Top 5 manieren om iPhone-app-crashes op te lossen na iOS 10.3.1-update
"Waarom blijven mijn apps crashen op mijn iPhone? Vandaag geüpdatet naar de huidige versie iOS 10.3.1 en opeens werken de meeste van mijn apps niet. Ze beginnen te laden, voor altijd te hangen en vervolgens te sluiten. Steeds opnieuw wordt er niets voltooid en geopend. Ik heb belangrijke dingen die ik moet doen. E-mail Safari. Games die aandacht behoeven of ik krijg alles gestolen. "
-Apple Community

iOS 10.3.1 is officieel beschikbaar op 5 april 2017 en heeft veel fans aangetrokken met de nieuw toegevoegde functies. Maar recentelijk klaagden sommige gebruikers iOS 10.3.1 update crasht de meeste apps op iPhone, inclusief Facebook, Instagram,Messenger, e-mail en etc. Systeemincompatibiliteit, verzamelde caches en cookies, codefout of service van derden kunnen allemaal de redenen zijn voor het bevriezen van apps op de iPhone. Gelukkig kun je met Tenorshare iCareFone - professionele zorgsysteem voor iOS-systemen, crashen van apps op iPhone, iPad en iPod na update eenvoudig herstellen zonder gegevens te verliezen.
- Deel 1: Fix App Freezing op iPhone na iOS 10.3.1 Update met Tenorshare iCareFone
- Deel 2: Andere methoden om crashes van iPhone-apps te verhelpen na update naar iOS 10.3.1
Deel 1: Fix App Freezing op iPhone na iOS 10.3.1 Update met Tenorshare iCareFone
Tenorshare iCareFone kan de app stoppen vancrasht of sluit door de nieuwste softwareversie te downloaden en het besturingssysteem te repareren. Download en installeer deze veelzijdige tool op uw computer en volg de stappen om te zien hoe gemakkelijk het te gebruiken.
- Voer Tenorshare iCareFone uit en sluit vervolgens uw iPhone aan op de computer, de software zal uw apparaat automatisch detecteren. Klik op "Besturingssysteem repareren" in de hoofdinterface.
- Nu moet u het firmwarepakket downloaden voordat het systeem wordt gerepareerd. Klik op "Bladeren" om een opslagpad te selecteren en druk vervolgens op "Downloaden" om de firmware te downloaden.
- Klik na het downloaden op "Herstellen" om het iOS-systeem te repareren. Wanneer het proces is voltooid, werken uw crashende apps normaal.

Deel 2: Andere methoden om crashes van iPhone-apps te verhelpen na update naar iOS 10.3.1
1. Sluit af en start de app opnieuw
Wanneer iPhone / iPad-apps daarna vaak crashenupdate, de eenvoudigste oplossing is om de app te sluiten en opnieuw te openen. Als je de app wilt sluiten, druk je twee keer snel op de startknop om de app-switcher te openen. Je ziet de recent gebruikte apps. Zoek degene die je wilt afsluiten en veeg omhoog in het voorbeeld van de app om deze te sluiten.

2. Forceer Reboot iPhone
Nog een eenvoudige methode om iPhone-apps te behoudenhet sluiten van zichzelf na de update van iOS 10.3.1 is het opnieuw opstarten van uw iOS-apparaat. Houd de knoppen Sleep / Wake en Home tegelijkertijd gedurende minstens 10 seconden ingedrukt totdat u het Apple-logo ziet. Nadat je de iPhone opnieuw hebt opgestart, kun je de vastgelopen apps starten om te zien of deze nu werkt.

3. Wis geheugen
Soms crashen iOS-apps bij het opstarten of startenkan gebrek aan ruimte hebben. Neem Safari bijvoorbeeld, ga naar Instellingen, Safari en klik vervolgens op "Geschiedenis en websitegegevens wissen" onderaan. De meeste apps hebben echter geen optie in Instellingen; kun je controleren hoe je de app-cache op de iPhone opschoont.

4. Verwijder en installeer de app opnieuw
Als de applicaties nog steeds niet werken op de iPhonenadat u de bovenstaande methoden heeft geprobeerd, moet u mogelijk de app verwijderen en opnieuw installeren. Ga gewoon naar het startscherm, houd de tab ingedrukt en houd vast op de app die u wilt verwijderen, tik op de 'X' om deze te verwijderen. Open nu de App Store om de app opnieuw te downloaden en te installeren.

Ik durf te wedden dat je moet weten hoe je een app-crash op de iPhone kunt oplossen na een duidelijke update van iOS 11 / 10.3. Tenorshare iCareFone kan echt de beste software voor het iOS-systeem zijn, is het niet?