Hvordan lage iPhone-e-postbelastning raskere i iOS 12/11
Spørsmål: E-post sakte å lastes inn i e-postappen med iOS 11
"Etter oppdateringen tar e-postadressene mine lang tidå laste inn etter at de kommer inn. Forhåndsvisningen vises, men når jeg velger den nye meldingen, står det bare å laste i lang tid. Jeg må til og med legge igjen meldingen og komme tilbake et par ganger. Dette er på utvekslingskontoen min med push. Er det noen andre som ser det? "
Blant Apple Communities er det en stor mengde brukere som klager over at deres Mail-appen fungerer ekstremt sakte på iOS 12.1 / 12/11. Som Apple-fan, påvirker det på en eller annen måtebruker opplevelsen av iOS-utdelinger, spesielt for brukere som nettopp har kjøpt den nye iPhone X / 8/8 Plus. Er det noe problem med e-post-appen? Hvordan kan vi få iPhone-e-post til å laste raskere i iOS 11 og iSO 12? I denne artikkelen finner du svarene.
- 1. Fjern e-postkonto og legg den til på nytt
- 2. Fjern Mail-appen og installer den på nytt
- 3.Resett nettverksinnstillinger
- 4. Start på nytt iPhone for å fikse e-postbelastning tregt
- 5.Fix E-postlasting Sinker i iOS 12/11 med Tenorshare ReiBoot uten datatap
1. Fjern e-postkonto og legg den til på nytt
Gå til: Innstillinger >> Kontoer og passord. Velg din konto for posttjeneste og velg "Slett konto". Deretter legger du til kontoen igjen, du kan klikke på "Legg til konto" for å oppnå dette målet.

2. Fjern Mail-appen og installer den på nytt
Siden iOS 11 kan brukerne nå installere på nyttinnebygde apper som Mail, Maps, Weather, osv., bør du trykke og holde inne Mail-appen forsiktig til den vrimler. Trykk på den lille xen for å slette den fra enheten din. Etter en stund kan du laste den ned fra Apple Store for å se om den kan behandles normalt.

3.Resett nettverksinnstillinger
Noen ganger påvirker nettverkshastigheten ogsåe-postens lastehastighet, slik at brukere kan prøve å tilbakestille nettverksinnstillinger og koble seg til Wi-Fi eller mobildata igjen for å laste e-post. Du bør gå til: Innstillinger> Generelt> Tilbakestill> Tilbakestill nettverksinnstillinger.

4. Start på nytt iPhone for å fikse e-postbelastning tregt
Når e-postmeldingen din treges med å laste ned i e-post-appen i iOS 11/12, bør hard tilbakestilling også utføres for å løse problemet.
iPhone X / 8-brukere bør raskt trykke på Volum opp-knappen og deretter Volum ned-knappen, lenge trykke på sideknappen til du ser Apple-logoen.
iPhone 7 og tidligere brukere kan referere til følgende guide for å tvinge iPhone / iPad / iPod på nytt.

5.Fix E-postlasting Sinker i iOS 12/11 med Tenorshare ReiBoot uten datatap
Hvis du har prøvd løsningen ovenfor, men likevel finnerat e-posten tar lang tid å laste, vil jeg anbefale deg å prøve Tenorshare ReiBoot, som er en gratis iPhone-gjenopprettingsmodus og iOS-programvare. Sakte problem med iPhone-innlasting kan være systemfeil, og ReiBoot kan reparere iOS for å fikse at iPhone ikke fungerer uten data tap.
Etter å ha startet programmet, må du koble enheten til datamaskinen og velge "Reparer operativsystem".

Klikk på "Start reparasjon" og følg instruksjonene for å laste ned iOS-firmwarepakke. Den vil laste ned den nyeste iOS IPSW-filen og installere den på enheten din på nytt.

ReiBoot vil reparere iOS-systemet med firmwarepakken. Etter systemgjenoppretting, starter iPhone på nytt, og problemet med langsom lasting av e-post skal løses.

Dette er den ultimate løsningen for å fikse e-postbelastningersakte på iPhone X / XR / Xs / 8/7/6 / 5s. Faktisk, hvis iPhone sitter fast i gjenopprettingsmodus, Apple-logo eller svart skjerm for død, er ReiBoot i stand til å løse disse iOS-problemene med høy suksessrate.