3 beste manieren om een Bricked iPhone te repareren na iOS 12.3 / 12.2 / 12.1 / 12 Update
"Ik was erg enthousiast over de release van denieuwe iOS 12, dus 1 dag nadat het werd uitgebracht, installeerde ik het om de nieuwe functies en de compatibiliteit ervan te bekijken. Het werkte perfect, veel beter dan de iOS 11. Maar de dag nadat het plotseling stopte, startte ik mijn telefoon opnieuw op en het liet me het Apple-logo gedurende 15 minuten zien. Op de een of andere manier heeft de iOS 12 mijn iPhone ingemetseld en ik weet niet wat ik moet doen. Help alsjeblieft "
Dus jouw iPhone XS / XR / X / 8/7/6/5 worden dichtgemetseld na iOS 12.3 / 12.2 / 12.1 / 12 update, geen zorgen, drie van de meest effectieve methoden om deze situatie op te lossen worden hieronder in detail besproken. Je moet ze aandachtig lezen en volgen.
Oplossing 1: iPhone hard resetten
Als uw iPhone niet wordt ingeschakeld na de iOS 12-update, moet u proberen dit te verhelpen door een harde reset uit te voeren. Het is een zeer eenvoudige procedure, maar de volgorde van de harde reset varieert voor verschillende modellen van iPhones.
iPhone XS / XS Max / X of 8 of 8 Plus:
Stap 1: Tik op de knop Volume omhoog en vervolgens op de knop Volume omlaag.
Stap 2: Houd vervolgens de aan / uit-knop ingedrukt.
Stap 3: u moet deze vasthouden totdat het Apple-logo zichtbaar is voor u.
iPhone 7 en 7 Plus:
Stap 1: Houd de aan / uit-knop en de knop Volume omlaag samen ingedrukt.
Stap 2: Houd enkele seconden ingedrukt totdat het Apple-logo zichtbaar is op het scherm.
Stap 3: Veeg nu gewoon de schuifregelaar.
iPhone 6 en alle oudere modellen:
Stap 1: Houd de aan / uit-knop en de knop samen ingedrukt.
Stap 2: Houd het niet langer dan 10 seconden vast.
Stap 3: Het Apple-logo is zichtbaar voor u

Fix 2: Fix iOS 12 / 12.1 Bricked iPhone met iOS-systeemherstel
Als je iPhone wordt dichtgemetseld na iOS 12-updatedan is de beste en de eenvoudigste manier om het te repareren het gebruik van iOS-systeemherstelsoftware. Een van de beste herstelsoftware is Tenorshare ReiBoot. Het is een tool van derden die iOS-systemen in slechts een paar stappen kan repareren. Of het nu een vastgelopen probleem, crashes en opstartlussen, enz. Is, het kan voor alles zorgen. Dus, als je je afvraagt of iPhone is bricked, hoe op te lossen? Ga voor Tenorshare ReiBoot en volg gewoon de onderstaande procedure.
Stap 1: Eerst moet u deze nieuwe software downloaden en op uw computer installeren.
Stap 2: Verbind vervolgens de bricked iPhone met de computer met een datakabel.
Stap 3: Wanneer gedetecteerd, klik op "Besturingssysteem repareren" of "Fix All iOS Stuck".

Stap 4: Tik nu opnieuw op "Start reparatie".
Stap 4: Nu vraagt de software u om de benodigde firmware voor de procedure te downloaden.
Stap 5: Blader en selecteer een bestemming voor het pakket en tik op Downloaden.

Stap 6: Zodra het klaar is, kunt u de systeemreparatie starten door te klikken op "Start Repair"

De procedure duurt slechts enkele minuten en zodra het klaar is, zal het apparaat opnieuw opstarten.
Nadat u deze procedure hebt voltooid, werkt het apparaat naar behoren. Dit is de eenvoudigste procedure om uw uitgeschakelde iPhone-periode op te lossen!
Fix 3: Herstel Bricked iPhone met iTunes (Data Wipe)
Als de iOS 12-update de iPhone dichtmaakt, dan zijn zehet meest voor de hand liggende of de officiële oplossing is om iTunes te gebruiken om het apparaat te repareren. Maar je moet bereid zijn om al je bestanden en instellingen te verliezen, omdat deze procedure de telefoon volledig zal wissen.
Dus, hoe los je het op als iOS 12 iPhone dichtmaakt? U verbindt het apparaat met iTunes!
Stap 1: U moet ervoor zorgen dat u de nieuwste versie van iTunes op uw computer gebruikt.
Stap 2: Verbind vervolgens het apparaat via een datakabel met uw computer.
Stap 3: Nu moet u het apparaat in DFU-modus zetten om door te gaan. De volgorde van de DFU-modus varieert voor verschillende iPhone-modellen,
Voor iPhone 8 of X:
Schakel het apparaat uit en houd de aan / uit-knop 3 ingedruktseconden. Tik vervolgens op de knop Volume omlaag en houd deze ingedrukt terwijl u nog steeds de aan / uit-knop ingedrukt houdt. Blijf ze niet langer dan 10 seconden vasthouden. Laat de aan / uit-knop los, maar houd de knop Volume omlaag ingedrukt totdat u een volledig zwart scherm ziet.
Voor iPhone 7 of 7Plus:
Schakel apparaat uit. Houd de aan / uit-knop 3 seconden ingedrukt. Nu moet u de knop Volume omlaag aan de linkerkant en de aan / uit-knop samen ingedrukt houden. Blijf ze niet langer dan 10 seconden vasthouden. Verlaat de aan / uit-knop en houd de knop Volume omlaag ingedrukt. Het apparaat verschijnt op een zwart scherm, het is de DFU-modus.
Voor iPhone 6 / 6s / 6 Plus / iPad:
Schakel eerst het apparaat uit! Houd nu de aan / uit-knop 3 seconden ingedrukt. Druk vervolgens op de startknop zonder de aan / uit-knop los te laten. Houd ze ongeveer 10 seconden plat. Laat de aan / uit-knop los en houd de Home-knop ongeveer 5 seconden ingedrukt om het apparaat in de DFU-modus te zetten.

Stap 4: Nu zal een pop-upbericht u onmiddellijk vertellen dat iTunes een apparaat in de herstelmodus heeft gedetecteerd.
Stap 5: Klik dus op "Herstellen".

Stap 6: Nu de fabrieksinstellingen herstellen door op "Herstellen en bijwerken" te tikken

De procedure is voltooid! Het kost wat tijd om de fabrieksinstellingen te herstellen, maar daarna is het heel goed mogelijk dat je iOS-apparaat weer goed werkt.
Conclusie
Welnu, in een perfecte wereld zou je dat niet moeten hebbenproblemen zoals de iPhone worden niet ingeschakeld na de update van iOS 12 / 12.3, maar zulke dingen kunnen veel mensen overkomen. Helaas, als u een van hen bent, wees dan gewoon alert! Probeer het probleem te begrijpen en geen overhaaste actie te ondernemen, het kan de situatie verergeren. Zorg er alleen voor dat als uw apparaat dichtgemetseld is, u de procedures in dit artikel correct moet volgen om het apparaat te repareren. We raden u ten zeerste aan om in deze situatie voor Tenorshare ReiBoot te gaan, omdat het uw gemetselde iPhone gemakkelijk kan repareren en zonder gedoe. Ga ervoor en u zult niet teleurgesteld worden!