/ / Hoe iOS 11/12 meldingen te repareren werken niet op iPhone X / 8/7 / 6s / 6

Hoe iOS 11/12 berichten te repareren werkt niet op iPhone X / 8/7 / 6s / 6

“Sinds mijn upgrade naar iOS 11, mijn iPhone 7 niet meermaakt een geluid of geeft een melding weer op mijn vergrendelde scherm wanneer ik een sms-bericht ontvang. Ik ben nogal afhankelijk van sms-berichten in mijn werk en nu heb ik geen idee of ik een sms-bericht krijg tenzij ik mijn telefoon blijf controleren. Hoe los ik ‘meldingen werkt niet’ na de update van iOS 11 op?
-Apple-discussie

Veel mensen hebben meldingsproblemen gemeldna iOS-update, zoals iPhone, geeft geen meldingen weer, iPhone-meldingen klinken niet, meldingen werken niet, iOS 11 en iOS 12 iMessage-meldingen werken niet. Wanneer deze iOS 11/12-meldingen niet werken, krijgt uw iPhone geen pop-up en wordt het scherm niet verlicht wanneer u berichten ontvangt. Je leven en werk zullen zo gestoord worden omdat je je berichten niet op tijd kunt controleren. Dit artikel introduceert top 8 tips om meldingen op te lossen die niet werken op iPhone X / 8/7/6 / 5s of iPad Pro / Air / Mini met iOS 11 en iOS 12.

Tip 1. Schakel de knop Dempen in

Wanneer u het iPhone-meldingsgeluid niet hoortwerkend na update, is het eerste wat u moet doen om te controleren of u de mute-knop op "Silence" zet. Er is geen geluid als uw iPhone in de stille modus staat.

stilteknop

Tip 2. Controleer of u "Niet storen" activeert

Zoals we weten, roept Niet storen open waarschuwingen komen aan wanneer ze worden vergrendeld. Als u deze functie inschakelt, verschijnt er een maanpictogram in de statusbalk. En u zult merken dat het meldingsgeluid niet werkt op iOS 12/11. Ga dus "Instellingen"> "Niet storen"> schakel het uit.

schakel Niet storen uit

Tip 3. Een kleine truc - Schakel Bluetooth uit

Probeer "Instellingen"> "Bluetooth" te gaan, tik erop om Bluetooth uit te schakelen. Vervolgens kunt u opnieuw testen of de waarschuwingen / geluiden goed werken.

Tip 4. Vink “Recente meldingen” aan

Een andere factor die ervoor zorgt dat "iPhone nietgeef meldingen 'is het vinkje weg bij' Recente meldingen '. Ga naar "Instellingen"> "Aanraken (gezicht) ID & wachtwoord", voer uw wachtwoord in en scrol omlaag naar "TOEGANG TOEGESTAAN WANNEER VERGRENDELD". Schakel "Recente meldingen" in.

schakel Recente meldingen in

Tip 5. Controleer app-meldingen dienovereenkomstig

Als WhatsApp, Facebook, iMessage of mailmeldingen werken niet op iOS 12/11 maar andere app-meldingen werken prima, je moet ervoor zorgen dat je de meldingen op specifieke app inschakelt. Ga naar "Instellingen"> "Meldingen", zoek de specifieke app en schakel "Meldingen toestaan" in.

Tip 6. Controleer de netwerkverbinding

Als u geen stabiele netwerkverbinding heeft, worden uw meldingen niet bijgewerkt en gepusht. Maak dus opnieuw verbinding met wifi of mobiele gegevens om ervoor te zorgen dat uw iPhone zich in een goede netwerkconditie bevindt.

Tip 7. Start uw apparaat opnieuw op

Restating iPhone is een veelgebruikte oplossingwanneer je verschillende iPhone-fouten tegenkomt. Probeer dus uw iPhone opnieuw op te starten om te kijken of het probleem met het bericht 'Meldingen van iOS 11 of iOS 12 niet werkt' is opgelost.

Tip 8. Fix Meldingen probleem met Professional iOS Systeemherstel Tool

Als niet alle methoden 'iOS 11/12meldingen niet verschijnen ', is de ultieme oplossing die u kunt proberen een professioneel iOS-systeemherstelprogramma, https://www.tenorshare.com/products/reiboot.html, te gebruiken om het iOS-systeem van uw iPhone te repareren. Het kan verschillende vastzittende iOS-fouten / fouten herstellen, zoals https://www.tenorshare.com/ios-11/how-to-fix-iphone-quick-reply-not-working-on-ios-11.html, https : //www.tenorshare.com/ios-11/how-to-fix-ios-11-downgrade-stuck-on-recovery-dfu-mode-apple-logo-etc.html etc.

Stap 1: Installeer Tenorshare ReiBoot en voer het uit. Verbind uw iPhone met uw computer.

Stap 2: Zodra het uw apparaat heeft gedetecteerd, klikt u op "Fix All iOS Stuck"> "Fix Now (All iOS 11 Stuck)". U wordt begeleid bij het downloaden van de nieuwste iOS-firmware.

repareer alle iOS 11 vast

Na het downloaden en installeren van de nieuwste iOS-firmware start uw iPhone opnieuw op en repareert u "meldingen werken niet" zonder gegevensverlies.

Samenvatting

Met deze 8 trucs mis je geen oproepen of berichten omdat het meldingscentrum niet werkt na de update / jailbreak van iOS 11/12. Als je een ander probleem hebt, kun je je reactie achterlaten.

Reacties 0 Voeg een reactie toe