Hoe iPhone te repareren kan niet bellen op iOS 11 Public Beta
"V: Ik kan niet bellen via ios11 public beta, noch kan ik de telefoon-app openen.
Ik kan niet bellen, gebeld worden of de dialer / telefoon-app openen op ios 11 public beta. Help me alsjeblieft, echt dringend. "

iOS 11 beta-versie (ofwel iOS 11.2 beta of public beta 2/1) is nog geen stabiele versie van iOS 11. Zodra gebruikers ervoor kiezen om de nieuwe functies bij te werken en te ervaren, moeten er enkele problemen zijn die gebruikers kunnen irriteren. In feite zal deze iPhone geen probleem met bellen veroorzaken, bestaat niet alleen in de nieuwe iOS 11, maar verschijnt ook nadat gebruikers zijn bijgewerkt in een andere versie van iOS-systeem.
Deel 1. Basiscontroles om iOS 11-oproep te verhelpen mislukt
Als u merkt dat uw iPhone normaal gesproken niet kan bellen, kunt u de volgende tips volgen om dit te controleren en op te lossen:
- Zorg ervoor dat uw account beschikbaar is om te bellen;
- Bevindt u in een goede signaalomgeving, een slecht signaal of "Geen service" stelt u niet in staat om te bellen of gebeld te worden;
- Controleer de SIM-kaart, of deze werkt of niet.
- Controleer of het nummer dat u hebt gebeld, geblokkeerd is of niet.
Deel 2. Instellingen handmatig wijzigen om de iPhone te repareren Zal niet bellen
Kortom, nadat u de bovenstaande opties hebt aangevinkt, en als uw iPhone ook niet kon bellen, kunt u de volgende stappen ondernemen om dit te verhelpen:
- In de meeste situaties kunnen gebruikers ervoor kiezen om de vliegtuigmodus in te schakelen en uit te schakelen nadat u het vliegtuigsymbool ziet verschijnen. Deze bewerking kan het ontvangstsignaal opnieuw helpen.
- Trouwens, je kunt ook je iPhone-netwerkinstellingen resetten om je iOS 11 iPhone in een goed netwerk te maken.
- Controleer de provider in Instellingen en zorg ervoor dat u verbinding hebt met de juiste provider van de simkaart. U kunt de koerier handmatig bijwerken door te gaan naar: Instellingen >> Algemeen >> Over.
Ga naar: Instellingen >> Algemeen >> Reset >> Reset netwerkinstellingen
Deel 3. Reparatie mislukt oproepprobleem op iOS 11 met behulp van iOS-reparatietool
Controleer en wijzig de instellingen van uwiPhone 7/7 Plus / SE / 6s / 6 / 5s / 5, in de meeste gevallen zult u merken dat het normaal wordt om te bellen en gebeld te worden op iOS 11 voor iedereen. Als u helaas vindt dat uw iPhone nog steeds niet belt, raden we u aan software van derden te proberen voor hulp.
Tenorshare ReiBoot, een professionele gratis iOS-helper, kan verschillende vastzittende iOS-problemen oplossen, evenals het afhandelen van dit soort mislukte iOS 11-oproepproblemen.
Verbind uw iPhone / iPad alleen metTenorshare ReiBoot via USB-kabel. En klik op "Enter Recovery Mode", dan komt uw iOS 11 iPhone in de Recovery mode, en klik op "Recovery Mode afsluiten" en wacht uw iPhone opnieuw op te starten.

Deze herstelmodus voor binnenkomst / uitgang is gebaseerd opvernieuw de systeemomgeving en los ook iOS-instellingsproblemen op. Met deze methode kunt u dus zeker het probleem met het mislukken van de iPhone-oproep op iOS 11 oplossen. Als u dit probleem niet alleen gemakkelijk kunt laten repareren, kunt u ook Tenorshare ReiBoot gebruiken om alle iOS-problemen met het reparatiebesturingssysteem te verhelpen.
Dat is alles over hoe je iPhone 7 / 7Plus / 6s / 6 / 5s / 5 kunt repareren zonder oproepen te doen / ontvangen na de iOS 11-update. Ik hoop dat je oplossingen kunt vinden in dit artikel.