/ / [Løst] iOS 11.3.1 Jailbreak fast på svart skjerm

[Løst] iOS 11.3.1 Jailbreak fast på svart skjerm

Hvis du prøver å jailbreak iOS 11.3.1 eller iPad og opplever et problem der det ser ut til å sitte fast på en svart skjerm dukker opp, så har vi noen råd som kan hjelpe deg med å fikse iPhone jailbreak fast problemet. Liker mange løsninger på Electra jailbreakproblemer, ingenting er en eksakt løsning og innebærer noen prøving og feiling. Noen løsninger kan fungere for en undergruppe av eiere av enheter, og ikke for andre, så det er snakk om å prøve rådene nedenfor og se hva som fungerer for deg.

Gjør deg klar for Jailbreak

Først av alt, sørg for at enheten din er iFlymodus før du prøver å jailbreak iPhone. Den andre tingen er å sørge for at all iPhone eller enhets RAM er tømt og ikke er i bruk før jailbreaking fordi det kan forårsake problemer en gang. Hvis disse to forslagene ikke fungerer, må du starte enheten på nytt. Når du har startet på nytt, kan du prøve jailbreaking-prosessen igjen. Ovennevnte alternativer kan ikke virke som de mest tekniske løsningene for å overvinne dette problemet, men du kan eliminere mange feil fra prosessen ved å følge disse enkle trinnene.

Fix 1: Slå av Siri

Hvis du slår av Siri, kan du også løse problemet med iOS 12 / 11.3.1 jailbreak svart skjerm, dette er hvordan du kan gjøre det:

Trinn 1: Gå til Innstillinger.

Trinn 2: Gå til "Siri og søk", og trykk deretter på lytt etter "Hey Siri".

siri og søk

Trinn 3: Trykk på Hjem-knappen for Siri eller trykk på Sideknappen for å slå Siri og trykk på slå av Siri.

Når du har slått av Siri, må du starte datamaskinen på nytt og legge merke til en ting om at flymodus blir deaktivert ved omstart; bare aktiver det igjen.

Fix 2: Delete iOS Software Update

Vi anbefalte å slette iOS-programvareoppdateringfør du bruker noen Jailbreak. Hvis du vil slette iOS-programvareoppdatering, starter du Innstillinger-appen og navigerer til Generelt> iPhone-lagring> iOS 11.3 (eller hvilken som helst annen iOS-programvareoppdatering du ser i listen), klikker på den, klikker deretter på Slett oppdatering og deretter Slett oppdatering i en popup-bekreftelse for å slette iOS-programvareoppdateringen. Slette oppdateringen kan også løse problemet med svart skjerm

Fix 3: Slå av passordet og finn min iPhone

En av løsningene er å deaktivere passord og finne min iPhone. Slik kan du slå av passordet og Finn min iPhone.

Start Innstillinger-appen, og trykk på Face ID ogPassord eller Touch ID & Passcode, skriv inn passordet, og trykk deretter på Slå av passkoden for å deaktivere den. For å slå av Finn min iPhone, naviger til Innstillinger> [navnet ditt]> iCloud> Finn min iPhone, og trykk deretter på Finn min iPhone-veksling. Skriv inn Apple ID og passord når du blir bedt om å slå det av.

Finn min Iphone

Fix 4: Hard Reset iPhone

Trinn 1: Finn Hjem-knappen og Sleep / Wake-knappene på iPhone-en din.

Trinn 2: Trykk og hold inne Hjem-knappen og Dvale / våkne-knappen samtidig til Apple-logoen vises.

Trinn 3: Slipp deretter knappene og iPhone-en din starter på nytt.

tving omstart iphone

Fix 5: Bruk Tenorshare ReiBoot's Fix All iOS stuck

Hvis de ovenfor metodene ikke klarte å fungere, kan du prøve Tenorshare ReiBoot, et profesjonelt iOS-system som reparerer programvare for å fikse svart skjerm og sette iPhone i tilstanden som ikke er skadet.

Trinn 1: Last ned og installer ReiBoot på din PC eller Mac Last ned og installer ReiBoot på datamaskinen din, og kjør deretter programvaren og koble iPhone til datamaskinen. Klikk "Fix All iOS Stuck" når enheten er gjenkjent.

fikse alle ios fast

Trinn 2. Klikk på "Fix Now (All iOS 11 Stuck)". Den vil vise den nyeste tilgjengelige iOS-firmware. Følg guiden for å laste ned og installere iOS 11.

oppdatering til iOS 11

Etter at du er ferdig med nedlastingen og installasjonen, starter din jailbroken iPhone på nytt med det nyeste iOS 11-systemet.

Video Guide to Fix All iOS 11.3 Jailbreak Stuck

Dette var noen rettelser du kan prøve å fikse iphonejailbreak stakk svart skjerm, jeg har også anbefalt vårt personlige favorittverktøy for å løse problemet med en klikk-løsning. Følg instruksjonene nøye for å løse problemet.


Kommentarer 0 Legg til en kommentar