/ / Topp 5 måter å fikse iPhone-app-krasj etter iOS 10.3.1-oppdatering

Topp 5 måter å fikse iPhone-app-krasj etter iOS 10.3.1-oppdatering

"Hvorfor krasjer appene mine på iPhone-en min? Oppdatert til gjeldende versjon iOS 10.3.1 i dag, og plutselig fungerer de fleste av appene mine ikke. De vil begynne å laste, henge for alltid, for deretter å lukke. Om og om igjen blir ingenting ferdig og åpnes. Safari. Spill som trenger oppmerksomhet, eller så får jeg alt stjålet.
-Apple Community

iphones app krasjer

iOS 10.3.1 er offisielt tilgjengelig 5. april 2017 og har tiltrukket seg mange fans med de nylig tillagte funksjonene. Men nylig klaget noen brukere iOS 10.3.1-oppdatering krasjer de fleste apper på iPhone, inkludert Facebook, Instagram,Messenger, e-post og osv. Systemkompatibilitet, oppsamlede hurtigbuffer og informasjonskapsler, kodefeil eller tredjeparts service kan alle være årsakene til at appen fryser på iPhone. Heldigvis, med Tenorshare iCareFone - profesjonell programvare for iOS-system for omsorg for iOS, kan du enkelt fikse app-krasj på iPhone, iPad og iPod etter oppdatering uten å miste data.

Del 1: Fix app frysing på iPhone etter iOS 10.3.1-oppdatering med Tenorshare iCareFone

Tenorshare iCareFone klarer å stoppe appen frakrasjer eller lukker ved å laste ned den nyeste programvareversjonen og reparere operativsystemet. Last ned og installer dette allsidige verktøyet gratis på datamaskinen din, og følg trinnene for å se hvor enkelt å bruke det.

• Kjør Tenorshare iCareFone og koble deretter iPhone til datamaskinen, programvaren vil oppdage enheten din automatisk. Klikk “Reparer operativsystem” fra hovedgrensesnittet.
  • reparere operativsystemet
  • Nå må du laste ned firmwarepakken før systemreparasjon. Klikk på "Bla gjennom" for å velge en lagringsbane, og trykk deretter "Last ned" for å laste ned firmware.
  • last ned fastvare
  • Etter nedlasting, klikk “Reparer” for å starte reparasjon av iOS-system. Når prosessen er fullført, vil de krasjende appene dine fungere normalt.
  • reparere operativsystemet

Del 2: Andre metoder for å fikse iPhone-app-krasj etter oppdatering til iOS 10.3.1

1. Avslutt og start appen igjen

Når iPhone / iPad-apper krasjer ofte etteroppdatere, er den enkleste løsningen å lukke appen og åpne den på nytt. For å tvinge til å lukke appen, trykker du på Hjem-knappen to ganger raskt for å få tilgang til appbryteren. Du ser de nylig brukte appene. Finn den du vil avslutte, og sveip opp i forhåndsvisningen av appen for å lukke den.

avslutt apper

2. Tving omstart av iPhone

En annen enkel metode for å fikse iPhone-apperlukking umiddelbart av seg selv etter iOS 10.3.1 oppdatering er å starte iOS-enheten på nytt. Trykk og hold inne knappene Sleep / Wake og Home samtidig i minst 10 sekunder til du ser Apple-logoen. Etter å ha startet iPhone på nytt, kan du starte de faste appene for å se om de fungerer nå.

hard reset iphone

3. Tøm minne

Noen ganger krasjer iOS-apper ved oppstart eller lanseringkan mangle plass. Ta Safari for eksempel, gå til Innstilling, Safari og klikk deretter på "Fjern historikk og nettstedsdata" nederst. Imidlertid har de fleste apper ikke et alternativ i Innstillinger; kan du sjekke hvordan du renser app-cache på iPhone.

rens ut safarihistorie

4. Slett og installer appen på nytt

Hvis applikasjonene fremdeles ikke fungerer på iPhoneetter å ha prøvd metodene ovenfor, kan det hende du må avinstallere appen og installere den på nytt. Bare gå til startskjermen, velg og hold på appen du vil slette, trykk på “X” for å avinstallere den. Nå åpner App Store for å laste ned og installere appen igjen.

slett appen

Nå vil jeg satse på at du må vite hvordan du fikser app-krasj på iPhone etter iOS 11 / 10.3-oppdatering tydelig. Tenorshare iCareFone kan virkelig være den beste programvaren for iOS-system, er det ikke?

Kommentarer 0 Legg til en kommentar