Slik løser du problem med overoppheting av iPhone etter iOS 12 / 11Update
“Jeg oppdaterte iPhone 6 64 GB til iOS 11 i går,i dag med normalt lite bruk har batteriet mitt (ladet hver natt) falt fra 100% til 38% på litt over en time. Jeg har også lagt merke til at det er veldig varmt å bruke det i bruk før det aldri ble gjort før.
Som vi vet, den offisielle siste versjonen iOS 11har mange nye funksjoner som den nye låseskjermen og låseskjerm-widgeter samt muligheten til å fjerne Apples innebygde apper. Det er grunnen til at mange Apple-elskere oppgraderer enhetene sine til iOS 11 når de først ble utgitt.
Men vi antar at du må ha hørt omnoen vanlige problemer skjer blant mange brukere, for eksempel iPhone-batteri tapping og overoppheting etter iOS 11 eller iOS 10.3 / 10-oppdatering. Som et av de vanlige problemene som er rapportert, hva kan være grunnen til at iPhone blir overopphetet etter iOS 11 / 10.3 / 10?Hvorfor blir iPhone varm? - Grav ut grunnen til at iPhone blir oppvarmet etter iOS 11/10-oppdatering
Med 1.1 GB ledig plass tilgjengelig, WiFi-tilkobling og en god mengde batterisaft igjen, er du klar til å oppgradere enheten din. Hvis du i noen tilfeller har lagt merke til at enheten din har begynt å varme opp etter å ha blitt oppdatert til iOS 11/10, ikke vær bekymret. Det er sannsynligvis at iOS 11/10 oppdaterer fortsatt apper i bakgrunnen. Det er derfor det kan bli varmere enn vanlig når det blir belastet.
Så kan du spørre, “Jeg har aldri hatt denne overopphetingenproblem med iOS 9, hvorfor oppvarmer nå iOS 10 min iPhone ”? Vel, ettersom de nye funksjonene i iOS 10 er nye AI-drevne album, hvis du har et stort fotobibliotek, er det ganske mulig at den første oppvarmingen og oppbremsingen av iPhone-resultatet fra Photos-appen som indekserer det store fotobiblioteket i bakgrunnen, selv om du ikke lader enheten. Derfor vil det å gi den tid vanligvis stoppe enheten fra å overopphetes mens den lades.
Dessuten er det også delvis relatert til batterilevetiden. Noen brukere tror at iOS 11/10 tapper batteriet, og det er sannsynlig at problemet ikke blir løst på kort tid. Uansett, her er fortsatt noen ting du kan gjøre for å avhjelpe iPhone-batteriets tappesituasjon etter iOS 11 / 10.3 / 10.2 / 10-oppdatering.
Slå for eksempel WiFi av og på til høyretid, skru lysstyrken ned, gå til Innstillinger for å slå av bakgrunnsoppdatering. Du kan også gå til Innstillinger> Batteri for å spore hvilke apper som tapper batteriet ditt mest. Bare en ting til å huske, funksjonshemmede sporing av fitness kan bidra til å redusere iPhone-batteriet.

Hvordan fikser jeg en overopphetet iPhone og forhindrer at den blir varm?
Nå som vi forstår bedre oppvarmingen av enhetensituasjonen, tror vi at du får poenget med hvorfor overoppheting av iPhone og hvordan fikse iPhone blir oppvarmet mens du lader etter iOS 10 / 10.1 / 10.2 / 10.3 / 11-oppdatering. Likevel kan du fremdeles lure på at hvis enheten fremdeles ikke går tilbake til normale temperaturer, hva bør vi gjøre for å fikse at iPhone blir varm etter iOS 11 eller iOS 10.3 / 10.2 / 10?
Vi må faktisk si det store og uordnede filer på iPhone kan i stor grad resultere i overoppheting og bli varme problemer. Så vi vil definitivt anbefale deg å rydde litt plass først.
Tenorshare iCareFone er et godt verktøy for å hjelpe degordne din iPhone-lagring, og dermed oppnå å fikse iPhone-overopphetingsproblemet. Bortsett fra å slå av alle automatiske nedlastinger, avslutte bakgrunnsapp-oppdatering, redusere transparens og bevegelseseffekter, må du frigjøre iOS 10-lagring og sørge for at de er i orden på din iPhone, noe som er ekstremt viktig, men lett å bli neglisjert. Å konkludere, her er hvordan du rydder iPhone for å fikse problemet med overoppheting av iPhone etter iOS 11 eller iOS 10.3 / 10-oppdatering:
Trinn 1:
Bruk noen minutter på å installere Tenorshare iCareFone og åpne den på PCen. Koble deretter iPhone til datamaskinen med USB-kabel.

Steg 2:
Gå til Speedup & Clean-menyen. Og du ser en hurtigskann-knapp. Med dette ett klikk og flere sekunder vil lagring av iPhone bli vist her da.

Trinn 3:
Bare fortsett med å rense noen unødvendige filer eller omorganisere dem for å holde iPhone-en din i god stand, slik at enheten ikke blir varm.

Du kan også prøve en myk tilbakestilling eller til og med hard tilbakestillingfordi dette hjelper til med å løse overopphetingsproblemet til iPhone i de fleste tilfeller. Hvis dessverre iOS 10 / 10.2 / 10.3 / 11 fortsatt varmer opp iPhonen din, er det kanskje på tide å besøke Apple Store eller kontakte Apple kundesupport.
Hvis du møter andre iOS 10-problemer, for eksempel iPhone som bremser ned på iOS 10, kan du også referere til denne relaterte artikkelen for noen instruksjoner: iPhone kjører sakte på iOS 10, Hvordan gjøre