Hvordan gjenopprette manglende kontakter på iPhone / iPad i iOS 11
"Jeg har akkurat oppdatert min iPhone til iOS 11, og deretter installerte jeg den, men et øyeblikk senere, synes jeg at iOS 11 har slettet alle kontaktene mine på iPhone. Men jeg har ingen sikkerhetskopi før. Hvordan kan jeg få dem tilbake?"
Med lanseringen av iOS 11 er det mange Apple-fanskløe for å oppdatere iPhone-en til den nyeste iOS-versjonen. Noen brukere klager imidlertid over at de har mistet kontakter etter iOS 11-oppdatering. Hvordan kan vi hente disse kontaktene? Når du snakker ærlig talt, kan den profesjonelle programvaren for iOS-gjenoppretting av data, Tenorshare UltData gi deg tre løsninger for å gjenopprette tapte / slettede / manglende kontakter på iPhone X / 8/7 / 6s / 6 / 5s, iPad etter iOS 12 / 11.2 / 11-oppdatering. Her vil vi introdusere disse tre løsningene.
- Løsning 1: Gjenopprett tapte kontakter på iOS 11 fra iPhone direkte (uten sikkerhetskopi)
- Løsning 2: Pakk ut iTunes-sikkerhetskopifiler for å gjenopprette kontakter på iPhone
- Løsning 3: Hent tapte kontakter fra iCloud backup
Løsning 1: Gjenopprett tapte kontakter på iOS 11 fra iPhone direkte (uten sikkerhetskopi)
Noen ganger har du kanskje aldri sikkerhetskopiert filene dinefør iOS 11-oppgradering. Som en utmerket funksjon av UltData, kan du gjenopprette tapte kontakter fra iPhone uten sikkerhetskopiering. Ved å skanne iPhonen din, kan du selektivt få mistede kontakter som blir gjenopprettet.
Trinn 1. Last ned og start UltData på datamaskinen din, og koble iOS 11-enheten til den.
Steg 2. Når UltData oppdager iPhone, velger du "Gjenopprett data fra iOS-enhet". Velg "Kontakter" eller "Velg alle" og klikk "Start skanning" for å skanne enheten din.

Trinn 3. Når skanneprosessen var ferdig, tapte du altkontakter vises kronologisk. Du kan velge "Vis bare slettet" eller "Vis alle" og deretter klikke på "Gjenopprette" -knappen til høyre for å gjenopprette innholdet.

Løsning 2: Pakk ut iTunes-sikkerhetskopifiler for å gjenopprette kontakter på iPhone
Hvis du har sikkerhetskopiert kontakter på iTunes, vil det være lett å få kontakter borte etter oppdatering. Du kan prøve å følge trinnene nedenfor:
Trinn 1. Klikk på "Gjenopprett fra iTunes backup-fil" og velg dine iPhone-sikkerhetskopifiler. Klikk deretter på "Start skanning".

Steg 2. Når skanningen er ferdig, velger du "Kontakter" for å forhåndsvise alle tapte og slettede kontakter. Klikk deretter på "Gjenopprett" -knappen for å begynne å gjenopprette kontakter.

Løsning 3: Hent tapte kontakter fra iCloud backup
Hvis du glemmer å ta sikkerhetskopi av iPhone-dataene dine mediTunes på forhånd, du har et alternativ til å få tilbake slettede kontakter med iCloud Backup. På samme måte må du ta sikkerhetskopi av iPhone-dataene dine før du gjenoppretter kontakter. Hvis du er framsynt til å ha gjort det, kan du bare gjøre som følger:
Trinn 1. Velg "Gjenopprett fra iCloud sikkerhetskopifiler" og logg deg på iCloud-kontoen ved å skrive inn Apple-ID og passord.

Steg 2. Da er alle de tapte dataene inkludert kontakteroppført. Du kan klikke på "Kontakter" til venstre for å vise varene. Etter å ha sjekket detaljert informasjon, merk av for kontakter du vil komme tilbake og trykk på "Gjenopprett" under for å hente kontakter.

Etter å ha lest denne artikkelen, lærer du å gjøre detgjøre når kontakter forsvant fra iPhone / iPad i iOS 11/10. Ovenstående tre løsning er effektiv for å gjenopprette slettede kontakter. Hvis du ikke har noen vane å sikkerhetskopiere dine iPhone-data, vil den første løsningen være mer passende for deg. Hvis du er i tvil om iPhone-gjenoppretting av data, må du gjerne kontakte oss.