Hoe te repareren CarPlay werkt niet na iOS 12 / 11.4 / 11.3 Update
Fix iPhone CarPlay zal niet werken
"Sinds de iOS 11.3 update, ik heb "problemen met oproepen in mijn stoelauto. Wanneer mensen mij bellen en mijn iPhone 7 via CarPlay met mijn auto is verbonden, horen mensen mijn stem vervormd / wazig waardoor ze moeilijk of onmogelijk te verstaan zijn."
Gebruik CarPlay om oproepen te beantwoorden is veiliger tijdens het autorijden. Maar recentelijk klaagden sommige mensen daarover CarPlay werkt niet op iOS 11.3 / 11.4 / 12 nadat ze de software hebben geïnstalleerd. Veel mensen dachten dat dit slechts een stemprobleem was, maar het is eigenlijk niet zo eenvoudig. In dit artikel zullen we alle mogelijke oplossingen voor Apple CarPlay-problemen delen; volg het bericht om ze te bekijken.
- Deel 1: Veel voorkomende manieren om CarPlay te repareren Werkt niet op iOS 12/11
- Deel 2: ultieme oplossing om iPhone CarPlay te repareren Verbindt niet
Deel 1: Veel voorkomende manieren om CarPlay te repareren Werkt niet op iOS 12/11
1. Controleer of u een compatibele USB-kabel gebruikt
Sommige gebruikers gebruiken andere verlichtingskabels omsluit CarPlay aan, dit zal waarschijnlijk problemen veroorzaken. Het wordt aanbevolen om de originele kabel te gebruiken. U wordt ook aangeraden om een andere USB-poort op uw auto te proberen.
2. Zorg ervoor dat Siri is ingeschakeld
Als Siri is uitgeschakeld, kunt u de spraakopdracht niet meer gebruiken. Ga naar Instellingen en tik op Siri & zoeken om het in te schakelen.
3. Start uw iPhone en auto opnieuw op
Het herstarten van de iPhone lost veel problemen met iOS op; u zou ook een poging onder deze situatie moeten hebben. Als u het CarPlay-logo niet kunt vinden op het display van uw auto, moet u ook uw auto opnieuw opstarten.
4. Beperkingen uitschakelen
Sommige functies op de iPhone werken niet omdat beperkingen zijn ingeschakeld. Ga naar Instellingen -> Algemeen -> Beperkingen, voer de toegangscode in en zoek CarPlay, schakel deze uit.
5. Controleer auto-handleiding
U kunt de handleiding van uw auto raadplegen voor hulp. Controleer of er een firmware-update voor uw stereo is. Werk de firmware bij.
6. Reset uw iPhone
Dit is misschien niet het laatste redmiddel voor CarPlayverbindingsproblemen, maar veroorzaken wel gegevensverlies. Volgens de feedback van gebruikers werkt deze methode niet altijd, maar u kunt het nog steeds proberen. Als u dit probleem volledig wilt oplossen zonder gegevens te verliezen, gaat u naar Deel 2.
Om uw iPhone te resetten:
iPhone X / 8 (Plus): druk kort op de knop Volume omhoog en druk vervolgens snel op de knop Volume omlaag en houd vervolgens de aan / uit-knop ingedrukt totdat het Apple-logo verschijnt.
iPhone 7/7 Plus: Houd de Home-knop en de Volume Down-knop tegelijkertijd ingedrukt totdat het Apple-logo verschijnt.
iPhone 6s en eerdere apparaten: houd de startknop en de aan / uit-knop samen ingedrukt totdat u het Apple-logo op het scherm ziet.
Deel 2: ultieme oplossing om iPhone CarPlay te repareren Verbindt niet
Als bovenstaande tips Apple CarPlay niet hebben opgelost, nietwerkend aan iOS 12 / 11.4 / 11.3, zal dat iets mis zijn met de nieuwe software-update. Het wordt aanbevolen om iOS te downgraden naar de vorige stabiele versies met de professionele iPhone Systeemherstelsoftware ReiBoot. Met dit programma kunt u teruggaan naar de andere iOS 11-versies van iOS 12 / 11.4 zonder iTunes te gebruiken en al uw gegevens blijven onaangeroerd.
Download en installeer ReiBoot op uw pc of Mac, voer het programma uit en verbind de iPhone met de computer. Klik op "Fix All iOS Stuck" in de hoofdinterface zodra het apparaat is gedetecteerd.

Klik op "Nu repareren" en dan kunt u dit doendownload het firmwarepakket. De software biedt de nieuwste softwareversie. Als iOS momenteel de nieuwste versie is, klikt u op "Selecteren" om de vorige firmwarepakketten handmatig te importeren.

Na het importeren van de firmware kunt u beginnenreparatie van het besturingssysteem. Dit proces is binnen enkele minuten klaar en uw apparaat wordt opnieuw opgestart. Vervolgens kunt u CarPlay gebruiken om normaal te bellen of gebeld te worden.
Het komt neer op
In dit artikel hebben we enkele eenvoudige oplossingen gedeeldvoor iOS 12 / iOS 11.4 / iOS 11.3 CarPlay werkt niet op iPhone X / 8 (Plus) / 7 (Plus) / 6s (Plus) / 6 (Plus). Ik hoop dat dit bericht nuttig voor je kan zijn. Als u na de iOS-update nog andere problemen heeft, zoals de iPhone blijft hangen in de herstelmodus, het iPhone-scherm is uitgeschakeld, de iPhone blijft opnieuw opstarten enz., Kunt u met ons bespreken door hieronder commentaar te geven.