5 effectieve manieren om iPhone / iPad Screenshot Fix werkt niet op iOS 12/11/10
“Ik heb zojuist iOS 12 op mijn iPhone 6s geïnstalleerd en het screenshot van de iPhone werkt niet, werkt dit ook? Bedankt."
“Wanneer de slaap- en thuisknoppen worden ingedrukt, wordt geen camerareactie vervangen n beeld op het scherm vervangen? Alle hulp?"
"Ik heb plotseling veel moeite met het maken van eenscreenshot op mijn iPhone 6 na installatie van iOS 10. Ik drukte op de aan / uitknop en hield die ingedrukt, daarna drukte ik op de homeknop en alles werkte prima. Als ik het op zijn manier probeer te doen, werkt het niet meer. Waarom?"
Schermafbeelding van iPhone / iPad werkt niet op iOS12/11/10 is een veel voorkomend probleem waar veel Apple-gebruikers problemen mee hebben na het updaten van het systeem. Wanneer u bijvoorbeeld een screenshot wilt maken, vergrendelt u soms uw iPhone en soms activeert u Siri. Misschien heb je talloze keren geprobeerd zonder vreugde, wat echt frustrerend is.
iOS 10 hoe screenshot? Eigenlijk is de normale manier om een screenshot te maken niet veranderd. Dit kan zijn omdat de gevoeligheid een beetje is veranderd op iOS 10. In deze gids hebben we vijf effectieve manieren voor u voorbereid om screenshot op iPhone / iPad te repareren.
1. Druk tegelijkertijd op de startknop en de aan / uit-knop

Dit is de algemene methode die mensen meestal gebruiken. Deze screenshot-toets voor iOS 10 kan echter enigszins veranderen. Om een screenshot te maken, moet u op enkele details letten.
1) Druk tegelijkertijd op de aan / uit-knop en de startknop, maar druk een seconde voor de startknop op de aan / uit-knop.
2) Of druk beide knoppen tegelijkertijd in en laat ze snel los. Dit werkt voor veel gebruikers als je dat heel snel doet.
Nadat u de bovenstaande bewerkingen correct hebt uitgevoerd, wordt deiPhone / iPad-scherm knippert om aan te geven dat de schermafbeelding wordt gemaakt. En dan kun je het vinden in je foto's of de galerij-app in iOS 10 / 10.1 / 10.2 / 10.3.
2. Hulphulp gebruiken
Het gebruik van ondersteunende aanraking is echt handig als uhoeven niet tegelijkertijd op de knop aan de zijkant van het apparaat en de startknop te drukken. Deze screenshot-sneltoets voor iOS 10 is van groot belang wanneer je Home-knop kapot is of niet meer reageert.
Als schermopname niet werkt, kunt u een hulpaanraking gebruiken en de stappen zijn zoals hieronder.
1) Ga naar de app Instellingen en tik vervolgens op Algemeen.

2) Tik op Toegankelijkheid.

3) Tik op "AssistiveTouch" en schakel "AssistiveTouch" in.
Vervolgens verschijnt een virtuele knop op uw scherm. Deze kleine knop kan erg handig en handig zijn bij gebruik op uw iPhone / iPad. Wat meer is, het kan je helpen om screenshots te maken zonder de Home-knop en Power-knop of slaap / waak-knop te gebruiken.
4) Tik op Virtuele knop en vervolgens op Apparaat.

5) Tik op Meer.

6) Tik op Screen Shot.

Deze manier is van toepassing op alle iPhone-modellen en heeft de erkenning van veel gebruikers gekregen. Het kan repareren dat iPhone-screenshot niet snel en effectief werkt.
3. Forceer herstart iPhone / iPad
U kunt ook een screenshot-fout met iOS 10/11/12 oplossenforceer je iPhone / iPad geforceerd opnieuw door de startknop en de aan / uit-knop minimaal 10 seconden ingedrukt te houden om het te proberen. Nadat het apparaat opnieuw is opgestart, kunt u zoals gewoonlijk een screenshot maken.
4. Gebruik 3D-aanraakactie
Het meest het vermelden waard is dat deze manier is gericht op iPhone 6s en hoger. Als u een probleem hebt met het screenshot van de iPhone dat niet werkt, kunt u deze nieuwe manier ook gebruiken om een screenshot te maken.
Hier zijn wat u moet doen om een screenshot te maken met 3D-aanraakactie.
- Volg de instructies op de tweede manier om "AssistiveTouch" in te schakelen.
- Tik op Hoofdmenu aanpassen en tik vervolgens op 3D Touch Action
- Controleer de "Screenshot". En u kunt een screenshot maken door sterk op het pictogram Assistive Touch te drukken.

5. Fix iOS-systeem
Helaas, als je nog steeds geenscreenshot nadat je alle bovenstaande manieren hebt geprobeerd, kan dit zijn dat je iPhone / iPad niet in goede staat is of problemen heeft met het iOS-systeem. U kunt Tenorshare iPhone Data Recovery-software gebruiken om iOS 12/11/10 op uw iPhone / iPad te optimaliseren voor betere prestaties en dit krachtige programma kan verschillende iOS-systeemproblemen oplossen zonder gegevensverlies te veroorzaken. Schermafbeelding van iOS 10 die niet werkt, moet worden hersteld na reparatie van het besturingssysteem.
Trouwens, als u uw oude screenshots of foto's wilt herstellen, kunt u het programma blijven gebruiken om u te helpen deze snel op te halen.