/ / [Løst] iOS 12/11 Varsler forsvinner fra låseskjerm

[Løst] iOS 12/11 Varsler forsvinner fra låseskjerm

“Nylig fikk jeg en melding, og den vises på minlåseskjerm, men hvis jeg ikke åpner den og overlater den til å håndtere senere, har den forsvunnet fra låseskjermen min når jeg prøver å lese den etterpå. Har noen andre opplevd det samme problemet som meg, forresten, jeg bruker en iPhone 8 som kjører iOS 11.0.2 ”

Siden iOS 12 og iOS 11 slipp, har vi vært detspurte mye om varslingsvarslene mangler i problemet med låseskjermen. Hvis du har den samme opplevelsen som det vi beskrev ovenfor, kan følgende guide være nyttig for deg fikse varsel mangler fra låseskjermen på iOS iOS 12 / 11.4 / 11.3 iPhone / iPad / iPod touch.

1. Kontroller varslingsinnstillingene

Det er mulig å få varsler til å forsvinnefra låseskjermen hvis varslingsinnstillingene er feil. For å sikre at du kan se alt du vil, er det første du trenger å gjøre når du har dette problemet, hodet til Innstillinger >> Varsler. Varslingsskjermen viser en liste over alle appene dine som kan sende deg varsler.

Bare bla nedover listen og bekreft detknappen Tillat varsler er på for den appen. På appens side med varslingsinnstillinger, sjekk at varsler er aktivert på låseskjermen. For å være sikker på at du ser varsler når du bruker telefonen, går du til Vis forhåndsvisninger og merker alternativet Alltid (standard).

Og glem ikke å aktivere typen varsling som vedvarende.

Varslingsinnstillinger

2. Start iOS 12 eller 11-enheten på nytt

Å starte iOS-enheten på nytt viser seg å være en brukbar metode for å fikse forskjellige iOS 11 og iOS 12 problemer. Så du kan like gjerne prøve å utføre en omstart. Å gjøre slik:

Trykk og hold på knappen Top (eller Side) til glidebryteren vises på skjermen

Dra deretter glidebryteren for å slå iOS-enheten helt av.

Etter at enheten slås av, trykker du på og holder knappen Top (eller Side) igjen til du ser Apple-logoen.

omstart

3. Løs iOS 11-varsel Mangler fra låseskjerm med Tenorshare ReiBoot

Hvis ingenting fungerer over, kan problemet kanskje væreligge på iOS-operativsystemet. Du kan prøve å gi det en grundig reparasjon ved å reparere operativsystemet ved hjelp av et stykke tredjepartsprogramvare, som Tenorshare ReiBoot, et profesjonelt iOS-systemreparasjonsverktøy som spesialiserer seg på å fikse alle slags iOS-problemer uten å forårsake tap av data. Slik fungerer det:

Først ut, last ned og installer Tenorshare ReiBoot gratis på datamaskinen din.

Start den etter at installasjonen er fullført, og koble iOS-enheten til datamaskinen med USB-kabel. Velg "Fix All iOS Stuck" -delen fra hovedgrensesnittet.

Klikk deretter på Fix Now (All iOS 11 Stuck) for å fortsette.

Før du reparerer operativsystemet, klikker du på "Last ned" -knappen for å begynne å laste ned den matchede firmwarepakken online.

gå ut av gjenopprettingsmodus

Når firmwarepakken er lastet ned fullført og vellykket. Klikk på "Start reparasjon" for å starte systemgjenoppretting.

gå ut av gjenopprettingsmodus

Tross alt kan varslingsvarslene om iOS 11 eller iOS 12 som mangler i problemet med låseskjermen fjernes.

Hvis dette innlegget er nyttig for deg, vennligst gi oss beskjed og del det vennlig med venner og familie som har opplevd det lignende problemet. Vi vil være mest takknemlige.

Kommentarer 0 Legg til en kommentar