3 bedste måder at reparere en muret iPhone efter iOS 12.3 / 12.2 / 12.1 / 12 Update
"Jeg var meget begejstret for udgivelsen afny iOS 12, så 1 dag efter det blev frigivet installerede jeg den for at tjekke de nye funktioner og dens kompatibilitet. Det fungerede perfekt, meget bedre end iOS 11. Men dagen efter pludselig afsluttede jeg genstart min telefon, og det viste mig Apple Logo i 15 minutter. På en eller anden måde stødte iOS 12 min iPhone, og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre næste. Hjælp venligst "
Så din iPhone XS / XR / X / 8/7/6/5 bliver muret efter iOS 12.3 / 12.2 / 12.1 / 12 opdatering, ikke at bekymre dig, tre af de mest effektive metoder til løsning af denne situation er beskrevet nedenfor i detaljer. Du bør læse og følge dem omhyggeligt.
Fix 1: Hard Reset iPhone
Hvis din iPhone ikke vil tænde efter opdateringen af iOS 12, bør du prøve at reparere det ved at foretage en hård nulstilling. Det er en meget enkel procedure, men den hårde nulstillingssekvens varierer for forskellige modeller af iPhones.
iPhone XS / XS Max / X eller 8 eller 8 Plus:
Trin 1: Tryk på knappen Lydstyrke op, og tryk derefter på knappen Lydstyrke ned.
Trin 2: Så skal du holde tænd / sluk-knappen nede.
Trin 3: Du skal holde det, indtil Apple-logoet er synligt for dig.
iPhone 7 og 7 Plus:
Trin 1: Hold tænd / sluk-knappen og knappen Volume Down sammen.
Trin 2: Hold i et par sekunder, indtil Apple-logoet er synligt på skærmen.
Trin 3: Skub nu skyderen.
iPhone 6 og alle de ældre modeller:
Trin 1: Tryk og hold tænd / sluk-knappen sammen.
Trin 2: Hold det i mere end 10 sekunder.
Trin 3: Apple-logoet vil være synligt for dig

Fix 2: Fix iOS 12 / 12.1 Bricked iPhone med iOS System Recovery
Hvis din iPhone bliver muret efter opdateringen af iOS 12så er den bedste og enkleste måde at løse det på at bruge en iOS System Recovery software. En af de bedste opsving software er Tenorshare ReiBoot. Det er et tredjepartsværktøj, der kan reparere iOS-systemer på få trin. Hvis det er en form for problem, crashes og boot loops osv., Kan det tage sig af alt. Så hvis du undrer iPhone er mursten, hvordan man retter sig? Gå til Tenorshare ReiBoot og følg nedenstående procedure.
Trin 1: Først skal du downloade og installere denne nye software på din computer.
Trin 2: Tilslut derefter den murede iPhone til computeren med et datakabel.
Trin 3: Når detekteres, skal du klikke på "Reparation af operativsystem" eller "Fix All IOS Stuck".

Trin 4: Tryk nu igen på "Start Repair".
Trin 4: Nu vil softwaren bede dig om at downloade den nødvendige firmware til proceduren.
Trin 5: Gennemse og vælg en destination for pakken, og tryk på Download.

Trin 6: Når det er færdigt, kan du starte systemreparationen ved at klikke på "Start reparation"

Proceduren tager kun et par minutter, og når det er færdigt, genstarter enheden.
Når du har gennemført denne procedure, er enheden forpligtet til at fungere korrekt. Dette er den nemmeste fremgangsmåde til at rette din handicappede iPhone-periode!
Fix 3: Gendan Bricked iPhone med iTunes (Data Wipe)
Hvis iOS 12 opdateringen brickede iPhone så demmest oplagte eller den officielle løsning er at bruge iTunes til at rette enheden. Men du skal være parat til at miste alle dine filer og indstillinger, da denne procedure vil tørre telefonen helt.
Så hvordan reparerer du det, hvis IOS 12 murede iPhone? Du forbinder enheden med iTunes!
Trin 1: Du skal sørge for, at du bruger den nyeste version af iTunes på din computer.
Trin 2: Tilslut derefter enheden til din computer via datakabel.
Trin 3: Nu skal du sætte enheden i DFU-tilstand for at fortsætte. DFU-modesekvensen varierer for forskellige modeller af iPhone,
Til iPhone 8 eller X:
Sluk for enheden, og hold tænd / sluk-knappen nede for 3sekunder. Tryk så og hold tasten Volume Down nede, mens du stadig holder tænd / sluk-knappen nede. Hold dem ikke mere end 10 sekunder. Lad strømknappen gå, men hold den nede, indtil du ser helt sort skærm.
Til iPhone 7 eller 7Plus:
Sluk for enheden. Hold tænd / sluk-knappen nede i 3 sekunder. Nu skal du holde volumen ned-knappen til venstre, mens og tænd / sluk-knappen sammen. Hold dem ikke mere end 10 sekunder. Forlad strømknappen og hold nede volumen ned-knappen. Enheden vil indtaste en sort skærm, det er DFU-tilstanden.
Til iPhone 6 / 6s / 6 Plus / iPad:
Først skal du slukke for enheden! Nu skal du trykke på og holde tænd / sluk-knappen nede i 3 sekunder. Tryk derefter på knappen Hjem uden at slukke for tænd / sluk-knappen. Hold dem i ca. 10 sekunder flade. Sluk for afbryderen og hold nede Hjem-knappen i ca. 5 sekunder, og enheden vil komme ind i DFU-tilstanden.

Trin 4: Nu vil en pop op-meddelelse straks fortælle dig, at iTunes har registreret en enhed i genoprettelsesfunktion.
Trin 5: Så klik på "Gendan".

Trin 6: Nu Factory Reset iPhone ved at trykke på "Gendan og opdater"

Fremgangsmåden er færdig! Det tager lidt tid at gendanne til fabriksindstillingerne, men efter det er det meget muligt, at din iOS-enhed vil fungere igen korrekt.
Konklusion
Nå, i en perfekt verden bør du ikke have sådanproblemer som iPhone vandt "t tænde efter iOS 12 / 12.3 opdatering, men sådan kan ting ske for mange mennesker. Desværre, hvis du er en af dem, så vær bare opmærksom! Prøv at forstå problemet og tag ikke noget udslæt, det kan forværre situationen. Bare sørg for, at hvis din enhed er muret, skal du følge procedurerne i denne artikel korrekt for at reparere enheden. Vi anbefaler dig stærkt at gå til Tenorshare ReiBoot i denne situation, da det nemt kan rette din murede iPhone nemt og uden besvær. Gå efter det, og du vil ikke blive skuffet!