhone 6 og alle de eldre modellene:

Trinn 1: Trykk og hold Power og Home-knappen sammen.

Trinn 2: Hold den i ikke mer enn 10 sekunder.

Trinn 3: Apple-logoen vil være synlig for deg

hard-reset iphone

Fix 2: Fix iOS 12 / 12.1 Muret iPhone med iOS Systemgjenoppretting

Hvis din iPhone blir murt etter iOS 12-oppdateringså er den beste og enkleste måten å fikse det på å bruke en iOS System Recovery-programvare. En av de beste utvinningsprogramvarene er Tenorshare ReiBoot. Det er et tredjepartsverktøy som er i stand til å fikse iOS-systemer på bare noen få trinn. Det være seg noen form for fastlåst problem, krasj og oppstartsløyfer osv., Det kan ta seg av hva som helst. Så hvis du lurer på at iPhone er murt, hvordan fikser jeg? Gå til Tenorshare ReiBoot og følg fremgangsmåten nedenfor.

Trinn 1: Først må du laste ned og installere denne nye programvaren på datamaskinen din.

Trinn 2: Koble deretter murt iPhone til datamaskinen med en datakabel.

Trinn 3: Når det oppdages, klikker du på "Reparer operativsystem" eller "Fix All iOS Stuck".

reparere murt iphone på nytt

Trinn 4: Trykk nå på "Start reparasjon".

Trinn 4: Nå vil programvaren be deg om å laste ned nødvendig firmware for prosedyren.

Trinn 5: Bla gjennom og velg en destinasjon for pakken og trykk på Last ned.

last ned siste firmwarepakke

Trinn 6: Når det er gjort, kan du starte systemreparasjonen ved å klikke på "Start reparasjon"

begynn å reparere murte iphone

Fremgangsmåten vil ta bare noen få minutter, og når det er gjort vil enheten starte på nytt.

Når du har fullført denne prosedyren, er enheten bundet til å fungere ordentlig. Dette er den enkleste prosedyren for å fikse den deaktiverte iPhone-perioden!

Fix 3: Gjenopprett murt iPhone med iTunes (Data Wipe)

Hvis iOS 12-oppdateringen muret iPhone, så demden mest åpenbare eller den offisielle løsningen er å bruke iTunes til å fikse enheten. Men du må være forberedt på å miste alle filene og innstillingene dine, da denne prosedyren vil tørke telefonen fullstendig.

Så, hvordan fikser du det hvis iOS 12 tegnet iPhone? Du kobler enheten til iTunes!

Trinn 1: Du må sørge for at du bruker den nyeste versjonen av iTunes på datamaskinen.

Trinn 2: Koble deretter enheten til datamaskinen din via datakabel.

Trinn 3: Nå må du sette enheten i DFU-modus for å fortsette. DFU-modussekvensen varierer for forskjellige modeller av iPhone,

For iPhone 8 eller X:

Slå av enheten og hold på / av-knappen i 3sekunder. Trykk deretter og hold nede Volum ned-bryteren mens du fremdeles holder på / av-knappen. Hold dem ikke mer enn 10 sekunder. Slipp av / på-knappen, men hold inne Volum ned-knappen til du ser helt svart skjerm.

For iPhone 7 eller 7Plus:

Slå av enheten. Hold på / av-knappen i 3 sekunder. Nå må du holde Volum ned-knappen til venstre mens strømknappen er samlet. Hold dem ikke mer enn 10 sekunder. La av / på-knappen og hold inne Volum-knappen. Enheten kommer inn i en svart skjerm, det er DFU-modus.

For iPhone 6 / 6s / 6 Plus / iPad:

Først må du slå av enheten! Nå, trykk og hold inne strømknappen i 3 sekunder. Trykk deretter på Hjem-knappen uten å slippe av / på-knappen. Hold dem i omtrent 10 sekunder flatt. Slipp strømbryteren og hold inne Hjem-knappen i omtrent 5 sekunder, og enheten går inn i DFU-modus.

dfu-modus iphone 8 og x

Trinn 4: Nå vil en popup-melding umiddelbart fortelle deg at iTunes har oppdaget en enhet i gjenopprettingsmodus.

Trinn 5: Så klikk på "Gjenopprett".

iphone dfu mode itunes

Trinn 6: Nå tilbakestiller fabrikken til iPhone ved å trykke på "Gjenopprett og oppdater"

gjenopprette og oppdatere itunes

Prosedyren er fullført! Det vil ta litt tid å gjenopprette til fabrikkinnstillingene, men etter det er det veldig mulig at iOS-enheten din vil fungere igjen.

Konklusjon

Vel, i en perfekt verden skal du ikke ha slikeproblemer som iPhone vil ikke slå på etter iOS 12 / 12.3-oppdatering, men slike ting kan skje for mange mennesker. Dessverre, hvis du er en av dem, er det bare å være på vakt! Prøv å forstå problemet og ikke ta noen utslett. Det kan forverre situasjonen. Bare sørg for at hvis enheten din er murt, må du følge prosedyrene i denne artikkelen på riktig måte for å fikse enheten. Vi anbefaler deg på det sterkeste å gå for Tenorshare ReiBoot i denne situasjonen, da den kan fikse din murte iPhone enkelt og uten problemer. Gå for det og du vil ikke bli skuffet!

Kommentarer 0 Legg til en kommentar