De beste manieren om iPhone persoonlijke hotspot te repareren werkt niet voor iOS 10 / 10.3
"V: Na iOS 10.3 upgrade, Hotspot werkt niet
Post haastig de iOS 10-update, ik ben niet in staat geweestom toegang te krijgen tot de persoonlijke hotspot-optie. Ik gebruikte eerder iOS 10.1 en de hotspot werkte normaal en werd als een optie onder de mobiele telefoon weergegeven. Ik had het al gebruikt om mijn andere telefoons op internet en laptop aan te sluiten, omdat ik dat nodig heb voor mijn werk. '
-nar_rayya (Discussie, Apple)

Bij gebruik van een apparaat met uw iPhone persoonlijkhotspot maar verliest plotseling zijn signaal, wat gaat u doen? Voor softwareproblemen zullen we in dit artikel enkele oplossingen voor u bieden, als u niet uit de problemen kunt komen, kunt u ook een detectie van de hardware krijgen. Laten we nu kijken wat we kunnen doen om de persoonlijke hotspot voor iOS 10 te verhelpen, hetzelfde voor iOS 11.
- Deel 1: iPhone Personal Hotspot maakt geen verbinding met internet
- Deel 2: iPhone kan geen persoonlijke hotspot verbinden na iOS 10.3-update
Deel 1: iPhone Personal Hotspot maakt geen verbinding met internet
Als je je iPhone net hebt bijgewerkt en een fenomeen vindt dat iOS 10-hotspot niet wordt weergegeven, kijk dan in de volgende stappen.
Methode 1: Start je iPhone opnieuw en open opnieuw je hotspot-service. Opnieuw opstarten kan een handige manier zijn om problemen op te lossen.
Methode 2: Als je vindt dat reboot niet werkt, kun je ook het netwerk van je iPhone controleren. Probeer de cellulaire knop uit te schakelen en schakel hem vervolgens in. Je kunt het ook proberen door de Vliegtuigmodus te openen en te sluiten om je netwerkomgeving op te frissen.
Methode 3: Als u nog steeds geen verbinding kunt maken, merkt u mogelijk dat uw iPhone niet meer kan worden opgeladen of dat het draadloze apparaat defect is.
Deel 2: iPhone kan geen persoonlijke hotspot verbinden na iOS 10.3-update
Voor gebruikers die hun iOS 10 vinden.3 De iPhone kan geen verbinding maken met een hotspot, maar het originele iOS-apparaat kan normaal op het internet surfen. U kunt het dan proberen door het apparaat opnieuw op te starten dat moet worden verbonden met de persoonlijke hotspot.
Echter, als je eenmaal ontdekt dat deze methoden niet kunnen krijgenAls je geen problemen hebt, kun je het proberen door Tenorshare ReiBoot te gebruiken, wat kan helpen om het probleem los te laten. Ook kan deze software soorten vastgelopen problemen met de iPhone, iPad of iPod oplossen.
- Stap 1: Download en installeer Tenorshare ReiBoot, start het op en verbind uw iPhone met de computer, en u zult de onderstaande interface zien;
- Stap 2: Klik op "Enter Recovery Mode" en je ziet een Apple en USB-pictogrammen, wat betekent dat je met succes je iPhone 7/7 Plus / SE / 6s / 6 / 5s / 5 in herstelmodus hebt gebracht;
- Stap 3: Wanneer u merkt dat de knop "Herstelmodus afsluiten" gemarkeerd is, kunt u erop klikken en uw iOS-apparaat wordt binnenkort opnieuw opgestart.

Na deze stappen kunt u nu opnieuw controlerenof de persoonlijke hotspot wel of niet werkt op uw iPhoneX / 8/7/7 Plus / SE / 6s / 6 / 5s / 5. Voor de volgende keer dat je een ontmoeting hebt met een iPhone-hotspot die het probleem niet vertoont of niet werkt, kun je op deze manieren ook proberen te repareren.