IOS 11 / 11.0.3 Autocorrect Issue: Letter I Viser Weird Symbol
"Jeg prøver at finde ud af, hvorfor min kone" s iPhone 7viser dette underlige symbol, hver gang der skrives bogstavet "jeg", det autokorrigerer altid til dette symbol "A?". Det sker i Apple Mail på hendes telefon og viser, hvornår jeg modtager dem på min Mac iMessage. "
For nylig har nogle af iPhone-brugerestødt på det samme problem som at skrive bogstavet "jeg" på Apple-tastaturet, det viser underligt "A?" med en boks efter opgradering til iOS 11.1 / 11.0.3. For eksempel vil "Jeg er begejstret over at se dig i morgen" vises som "A? Er glade for at se dig i morgen". En anden relateret fejl er, at det viser under hyppigt anvendte fane bogstavet "I" på emoji-tastaturet for nogle iOS-brugere, der er berørt. Det er utroligt irriterende, at nogle få brugere endda har oplevet dette problem på iPad eller Mac, fordi forudsigelig tekst er tilgængelig på alle Apple-enheder med iCloud.
Nå, jeg kan ikke fortælle dig, hvorfor det skerandet end det ser ud til at være en ny uventet iOS 11-tastaturfejl. Selvom Apple stadig ikke giver en brugbar foranstaltning indtil nu, er vi i stand til at ordne det af os selv, før tingene bliver værre. Her viser jeg et par tilgange, som du kan henvise til, hvordan man løser bogstav & ldquo; I & rdquo; viser underligt symbol i iOS 11.1 / 11.0.3 teknisk.
Metode 1. Deaktiver tastaturforudsigelse
Siden hovedfunktionen i iOS 11.1 handler om emoji, nogle fans spekulerer i, at denne fejl muligvis er relateret til forudsigelig algoritme på Apple-tastaturet. Uden en får kan der ikke være uld. Vi kan lige så godt slukke for tastaturforudsigelse af Apple-enheden for at løse iOS 11-forudsigelig tekstfejl. Derefter vandt du & rsquo; t denne forudsigelse på dit tastatur, til sidst når du skriver bogstav & ldquo; I & rdquo; får du & ldquo; Jeg & rdquo; kun. Dette er en af de pålidelige midlertidige hjælpemidler, der sætter en stopper for iOS 11.1-autokorrektionsproblem. Trinnene er: Indstillinger> Generelt> Tastaturer> Forudsigende.
Tip: En anden midlertidig foranstaltning er at drage fordel af tredjeparts-tastatur i stedet for Apple-tastatur. Sådan tredjepartsværktøj kan være Swype, Gboard, SwiftKey, Fleksy, TouchPad eller Typeeto osv.
Metode 2. Genstart Apple-enhed
Brevet & ldquo; I & rdquo; ændringer i din telefontil en & ldquo; A? & rdquo ;? Ifølge nogle professionelle fora er det en anden løsning, der ofte nævnes at genstarte din enhed. Lejlighedsvis skal du bare genstarte eller tvinge genstart af iPhone, iPad eller iPod, og så bliver alt godt. Der er dog forskellige operationer til at tvinge genstart i forskellige Apple-modeller. Her tager jeg iPhone som eksempel og viser dem som nedenfor:
- Tving genstart iPhone X / 8/8 Plus: Du skal læse denne artikel om detaljer - Top 2 gratis metoder til at genstarte en frossen iPhone X / 8/8 Plus
- Tving reboot iPhone 7/7 Plus: Tjek trinnene på dette link - Sådan tvinges genstart / hård nulstilling af iPhone 7 og iPhone 7 Plus
- Hård genstart iPhone 6s / 6s Plus / 6/6 Plus / 5s eller ældre: Se her - Sådan tvinger du genstart eller genstart af iPhone (inklusive iPhone 6)
Metode 3. Nedgrader iOS med Tenorshare ReiBoot
Dette er en kendt iOS 11.1-fejl. Før Apple frigiver en opdatering for at ordne den, kan du nedgradere til stabil 11.0.2 / 11.0.1. Hvordan gør man det? Du har brug for et stykke software ved navn Tenorshare ReiBoot. Tenorshare ReiBoot er et velkendt professionelt og brugbart værktøj til at løse alle iOS-unormale problemer. Du vil se, hvordan du nedgraderer iOS med det som nedenfor:
Trin 1. Download og installer Tenorshare ReiBoot, start den og tilslut din enhed til Windows eller Mac-computer.
Trin 2. Klik på & ldquo; Fix All iOS Stuck & rdquo; i Tenorshare ReiBoot og vælg Fix Now (All iOS 11 Stuck).
Trin 3. Apple underskriver stadig iOS 11.0.1 og iOS 11.0.2, så du kan downloade ipsw-filen her. Og klik derefter på & ldquo; Vælg & rdquo; i Tenorshare ReiBoot for at importere iOS 11 ipsw-filen.
Tenorshare ReiBoot vil verificere ipsw-filen og begynde at fjerne iOS 11.1 og installere det nye iOS-system på din iPhone / iPad.
Metode 4. Vent til Apple fikserer iOS 11.1 Bug
Hvorfor er brevet & ldquo; Jeg & rdquo; vises som en& Ldquo; A & rdquo; med et bokset spørgsmålstegn? Der er ikke nøjagtigt grund indtil videre. Men hvis det helt sikkert er en global fejl i iOS 11.0.3 eller iOS 11.1, havde du bedre ventet på officiel meddelelse, fordi Apple ikke kan ignorere denne type problemer mere.
Ifølge kunder, der ringer til Apple Support,Apple foreslår en midlertidig fejlfinding ved hjælp af tekstudskiftning. De specifikke trin er: gå til Indstillinger> Generelt> Tastatur> Tekstudskiftning. Skriv en stor bogstav & ldquo; I & rdquo; for at erstatte de små & ldquo; i & rdquo ;. Derfor kan du bare prøve og vente et stykke tid, indtil Apple frigiver en ny iOS-version for at løse denne unormitet.
Nå, alle ovennævnte tip og tricks er samletfra fora og andre ressourcer. Du kan samle en op og forsøge at rette bogstav & ldquo; I & rdquo; vende dig til en & ldquo; A? & rdquo; med en boks omkring spørgsmålstegnet for tiden. Jeg håber, at dette ikke vil ske på din iPhone, iPad, iPod eller Mac i fremtiden. Nogen nyeste løsning? Efterlad din kommentar i kommentarområdet.