/ / Hoe wifi te repareren Werkt niet in iOS 10.3 op iPhone, iPad

Hoe wifi te repareren Werkt niet in iOS 10.3 op iPhone, iPad

"Toen ik mijn iPhone bijwerkte naar iOS 10.3.1, het begon willekeurig te verbreken met het Wi-Fi-signaal. Ik heb vrijwel alles geprobeerd om het te repareren. Ik heb mijn router opnieuw opgestart en dat werkte niet. Andere apparaten die geen Apple zijn, hebben dit probleem niet in mijn huis.

probleem met iPhone wifi

iOS 10.Update 3 brengt heel veel nieuwe functies en enkele onverwachte bugs. Een van de meest frustrerende bugs zijn iPhone wifi-verbindingsproblemen. Als u iOS 10.3.1 / 10.3.2 op uw apparaat hebt geïnstalleerd en wifi-storingen vindt, probeer dan onderstaande methoden om WiFi repareren werkt niet op iPhone X / 8/7/7 Plus / SE / 6s / 6/5/4.

Deel 1: Regelmatige methoden voor het oplossen van problemen met WiFi-netwerkverbindingen na iOS-update

Hieronder staan ​​de meest voorkomende iPhone WiFi-probleemoplossingen voor uw informatie. Je bent vrij om een ​​of meer te kiezen zolang het werkt.

1). Controleer of uw iPhone / iPad zich binnen het bereik van de router bevindt. Schakel indien nodig uw router of modem uit en later in.

2). Vliegtuigmodus inschakelen. Veeg eenvoudig vanaf de onderkant van het scherm om het bedieningscentrum te openen en tik op het kleine vliegtuigpictogram. Sluit de vliegtuigmodus later om automatisch naar het beschikbare Wi-Fi-netwerk te zoeken.

3). Forceer het iOS-apparaat opnieuw op te starten door de Sleep / Wake-knop en de Home-knop op de iPhone 6s onder en alle iPad langer dan 10 seconden ingedrukt te houden totdat het Apple-logo verschijnt. Vervang de Home-knop door de Volume Down-knop op iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

4). Vergeet het wifi-netwerk en maak opnieuw verbinding. Ga naar Instellingen> Wi-Fi> Dit netwerk vergeten. U wordt gevraagd om een ​​wachtwoord in te voeren wanneer u weer verbinding maakt met WiFi.

5). Reset netwerk instellingen. Ga naar Instellingen> Algemeen> Reset> Rest Netwerkinstellingen.

6). Schakel locatieservices voor Wi-Fi-netwerken uit via Instellingen> Privacy> Locatieservices> Systeemservices.

7). Stel DNS in als Google DNS of Open DNS: Instellingen> Wi-Fi en tik op het netwerk dat u gebruikt. Verwijder originele DNS-nummers en voer 8.8.8.8 of 8.8.4.4 in.

8). Upgrade naar iOS 11 of downgraden naar iOS 10.3.1 onder om iPhone te repareren maakt geen verbinding met wifi-netwerk.

9). Reset uw apparaat als nieuw. Schakel hiervoor naar Instellingen> Algemeen> Reset> Wis alle inhoud en instellingen.

10). Als geen van de tips WiFi kan oplossen, werkt het niet op de iPhone / iPad na de update van iOS 10.3.1 / 10.3.2, dan moet u overwegen om naar Apple Store te gaan om te controleren of er iets mis is met de hardware zoals de Wi-Fi-module.

Deel 2 : Ultieme oplossing om WiFi te repareren werkt niet na iOS 10.3 / iOS 11-update

In plaats van veel tijd te besteden aan het proberen van methodeneen voor een en zich afvragend wat er mis is met je iPhone, is er een veel eenvoudigere en efficiëntere manier om WiFi op te lossen die niet werkt na iOS 10.3 / iOS 11 update met een freeware Tenorshare ReiBoot. Hiermee kunnen gebruikers alle iOS-gerelateerde problemen binnen enkele stappen. Daarna start uw apparaat op naar de normale toestand.

1. Installeer gratis Tenorshare ReiBoot op uw pc / Mac en sluit hiermee iDevice aan. Zet uw apparaat in en uit de herstelmodus voor een snelle poging om iPhone WiFi-problemen te repareren.

ga naar de herstelmodus

2. Als dat niet werkt, is het goed om op Fix All iOS Stuck te klikken om het iPhone-besturingssysteem te repareren.

herstelmodus afsluiten

3. Standaard biedt Tenorshare ReiBoot het nieuwste iOS-firmwarepakket als alternatief voor het beschadigde systeem op uw apparaat. Klik op Downloaden om door te gaan.

herstelmodus afsluiten

4.Zodra het downloadproces is voltooid, begint het automatisch met het repareren van de iPhone / iPad. Binnen enkele minuten heb je iPhone WiFi die niet werkt voor iOS 10.3 probleem opgelost zonder dat gegevens verloren gaan.

Laat ons weten of het probleem dat iPhone / iPad geen verbinding meer maakt met een Wi-Fi-netwerk na iOS 10.3 / iOS 11 is opgelost met bovenstaande methoden in de opmerkingen hieronder.

Reacties 0 Voeg een reactie toe