Top 6 manieren om iPhone te repareren worden niet opgeladen na iOS 12.1 / 12.2 / 12.3 update
"Waarom kan ik de telefoon niet opladen na de update van iOS 12? Ik heb zojuist mijn iPhone 6 geüpdatet naar iOS12 en kan mijn telefoon nu niet opladen door hem aan te sluiten op een stopcontact of een Mac-laptop met behulp van een van de twee kabels, waarvan er één vanochtend werkte. Helpen!!"
"Iemand anders heeft nu problemen met het opladen na de update van iOS 12.2? Mijn iPhone kan niet langer draadloos opladen en mijn bekabelde opladen is super traag en loopt zelfs leeg in plaats van op te laden."
Sommige gebruikers van Apple Communities meldden dat hun iPhone XS / XS Mas / XR / X / 8/7 / 6S / 6 worden niet opgeladen na iOS 12.3 / 12.2 / 12.1 / 12 update. Een iOS-update brengt je veel nieuwe functiesmaar veroorzaakt ook enkele onverwachte updateproblemen. Oplaadproblemen met de iPhone lijken bij elke iOS-update te horen. In dit artikel zullen we bespreken waarom de iPhone na de update van iOS 12 niet of langzaam kan worden opgeladen en hoe deze efficiënt kan worden opgelost.
- Waarom kan ik de iPhone niet opladen na de update van iOS 12?
- Manier 1. Gebruik de officiële op Apple afgestemde laders
- Manier 2. Forceer uw iPhone opnieuw op te starten
- Manier 3. Verwijder de batterij-afvoer-app
- Manier 4. Wijzig de oplaadmethode
- Manier 5. Herstel uw iPhone met iTunes (gegevensverlies)
- Beste oplossing: Fix iPhone wordt niet ingeschakeld of wordt opgeladen zonder gegevensverlies
Waarom kan ik de iPhone niet opladen na de update van iOS 12?
Er zijn veel redenen waardoor uw iPhone mogelijk niet goed wordt opgeladen. Hier som ik de belangrijkste oorzaken op van iPhone-oplaadproblemen na de iOS 12-update.
1. Problemen met software-updates
De nieuwe iOS-update kan bepaalde wijzigingen veroorzaken waardoor de iPhone niet wordt opgeladen of zelfs wordt ingeschakeld.
2. USB-voedingsadapter of kabels van derden
Als u de externe USB-voedingsadapter of -kabels gebruikt, hoewel deze goed werkt vóór de update, veroorzaakt dit ook iPhone-oplaadproblemen na de iOS 12-update.
3. Softwarebeveiliging
Als je iPhone stopt met opladen met 80%, is dat te wijten aan software die het opladen boven die hoeveelheid kan beperken om de levensduur van de batterij te verlengen en te voorkomen dat je apparaat oververhit raakt tijdens het opladen.
Uw iPhone kan na de update te heet worden. Wat u moet doen, is proberen het op een koelere locatie op te laden of het uit de hoes te halen terwijl het wordt opgeladen.
Manier 1. Gebruik de officiële op Apple afgestemde laders
Een van de meest voorkomende redenen waarom een iPhone niet wordt opgeladen, is afkomstig van externe iPhone-laadkabels van lage kwaliteit. Zorg er dus voor dat u de meegeleverde USB-stroomadapter en USB-kabel gebruikt.
Manier 2. Forceer uw iPhone opnieuw op te starten
Een geforceerde herstart (harde reset) kan eenvoudig worden opgelostiPhone laadprobleem gerelateerd aan softwareprobleem zoals software crash, software conflict. Volg de onderstaande stappen om uw iPhone opnieuw op te starten en de oplaadproblemen op te lossen.
iPhone 6S / 6S Plus / SE en oudere modellen | Houd de aan / uit-knop en de Home-knop samen ingedrukt totdat het Apple-logo op het scherm verschijnt. |
---|---|
iPhone 7 en 7 Plus | Houd de aan / uit-knop en de knop voor volume omlaag tegelijkertijd ingedrukt totdat het Apple-logo op het scherm verschijnt. |
iPhone XS / XS Mas / XR /8/8 Plus en iPhone X | Druk snel op de knop Volume omhoog en de knop Volume omlaag. Houd de slaapknop ingedrukt totdat het Apple-logo op het scherm verschijnt. |

