/ / iOS 11 / 11.0.3 Autocorrectie probleem: Letter I met raar symbool

iOS 11 / 11.0.3 Autocorrectie probleem: Letter I met raar symbool

"Ik probeer erachter te komen waarom de iPhone 7 van mijn vrouwtoont dit rare symbool telkens wanneer u de letter "I" typt, het corrigeert altijd automatisch naar dit symbool "A?". Het gebeurt in Apple Mail op haar telefoon en laat zien wanneer ik ze op mijn Mac iMessage ontvang. "

typ de letter i

Onlangs hebben sommige iPhone-gebruikersondervonden met hetzelfde probleem dat het typen van de letter "I" op het Apple-toetsenbord, het toont raar "A?" met een doos na het upgraden naar iOS 11.1 / 11.0.3. Bijvoorbeeld: "Ik ben opgewonden om je morgen te zien" zou verschijnen als "A? Ik ben opgewonden om je morgen te zien". Een andere gerelateerde bug is dat deze onder vaak gebruikte tab de letter "I" in het emoji-toetsenbord toont voor sommige getroffen iOS-gebruikers. Het is ongelooflijk vervelend dat enkele gebruikers dit probleem zelfs op iPad of Mac hebben ervaren, omdat tekstvoorspelling beschikbaar is op alle Apple-apparaten met iCloud.

emoji iOS 11

Nou, ik kan je niet vertellen waarom het gebeurtanders dan lijkt het een nieuwe onverwachte iOS 11-toetsenbordfout te zijn. Hoewel Apple tot nu toe nog steeds geen bruikbare maatregel biedt, kunnen we dit zelf oplossen voordat het slechter gaat. Hier som ik een paar benaderingen op voor u om te verwijzen naar het oplossen van letter & ldquo; I & rdquo; technisch gezien raar symbool in iOS 11.1 / 11.0.3.

Methode 1. Toetsenbordvoorspelling uitschakelen

Sinds de belangrijkste functie van iOS 11.1 gaat over emoji, sommige fans speculeren dat deze bug verband kan houden met het voorspellende algoritme van het Apple-toetsenbord. Zonder een schaap kan er geen wol zijn. We kunnen net zo goed de toetsenbordvoorspelling van het Apple-apparaat uitschakelen om een ​​voorspellende tekstfout in iOS 11 te verhelpen. Daarna zult u deze voorspelling niet op uw toetsenbord zien, eindelijk wanneer u letter & ldquo; I & rdquo; u krijgt & ldquo; I & rdquo; enkel en alleen. Dit is een van de betrouwbare tijdelijke hulpmiddelen om een ​​einde te maken aan het autocorrectieprobleem van iOS 11.1. De stappen zijn: Instellingen> Algemeen> Toetsenborden> Voorspellend.

toetsenbord voorspelling

Tip: Een andere voorlopige maatregel is om te profiteren van het toetsenbord van derden in plaats van het Apple-toetsenbord. Een dergelijk hulpprogramma van derden kan Swype, Gboard, SwiftKey, Fleksy, TouchPad of Typeeto zijn, enz.

Methode 2. Start Apple Device opnieuw

De letter & ldquo; I & rdquo; veranderingen in je telefoonnaar een & ldquo; A? & rdquo ;? Volgens sommige professionele forums is het opnieuw opstarten van uw apparaat een andere oplossing die vaak wordt genoemd. Af en toe moet je de iPhone, iPad of iPod opnieuw opstarten of geforceerd opnieuw opstarten en dan komt alles in orde. Er zijn echter verschillende bewerkingen om opnieuw opstarten in verschillende Apple-modellen te forceren. Hier neem ik de iPhone als voorbeeld en laat ze zien zoals hieronder:

• Forceer Restart iPhone X / 8/8 Plus: je moet dit artikel over details lezen - Top 2 gratis methoden om een ​​Frozen iPhone X / 8/8 Plus opnieuw te starten
  • Forceer Reboot iPhone 7/7 Plus: bekijk de stappen op deze link - Hoe Herstart / Hard Reset iPhone 7 en iPhone 7 Plus
  • Herstart iPhone 6s / 6s Plus / 6/6 Plus / 5s of ouder: zie hier - Herstart of herstart iPhone (inclusief iPhone 6)
Notitie: Mogelijk bent u ook geïnteresseerd in dit bericht - Hoe herstart u iOS 11 iPhone / iPad zonder knoppen te gebruiken

Methode 3. Downgrade iOS met Tenorshare ReiBoot

Dit is een bekende iOS 11.1-bug. Voordat Apple een update uitbrengt om het te repareren, kunt u downgraden naar stabiel 11.0.2 / 11.0.1. Hoe doe je dat? U hebt een stuk software nodig genaamd Tenorshare ReiBoot. Tenorshare ReiBoot is een bekende professionele en werkbare tool om alle abnormale problemen met iOS op te lossen. Je gaat zien hoe je iOS ermee kunt downgraden zoals hieronder:

Stap 1. Download en installeer Tenorshare ReiBoot, start het en verbind uw apparaat met Windows of Mac-computer.

Stap 2. Klik op & ldquo; Fix All iOS Stuck & rdquo; in RexBoot van Tenorshare en kies Nu repareren (Alle iOS 11 vast).

ios 11 ipsw importeren

Stap 3. Apple ondertekent nog steeds iOS 11.0.1 en iOS 11.0.2, dus u kunt het ipsw-bestand hier downloaden. En klik vervolgens op & ldquo; Selecteer & rdquo; in Tenorshare ReiBoot om het iOS 11 ipsw-bestand te importeren.

ios 11 ipsw importeren

Tenorshare ReiBoot zal het ipsw-bestand verifiëren en iOS 11.1 verwijderen en het nieuwe iOS-systeem op uw iPhone / iPad installeren.

Methode 4. Wacht tot Apple de iOS 11.1-bug heeft opgelost

Waarom is de letter & ldquo; I & rdquo; verschijnen als een& Ldquo; A & rdquo; met een omkaderd vraagteken? Er is tot nu toe geen reden voor. Als het echter zeker een wereldwijde bug is in iOS 11.0.3 of iOS 11.1, kunt u beter wachten op een officiële kennisgeving omdat Apple dit soort problemen niet meer kan negeren.

Volgens klanten die Apple Support bellen,Apple stelt een tijdelijke probleemoplossing voor met behulp van tekstvervanging. De specifieke stappen zijn: ga naar Instellingen> Algemeen> Toetsenbord> Tekst vervangen. Typ een hoofdletter & ldquo; I & rdquo; om de kleine letters te vervangen & ldquo; i & rdquo ;. Daarom kunt u gewoon proberen en een tijdje wachten totdat Apple een nieuwe iOS-versie uitbrengt om deze afwijking op te lossen.

Nou, alle bovenstaande tips en trucs zijn verzameldvan forums en andere bronnen. U kunt er een ophalen en proberen de letter & ldquo; I & rdquo; wenden tot een & ldquo; A? & rdquo; met een vak rond het vraagteken vooralsnog. Ik hoop dat dit in de toekomst niet op je iPhone, iPad, iPod of Mac zal gebeuren. Elke nieuwste oplossing? Laat uw reactie achter in het opmerkingenveld.

Reacties 0 Voeg een reactie toe