/ / [Løst] iOS 11.3.1 Jailbreak fast på sort skærm

[Løst] iOS 11.3.1 Jailbreak fast på sort skærm

Hvis du forsøger at jailbreak din iOS 11.3.1 eller iPad og oplever et problem, hvor det ser ud til at sidde fast på en sort skærm, vises, så har vi nogle råd, der kan hjælpe dig med at rette iPhone jailbreak fast problem. Ligesom mange løsninger på Electra jailbreakproblemer, intet er en nøjagtig løsning og involverer nogle forsøg og fejl. Nogle løsninger kan fungere for en delmængde af enheds ejere, og ikke for andre, så det er tilfældet med at prøve nedenstående råd og se, hvad der virker for dig.

Får klar til jailbreak

Først og fremmest skal du sørge for, at din enhed er iAirplane Mode, før du forsøger at jailbreak din iPhone. Andet er at sørge for, at alt iPhone eller enhed RAM er ryddet og ikke i brug før jailbreaking, fordi det kan forårsage problemer engang. Hvis disse to forslag ikke fungerer, skal du foretage en fuldstændig genstart af enheden. Når du har genstartet, kan du prøve jailbreaking processen igen. Ovennævnte muligheder kan ikke virke som de mest tekniske løsninger til at overvinde dette særlige problem, men du kan fjerne mange fejl fra processen ved at følge disse enkle trin.

Fix 1: Sluk Siri

Slukning af Siri kan også løse problemet iOS 12 / 11.3.1 jailbreak black screen stuck, sådan kan du gøre det:

Trin 1: Gå til Indstillinger.

Trin 2: Gå nu til "Siri og Søg", og tryk derefter på lytte til "Hey Siri".

siri og søgning

Trin 3: Tryk nu på Home-knappen for Siri, eller tryk på Side-knappen for Siri-skift og tryk på Siri-slukk.

Når du har slukket Siri, skal du genstarte din enhed og lægge mærke til en ting, som flytilstand bliver deaktiveret ved genstart. bare aktiver det igen.

Fix 2: Slet iOS Software Update

Vi anbefalede at slette iOS-softwareopdateringfør du bruger nogen jailbreak. Hvis du vil slette iOS-softwareopdateringen, skal du starte appen Indstillinger og navigere til Generelt> iPhoneopbevaring> iOS 11.3 (eller en anden iOS-softwareopdatering, du ser på listen), tryk på den, og tryk derefter på Slet opdatering og derefter Slet opdatering i bekræftelse popup for at slette iOS software opdatering. Hvis du sletter opdateringen, kan du også løse problemet med sorte skærmbilleder

Fix 3: Sluk kode og find min iPhone

En af løsningerne er at deaktivere adgangskode og find min iPhone. Sådan kan du slukke kode og finde min iPhone.

Start appen Indstillinger, og tryk på Face ID ogPasscode eller Touch ID & Passcode, indtast adgangskoden, og tryk så Sluk adgangskode for at deaktivere den. For at deaktivere Find min iPhone, skal du navigere til Indstillinger> [dit navn]> iCloud> Find min iPhone, og tryk derefter på Find My iPhone-skift. Indtast Apple ID og adgangskode, når du bliver bedt om at slukke for den.

Find min Iphone

Fix 4: Hard Reset iPhone

Trin 1: Find Home-knappen og Sleep / Wake-knapperne på din iPhone.

Trin 2: Tryk og hold på knappen Home og Sleep / Wake på samme tid, indtil Apple logo vises.

Trin 3: Efter det slipes knapperne, og din iPhone genstarter.

tvinge genstart iphone

Fix 5: Brug Tenorshare ReiBoot s Fix alle iOS fast

Hvis de ovennævnte metoder ikke har fungeret, kan du prøve Tenorshare ReiBoot, et professionelt iOS-system, der reparerer software til at rette den sorte skærm fast og få iPhone til ujævn tilstand.

Trin 1: Download og installer ReiBoot på din pc eller Mac Hent og installer ReiBoot på din computer, og kør softwaren og tilslut iPhone til computeren. Klik på "Fix All IOS Stuck", når enheden er genkendt.

Fix alle ios fast

Trin 2. Klik på "Fix Now (All IOS 11 Stuck)". Den viser den nyeste iOS-firmware til rådighed. Følg vejledningen for at downloade og installere iOS 11.

opdatering til iOS 11

Efter afslutningen af ​​download og installation vil din jailbroken iPhone genstarte med det nyeste iOS 11-system.

Video Guide til at reparere alle iOS 11.3 Jailbreak Stuck

Disse var nogle rettelser, du kan forsøge at reparere iPhonejailbreak fast sort skærm, har jeg også anbefalet vores personlige yndlingsværktøj til at løse problemet i et enkelt klik. Følg instruktionerne omhyggeligt for at løse problemet.

Kommentarer 0 Tilføj en kommentar