Manier 3. Verwijder de batterij-afvoer-app
Sommige apps die op uw iPhone zijn geïnstalleerd, kunnen een batterij zijnaftappen na iOS-update en veroorzaken dat iPhone niet correct oplaadt. Ga naar Instellingen> Batterij> Batterijgebruik en kijk of de batterij op uw iPhone leegloopt. Als dit het geval is, verwijdert u het gewoon.

Manier 4. Wijzig de oplaadmethode
Als uw iPhone X / 8/8 Plus niet draadloos kan opladenna iOS 12-update, probeer hem op te laden met een muuradapter. Als uw iPhone niet kan worden opgeladen met een muuradapter, probeert u de kabel aan te sluiten op de USB-poort van uw computer en kijkt u of deze wordt opgeladen. Als uw iPhone niet wordt opgeladen wanneer u de stekker in het stopcontact steekt, probeert u deze op te laden met de muuradapter . Kortom, schakel tussen deze methoden en kijk of het verschil maakt.

Manier 5. Herstel uw iPhone met iTunes
Als je iPhone nog steeds niet kan worden opgeladen nadat je de eenvoudige oplossingen hebt geprobeerd. U kunt uw iPhone terugzetten naar de fabrieksinstellingen met iTunes. Maak eerst een back-up van uw iPhone voordat u in iTunes herstelt.
Stap 1: voer iTunes uit en verbind uw iPhone met die computer.
Stap 2: Wanneer uw apparaat in iTunes verschijnt, selecteert u het en klikt u vervolgens op iPhone herstellen in het deelvenster Samenvatting.
Stap 3: iTunes zal beginnen met het herstellen van uw iPhone en de nieuwste versie van iOS installeren. Daarna kunt u uw iPhone herstellen vanuit uw back-upbestand of uw iPhone instellen als een nieuw apparaat en uw iPhone opnieuw opladen.

Beste oplossing: Fix iPhone wordt niet ingeschakeld of wordt opgeladen zonder gegevensverlies
Als geen van de oplossingen is opgelost, zal de iPhone niet draaienaan of opladen in iOS 12, is het tijd om iOS-systeemherstelsoftware te gebruiken om iOS te herstellen zonder gegevensverlies. Tenorshare ReiBoot is een professioneel iOS 12 systeemherstelprogramma dat alle iOS 12 / 12.1 / 12.2-problemen kan oplossen, zoals niet inschakelen of opladen, herstelmodus vast, Apple-logo vast, DFU-modus vast, enz.
Stap 1: Download en installeer Tenorshare ReiBoot op uw computer. Start de app op uw computer en verbind uw iPhone met uw computer via een USB-kabel.

Stap 2: Nadat ReiBoot uw iPhone heeft gedetecteerd, tikt u op de optie "Nu repareren". Hierdoor wordt uw apparaat in de herstelmodus geplaatst.

Stap 3: Download het nieuwste firmwarepakket door op "Downloaden" te klikken.

Stap 4: Nadat de firmware is gedownload, klikt u op de knop "Start Repair" om het systeemherstel te starten.

Na de reparatie wordt uw iPhone automatisch opnieuw opgestart en moet uw iPhone zonder problemen worden opgeladen.
Het komt neer op
Dat is waarom en hoe de iPhone te repareren niet wordt opgeladenin iOS 12.3 / 12.2 / 12.1 / 12. We hopen dat onze oplossingen u helpen uw probleem op te lossen. En vergeet niet dat, ongeacht welke iOS 12-updateproblemen u heeft, Tenorshare ReiBoot een groot voordeel zal doen om uw problemen op te lossen.