/ / Sådan rettes iOS 12/11 App fast ved installation / indlæsning / venting i iPhone X / 8/8 Plus / 7/6/5

Sådan fixes iOS 12/11 App fast på installation / lader / venter i iPhone X / 8/8 Plus / 7/6/5

”Jeg forsøgte at downloade en app fra App Store efteropgradering af min iPhone 6 til iOS 11, jeg trykker på min Touch ID for at tillade download, derefter begyndte den at indlæse på min skærm, men 15 minutter senere sad iOS 11-appen stadig ved installationen. Jeg prøver at geninstallere, men problemet opstår stadig. Er der noget andet, jeg kan gøre ved det? Jeg vil dybt sætte pris på enhver hjælp. Tak på forhånd."

iPhone 6 installerer app fast

Har du nogensinde prøvet at manuelt downloade elleropdatere en app fra App Store på understøttet iPhone / iPad / iPod touch, men den sidder bare fast ved installation og aldrig færdig? Ifølge en undersøgelse i en varm tråd fra Mac Rumours Forum er der næsten 87,3% brugere, der har stemt det samme emne. I betragtning af denne sandhed er det ikke overraskende iOS 12/11 app sidder fast ved installation / indlæsning / venting i iPhone 6 (Plus) / 6s (Plus). I denne situation er det vigtigste ved dette emne, hvordan man rettidigt fjerner applikationsinstallationen, der sidder fast på iOS 12 og iOS 11.

Der er mange faktorer, der kan være forbundet meddette problem. Det eneste, jeg er sikker på, er, at uanset hvad de er, kan vi altid forsøge flere regelmæssige og enkle løsninger først, for eksempel:

  • Genstart din iPhone
  • Nulstil alle indstillinger på iPhone
  • Luk baggrundsapps
  • Log ud og ind i Apple Store
  • Kontroller netværksindstillinger eller trådløst netværk
  • Vent i 10 minutter
  • Gendan iPhone (den sidste til at prøve)

Hvis du er sikker på, at en masse metoder ikke er nogenaf hjælp, er der stadig andre ting, du kan kontrollere for at ordne iPhone- og iPad-apps, der hænger sammen, mens du downloader, installerer og venter. Fortsæt med at læse detaljerede tilgange som nedenfor.

Metode 1. Slet problematisk iOS 11/12-app på iPhone 6 (+) / 6s (+)

App sidder fast på "Installation ..." på din startskærm? At rydde den ubrugte app fra din iPhone er den første foranstaltning. Hvis iOS-system ikke tillader dig at slippe af med appen fra startskærmen, kan du alternativt fjerne den fra Administrer opbevaring. Her er hvordan du løser den frustrerende frysning.

Trin 1. Naviger til Indstillinger, rul ned "Generelt", og indtast det derefter, og klik derefter på "Opbevaring & iCloud brug".

opbevaring og brug af icloud

Trin 2. Klik på "Administrer opbevaring" under valg af "Opbevaring".

administrere opbevaring

Trin 3. Søg efter din forstyrrede app, og tryk så på den.

app lagring

Trin 4. Klik på knappen "Slet app" med rød skrift, og bekræft derefter den.

slet appen

Trin 5. Åbn App Store i iPhone 6, og geninstaller den tidligere fastlåste app.

Metode 2. Installer iOS 11/12-appen med iTunes

Sådan rettes Apple iPhone 6 Apps fast på "Venter"status under download, installation og opdatering af processer? Nu hvor der er noget galt at downloade eller opgradere app, kan du lige så godt prøve at gøre det i iTunes. Her er en foreslået løsning, der giver dig mulighed for at løse iOS 11 / iOS 12-appen, der sidder fast i "installation" -status ved hjælp af iTunes.

1. Start iTunes på Windows / Mac, og tilslut derefter din iPhone 6.

2. Tryk på ikonet på din iPhone øverst til venstre i iTunes.

3. Vælg "Sikkerhedskopier nu" for at tage backup af data.

backup nu

4. Når det er afsluttet, skal du klikke på "Apps" under "På min enhed" i venstre menu.

5. Søg efter den app, der sidder fast ved installationen. Klik på "Fjern" til højre for appikonet for at slette den ufuldstændige app. Klik derefter på "Synkronisering" og derefter på "Udført" -knappen i bunden af ​​grænsefladen.

backup nu
6. Gå derefter til App Store i iTunes for at søge efter appen og download den. Hvis du mister data, skal du ikke bekymre dig, fordi du har sikkerhedskopieret, før du sletter dem.

Metode 3. Fix iOS 11/12 App fastgjort ved installation med Tenorshare ReiBoot

Apps vil ikke downloade, installere, opdatere eller afinstallereefter iOS 11 eller iOS 12 opdatering? Hvis ovenstående løsninger overhovedet ikke fungerer, kan du prøve at bruge Tenorshare ReiBoot, som er en helt gratis måde at løse et utal af almindelige iOS-enheder, der sidder fast med bare 1-klik på Windows eller Mac-platform, inklusive modellen til iPhone X / 8/8 Plus / 7 /. og versionen af ​​iOS 12/11/10 osv. Lad os nu følge disse skitserede trin som nedenfor og nyde den enkle proces.

1) Start Tenorshare ReiBoot efter download og installation. Tilslut derefter din iPhone 6 til computeren via USB-kabel. Klik på "Tillid til din computer", hvis det vises et vindue i iPhone.

2) Klik på "Enter Recovery Mode" -knappen for at lade din iPhone gå ind i gendannelsestilstand.

3) Tryk på "Exit Recovery Mode" for at afslutte iPhone gendannelsestilstand med et enkelt klik.

exit recovery mode

4) Gå efter et øjeblik til App Store i iPhone for at hente din app igen.

Videovejledning om brug af Tenorshare ReiBoot

Det er det! Hvilken mål for, hvordan du fikserer iPhone-apps, der sidder fast på "Venter" under installationen, fungerer for dig? Har du succes med at reparere fast iOS 11/12-appen efter installationen? Sørg for at dele med os i kommentarerne herunder. For øvrig, hvis du er interesseret i at lære flere tricks om iOS 11 eller iOS 12 problemer og rettelser, så tjek denne side uden problemer. Tak for at have læst.


Kommentarer 0 Tilføj en kommentar