/ / Yahoo Mail fungerer ikke i Mail-appen med iOS 12/11: Slik løser du

Yahoo Mail jobber ikke i Mail App med iOS 12/11: Slik løser du

“Etter å ha oppgradert min iPhone til iOS 11 kan jeg ikke semeldinger til yahoo! konto (@ swbell.net). De begynner å dukke opp timer senere, noen ganger over natten. Når jeg oppdaterer e-post, ser jeg kort "laste ned xx av xx", men jeg kan ikke se e-postene. Den samme saken skjer nå på min iPad etter at jeg oppgraderte den til iOS 11 i går. Måtte slutte å bruke Apple Mail-appen og installerte Yahoo! Send app fra App Store for å se e-postene mine. ”

Fra lanseringsdagen av iOS 11 har mange brukerehar opplevd problemene som Yahoo-post ikke fungerer på iPhone / iPad Mail-appen. Dette problemet høres også i den nyeste iOS 12. Nå inkluderer de kjente problemene:

• 1.Yahoo-post oppdateres ikke på iPhone X / 8/7 / 6s / 6 eller iPad etter iOS 12 / 11.3 / 11.2 / 11-oppdatering.
  • 2.Yahoo-post lastes ikke på iPhone.
  • 3.Yahoo-post mottar eller sender ikke e-post.
  • 4.Yahoo-post viser ikke alle e-postmeldinger.
  • 5.Yahoo-post skyver ikke til iPhone iOS 11 / iOS 12.
  • 6. Kan ikke logge på Yahoo-post.

Folk svermer til Yahoo supportfora tilklage på Yahoo-postproblemet med iOS Mail-appen, og Yahoo-teamet har lagt ut en uttalelse på Twitter som sier at de undersøker og anbefaler å laste ned og bruke Yahoo Mail-appen. La oss se hva vi kan gjøre for å fikse Yahoo-e-post som ikke fungerer med iOS 11 / iOS 12 før Apple eller Yahoo finner en løsning på dette problemet.

Løsninger for Yahoo Email fungerer ikke på iPhone

Løsning 1

Hvis du ikke er i stand til å motta eller sende ny e-post på iPhone native Mail-app, kan du prøve å installere Yahoo Mail-appen fra Apple Store. Yahoo Mail-appen fungerer bra på de fleste iPhone / iPad-modeller.

Løsning 2

Hvis Yahoo vil at du skal bruke tredjeparts passord når du logger deg på fra en hvilken som helst annen app som Yahoo Mail-app, kan du generere tredjeparts app passord med disse trinnene:

• 1. Logg på og gå til kontosikkerhetssiden.
  • 2. Klikk på Generer apppassord eller Administrer apppassord.
  • 3. Velg appen din fra rullegardinmenyen, og klikk Generer.
  • 4. Følg instruksjonene nedenfor passordet.
  • 5. Klikk på Ferdig.
  • 6. Nå kan du logge deg på e-postappen din ved å bruke e-postadressen din og dette passordet til appen.

Løsning 3

Prøv å slette kontoen> tilbakestille nettverksinnstillinger> starte iPhone på nytt og logg deretter på Yahoo-e-postkontoen på nytt.

Løsning 4

Oppdater iOS til siste versjon hvis du ikke er det.

Løsning 5

Sjekk IMAP-innstillingene.

Innkommende post (IMAP) server:

• Server - imap.mail.yahoo.com
  • Havn - 993
  • Krever SSL - Ja

Utgående post (SMTP) server:

• Server - smtp.mail.yahoo.com
  • Havn - 465 eller 587
  • Krever SSL - Ja
  • Krever autentisering - Ja

Bunnlinjen

Dette er de mulige løsningene for å fikse Yahooe-post som ikke fungerer på iPhone med iOS 11 eller nyeste iOS 12. Hvis du har andre problemer med iOS 11/12 som sitter fast på gjenopprettingsmodus, svart skjerm, WiFi fungerer ikke osv., er Tenorshare ReiBoot designet for å fikse disse systemfeilene relatert med iOS 11 uten tap av data. Sjekk de vanligste iOS 11-problemene og deres fikser.

fikse ios 11 problemer

Kommentarer 0 Legg til en kommentar