Top 6 måder at reparere iPhone opkræves ikke efter iOS 12.1 / 12.2 / 12.3 Update
"Hvorfor kan jeg ikke oplade telefonen efter iOS 12-opdatering? Jeg har lige opdateret min iPhone 6 til iOS12 og kan nu ikke oplade min telefon ved at tilslutte den til en stikkontakt eller en Mac-bærbar computer ved hjælp af et af to kabler, hvoraf det ene fungerer lige her til morgen. Hjælp!!"
"Enhver anden har nu opladningsproblemer efter iOS 12.2-opdatering? Min iPhone kan ikke længere oplade trådløst, og min kablede opladning er super langsom og tømmes faktisk i stedet for at oplade."
Nogle brugere fra Apple Communities rapporterede, at deres iPhone XS / XS Mas / XR / X / 8/7 / 6S / 6 vindes ikke efter iOS 12.3 / 12.2 / 12.1 / 12 opdatering. En iOS-opdatering giver dig mange nye funktionermen vil også medføre nogle uventede opdateringsproblemer. Problemer med opladning af iPhone ser ud til at være sammen med hver iOS-opdatering. I denne artikel vil vi diskutere, hvorfor iPhone ikke kan "oplade eller oplade langsomt efter iOS 12-opdatering, og hvordan du løser det effektivt.
- Hvorfor kan jeg ikke oplade iPhone efter iOS 12-opdatering?
- Måde 1. Brug de officielle Apple-matchede opladere
- Måde 2. Tving Genstart din iPhone
- Måde 3. Afinstaller app til udladning af batteri
- Måde 4. Skift opladningsmetoden
- Måde 5. Gendan din iPhone med iTunes (Datatab)
- Bedste løsning: Fix iPhone Won "t Tænd eller oplad uden datatab
Hvorfor kan jeg ikke oplade iPhone efter iOS 12-opdatering?
Der er mange grunde, der kan forårsage, at din iPhone ikke oplades korrekt. Her viser jeg de vigtigste årsager til problemer med iPhone-opladning efter iOS 12-opdatering.
1. Problemer med softwareopdatering
Den nye iOS-opdatering kan forårsage visse ændringer, der får iPhone til ikke at oplade eller endda tænde.
2. Tredjeparts USB-strømadapter eller -kabler
Hvis du bruger tredjeparts USB-strømadapter eller -kabler, selvom det fungerer godt inden opdateringen, forårsager det også problemer med iPhone-opladning efter iOS 12-opdatering.
3. Beskyttelse af software
Hvis din iPhone stoppede med at oplade 80%, skyldes det software, der muligvis begrænser opladningen over dette beløb for at forlænge batteriets levetid og forhindre, at din enhed bliver overophedet under opladning.
Din iPhone bliver muligvis for varm efter opdatering. Hvad du skal gøre er at prøve at oplade det på et køligere sted eller fjerne det fra dets sag, mens det oplades.
Måde 1. Brug de officielle Apple-matchede opladere
En af de mest almindelige årsager til, at en iPhone ikke får opladning, kommer fra tredjeparts iPhone-opladerkabler i lav kvalitet. Så sørg for at bruge den USB-strømadapter og det USB-kabel, der følger med.
Måde 2. Tving Genstart din iPhone
En kraftstart (hård nulstilling) kan let løseiPhone-opladningsproblem relateret til softwareproblemer som softwarekrasch, softwarekonflikt. Følg nedenstående trin for at tvinge genstart af din iPhone og løse opladningsproblemerne.
iPhone 6S / 6S Plus / SE og ældre modeller | Tryk og hold tænd / sluk-knappen og Hjem-knappen sammen, indtil Apple-logoet vises på skærmen. |
---|---|
iPhone 7 og 7 Plus | Tryk og hold tænd / sluk-knappen og lydstyrkeknappen nede sammen, indtil Apple-logoet vises på skærmen. |
iPhone XS / XS Mas / XR /8/8 Plus og iPhone X | Tryk hurtigt på, og slip lydstyrke-knappen og lydstyrke-knappen ned. Tryk og hold sleep-knappen nede, indtil Apple-logoet vises på skærmen. |

Måde 3. Afinstaller app til udladning af batteri
Nogle apps, der er installeret på din iPhone, kan være batteridrænes efter iOS-opdatering og forårsager, at iPhone ikke oplades korrekt. Gå til Indstillinger> Batteri> Batteriforbrug og se, om der er en app, der tømmer batteriet på din iPhone. Hvis det er det, skal du bare afinstallere det.

Måde 4. Skift opladningsmetoden
Hvis din iPhone X / 8/8 Plus ikke oplades trådløstEfter iOS 12-opdatering, prøv at oplade det ved hjælp af en vægadapter. Hvis din iPhone ikke oplades ved hjælp af en vægadapter, kan du prøve at tilslutte kablet til USB-porten på din computer og se, om den vil oplade. Hvis din iPhone ikke oplades, når du sætter det i, skal du prøve at oplade det med vægadapteren . Med et ord skal du skifte mellem disse metoder og se, om det gør en forskel.

Måde 5. Gendan din iPhone med iTunes
Hvis din iPhone stadig ikke kan oplade efter at have prøvet de lette rettelser. Du kan gendanne din iPhone til fabriksindstillingerne med iTunes. Før du gendanner i iTunes, skal du først tage backup af din iPhone.
Trin 1: Kør iTunes og tilslut din iPhone til den computer.
Trin 2: Når din enhed vises i iTunes, skal du vælge den og klikke på Gendan iPhone i panelet Oversigt.
Trin 3: iTunes vil begynde at gendanne din iPhone og installere den nyeste version af iOS. Derefter kan du gendanne din iPhone fra din sikkerhedskopifil eller indstille din iPhone som en ny enhed og oplade din iPhone igen.

Bedste løsning: Fix iPhone Won "t Tænd eller oplad uden datatab
Hvis ingen af løsningen løser iPhone, vendes det ikkepå eller opladning i iOS 12, er det tid til at bruge iOS-systemgendannelsessoftware til at gendanne iOS uden datatab. Tenorshare ReiBoot er et professionelt iOS 12-systemgendannelsesværktøj, der kan løse alle iOS 12 / 12.1 / 12.2-problemer som f.eks. Ikke tændt eller opladning, gendannelsestilstand fast, Apple-logo fastlåst, DFU-tilstand fastlåst osv.
Trin 1: Download og installer Tenorshare ReiBoot på din computer. Kør appen på din computer og tilslut din iPhone til din computer med et USB-kabel.

Trin 2: Når ReiBoot har fundet din iPhone, skal du trykke på "Fix Now" indstillingen. Hvis du gør dette, placeres din enhed i gendannelsestilstand.

Trin 3: Download den nyeste firmwarepakke ved at klikke på "Download".

Trin 4: Når firmwaren er downloadet, skal du klikke på knappen "Start reparation" for at begynde systemgendannelsen.

Efter reparationen genstarter din iPhone automatisk, og din iPhone skal oplades korrekt uden noget problem.
Bundlinjen
Derfor og hvordan fikser man iPhone oplades ikkei iOS 12.3 / 12.2 / 12.1 / 12. Vi håber, at vores løsninger vil hjælpe dig med at løse dit problem. Og husk, at uanset hvilke iOS 12-opdateringsproblemer du har, vil Tenorshare ReiBoot gøre en stor fordel for at løse dine problemer.