/ / Hoe op te lossen als de iPhone activeren na iOS 10-update niet mogelijk is

Hoe op te lossen Als de iPhone niet kan worden geactiveerd na iOS 10-update

"Ik kan mijn iPhone 5s niet activeren na een upgrade naariOS 10. Er staat dat de activeringsserver niet werkt. Mijn iTunes (nieuwste versie) herkent de iPhone niet. Ik heb een harde reset geprobeerd en ik heb ook geprobeerd Wi-Fi en LTE te gebruiken. Al deze werken niet helemaal niet. Alle hulp?"

Als u dezelfde activering tegenkomtkwestie, eerst troosten. "Kan de iPhone niet activeren na de iOS 10-update" is eigenlijk een veel voorkomende fout wanneer iOS-gebruikers hun iPhone X / 8/7 / SE / 6s / 6 / 5s / 5 upgraden naar iOS 10. Oplossen kan de iPhone niet activeren / iPad-probleem na iOS 11 / 10.3 / 10.2 / 10.1 / 10 update, hier zijn 6 eenvoudige manieren om te overwegen.

Manier 1: wacht

Zodra de activeringsfout optreedt, is de eenvoudigste manier om even te wachten voordat u het opnieuw probeert. Maar dit kan alleen worden overwogen wanneer de fout wordt gegenereerd door de activeringsserver van Apple.

Manier 2: Start uw apparaat opnieuw op

Een andere gemakkelijkste oplossing om activeringsfouten op te lossen, is om je iPhone X / 7 / SE / 6s / 6 / 5s / 5 opnieuw op te starten, wat bijna de gebruikelijke manier is om veel soorten ongelukken te verwijderen.

Hoe te herstarten:

  • Blijf de Sleep / Wake-knop ingedrukt houden totdat "Schuif in power off" verschijnt.
  • Sleep de schuifregelaar om uw iPhone volledig uit te schakelen.
  • Nadat het apparaat succesvol is gesloten, houdt u de knop Sleep / Wake nogmaals ingedrukt totdat u het Apple-logo ziet
activeer uw iPhone opnieuw

Als deze oplossing uw iPhone / iPad / iPod touch na het installeren van iOS 10 / 10.3 nog steeds niet kan activeren, gaat u naar de volgende stap.

Manier 3: zorg ervoor dat u een simkaart hebt geïnstalleerd

Simkaart heeft ook te maken met activeringsproblemen. Als u nog geen SIM-kaart in de SIM-kaart hebt geïnstalleerd, kunt u niet profiteren van de exacte service van de mobiele netwerkaanbieder. Plaats nu een geldige SIM-kaart om te zien of deze door de activeringsfouten gaat.

Manier 4: Controleer het wifi-netwerk

In sommige gevallen speelt WiFi-netwerkconnectiviteit een belangrijke rol als u de activeringsservers van Apple via een internetverbinding wilt bereiken. Controleer daarom of uw WiFi-netwerk betrouwbaar is.

Manier 5: verbind uw iPhone met iTunes

Wat te doen als de iPhone niet kan worden geactiveerd nabijwerken naar iOS10 / 10.3 wanneer u de bovenstaande tips hebt geprobeerd? Als je op dit moment geen geweldige wifi-netwerken en mobiele service hebt, kun je je iPhone / iPad / iPod aansluiten op een vertrouwde computer en je iPhone activeren via iTunes met een ingebouwd activeringsmechanisme om Apple te bereiken " s activeringsservers rechtstreeks zonder internetverbinding.

Manier 6: Herstel uw iPhone

Als de irritante iOS-activeringsfout nog steeds bestaat, kun je ook proberen je iPhone te herstellen met iTunes. Voltooi de onderstaande stappen om uw iPhone / iPad te activeren:

  • Verbind uw apparaat via USB met uw Mac of Windows-computer.
  • Start iTunes om uw apparaat te herstellen om de iPhone te repareren kan niet worden geactiveerd na de upgrade naar iOS 10.
gebruik itunes om iPhone / iPad te repareren

Hopelijk als de bovengenoemde manieren falenhelp je, hier is een betaald programma dat je kunt proberen om je iOS 11/10-apparaat opnieuw te reactiveren. Tenorshare iCareFone is een alles-in-één tool om alle iOS-problemen op te lossen en de iPhone / iPad / iPod te tunen. Het kan niet alleen uw iDevice normaal herstellen, maar ook sneller laten werken door ongewenste ongewenste bestanden op te ruimen. Als u andere aanbevelingen heeft, deel deze dan met ons.


Reacties 0 Voeg een reactie toe