/ / Fix iPhone Stuck on Verifying Update under iOS 10 Upgrade

Fest iPhone fast på bekreftelsesoppdatering under iOS 10-oppgradering

"Jeg oppdaterte iPhone-en til iOS 10, men detmislykket bekreftelse, og nå sitter telefonen på "verifisering av oppdateringer" på låseskjermen. Jeg kan ikke engang slå den av helt fordi den ikke lar meg skyve av / på-knappen. Jeg har til og med koblet meg inn i macbook-luften min, men ingenting skjedde. Noen hjelp blir satt pris på å løse dette problemet. Takk! "

Som iOS 10 nylig slipper, ber iPhone oss alltid om å oppgradere. Vi følger (Innstilling >> Generelt >> Programvareoppdatering) og prøver å installere iOS 10, men noen ganger iPhone bare fast ved å bekrefte oppdatering kontinuerlig som noen brukere har rapportert problemet til meg. Problemet er vanlig for iPhone X / 8/7 (Plus) / SE / 6s (Plus) / 6 (Plus) / 5s / 5 / 4s / 4.

Hvordan fikser jeg bekreftende oppdatering som sitter fast på låseskjermen? Her har jeg sortert ut to nyttige løsninger for å lindre bekymringene dine. Les videre og finn svaret!

verifiserer oppdatering fast

Method1. Fix iPhone Stuck on Verifying Update iOS 10 with Hard Reset

1. Hold nede "Hjem" knapp og "Sleep / Wake" knappen samtidig.
2. Hold inne disse knappene til skjermen er slått av. Slipp deretter knappene når apple-logoen dukker opp.
3. Vent og iPhone starter opp igjen til hovedskjermen.

Dette er den vanligste måten å fikse iPhone fast ved å verifisere oppdatering iOS 10.3 / 10.2 / 10.1 / 10 / 9.3 / 8.3 / 8.1 / 8. Når det er gjort, gå til Innstillinger> Generelt> Om for å sjekke om du er på iOS 10. Hvis ikke, gjenta oppgraderingsprosessen. Du kan også laste ned og installere oppdateringspakken med iTunes til datamaskinen din. Noen mennesker kan bekymre seg for sikkerheten til informasjon ved hard omstart, generelt sett sletter det ikke dataene dine, og å sikkerhetskopiere telefonen vanligvis (gjennom iCloud eller andre tredjepartsverktøy) ville være en god vane.

Method2. Fikse iOS 10 fast på verifiserende oppdatering med Tenorshare iCareFone

Hvis metoden over ikke fungerer eller du er bekymretom det vil gjøre skade på iPhone-en din, anbefaler jeg deg å prøve Tenorshare iCareFone, alt-i-ett-verktøyet for å fikse verifisering av fastmontert og iPhone / iPad som sitter fast ved apple-logo / endeløs omstart / gjenopprettingsmodus / DFU-modus når du installerer en iOS-oppdatering. Slik fungerer det.

Trinn 1. Koble iPhone til datamaskinen din >> start Tenorshare iCareFone >> Gå til "Fix iOS fast" delen på grensesnittet.

verifisere oppdatert iphone-programvare

Steg 2. Klikk "Gå inn i gjenopprettingsmodus" for å sette iPhone-en din i gjenopprettingsmodus.

skriv inn gjenopprettingsmodus

Trinn 3. Når du ser at iPhone viser den klassiske USB til iTunes-logoen, går du vellykket inn i gjenopprettingsmodus. Trykk deretter på -knappen "Avslutt gjenopprettingsmodus" for å starte enheten på nytt til normal tilstand.

komme deg ut av gjenopprettingsmodus

Det er gjort. Det er også flere funksjoner i Tenorshare iCareFone som du kan utforske, for du kan administrere 9 typer filer GRATIS, optimalisere iDevice, sikkerhetskopiere og gjenopprette enheten, fjerne annonser og reparere operativsystemet alt i dette verktøyet. Prøv på denne fascinerende programvaren, og den vil ikke svikte deg. Takk for at du leste.


Kommentarer 0 Legg til en kommentar