/ / Sådan repareres iOS 11/12-meddelelser, der ikke fungerer på iPhone X / 8/7 / 6s / 6

Sådan repareres iOS 11/12-meddelelser, der ikke fungerer på iPhone X / 8/7 / 6s / 6

"Siden opgradering til iOS 11, er min iPhone 7 ikke længerelaver en lyd eller viser en meddelelse på min låste skærm, når jeg modtager en tekstbesked. Jeg er afhængig af tekstbeskeder ganske lidt i mit job, og nu har jeg ingen anelse om, at jeg får en SMS, medmindre jeg fortsætter med at kontrollere min telefon. Hvordan reparerer jeg 'meddelelser, der ikke fungerer' efter opdatering af iOS 11? '
-Apple Diskussion

Mange mennesker har rapporteret meddelelserefter iOS-opdateringen, som f.eks. iPhone ikke viser meddelelser, iPhone-meddelelser ikke lyder, meddelelser lyser ikke virker, fungerer iOS 11 og iOS 12 iMessage-underretninger ikke. Når disse iOS 11/12-meddelelser ikke fungerer, vil din iPhone hverken få en pop-up eller lyse op på skærmen, når du modtager meddelelser. Dit liv og arbejde vil blive forstyrret så meget, da du ikke kan kontrollere dine beskeder i tide. Denne artikel introducerer top 8 tips til at løse underretninger, der ikke fungerer på iPhone X / 8/7/6/5 eller iPad Pro / Air / Mini med iOS 11 og iOS 12.

Tip 1. Check Mute-knappen

Når du finder iPhone notifikation lyd ikkeNår du arbejder efter opdateringen, er det første, du skal gøre, at kontrollere, om du tænder for lyden, så den er "Silence". Der vil ikke være nogen lyd, hvis din iPhone er i lydløs tilstand.

mute knap

Tip 2. Kontrollér, om du aktiverer "Forstyr ikke"

Som vi ved, kalder der, når ikke forstyrrelse er aktiveretog advarsler ankommer, når låst bliver tavlet. Hvis du tænder for denne funktion, vil der være et måneikon i statuslinjen. Og du vil finde besked lyd virker ikke på iOS 12/11. Så gå "Indstillinger"> "Forstyr ikke"> sluk det.

sluk forstyr ikke

Tip 3. Et lille trick - Deaktiver Bluetooth

Prøv at gå "Indstillinger"> "Bluetooth", tryk på den for at deaktivere Bluetooth. Så kan du teste om alarmerne / lydene fungerer fint.

Tip 4. Marker "Seneste meddelelser"

En anden faktor, der vil forårsage "iPhone gør det ikkegive meddelelser "er du ubemærket" Seneste meddelelser ". Gå til "Indstillinger"> "Touch (Face) ID & Password", indtast din adgangskode og rul ned til "ALLOW ACCESS WHEN LOCKED". Tænd "Nylige meddelelser".

Aktivér seneste meddelelser

Tip 5. Kontroller appmeddelelser i overensstemmelse hermed

Hvis WhatsApp, Facebook, iMessage eller mailunderretninger, der ikke fungerer på iOS 12/11, men andre appmeddelelser fungerer fint, du skal sørge for, at du tænder meddelelserne på en bestemt app. Gå til "Indstillinger"> "Notifikationer", find den specifikke app og tænd "Tillad underretninger".

Tip 6. Kontrollér netværksforbindelse

Hvis du ikke har en stabil netværksforbindelse, bliver dine underretninger ikke opdateret og skubbet. Så genforbinde til Wi-Fi eller cellulære data for at sikre, at din iPhone er i god netværkstilstand.

Tip 7. Genstart din enhed

Restating iPhone er en ofte brugt løsningnår du støder på forskellige iPhone fejl. Prøv så at genstarte din iPhone for at se, om "iOS 11 eller iOS 12 meddelelsesmeddelelser ikke fungerer" problemet er løst.

Tip 8. Fix Notification Issue med Professional iOS System Recovery Tool

Hvis alle metoder undlod at ordne "iOS 11/12meddelelser ikke vises "problemet, er den ultimative løsning, du kan prøve, at bruge et professionelt iOS-systemgendannelsesværktøj, https://www.tenorshare.com/products/reiboot.html, til at reparere iOS-systemet på din iPhone. Det kan reparere forskellige iOS fast / fejl, som f.eks. Https://www.tenorshare.com/ios-11/how-to-fix-iphone-quick-reply-not-working-on-ios-11.html, https : //www.tenorshare.com/ios-11/how-to-fix-ios-11-downgrade-stuck-on-recovery-dfu-mode-apple-logo-etc.html etc.

Trin 1: Installer Tenorshare ReiBoot og kør det. Slut din iPhone til din computer.

Trin 2: Når det er registreret din enhed, skal du klikke på "Fix All IOS Stuck"> "Fix Now (Alle IOS 11 fast)". Det vil guide dig til at downloade den nyeste iOS firmware.

Fix alle iOS 11 fast

Når du har downloadet og installeret den nyeste iOS-firmware, genstarter din iPhone, og du vil rette "underretninger, der ikke fungerer" uden tab af data.

Resumé

Med disse 8 tricks, vil du ikke gå glip af nogen opkald eller meddelelser på grund af meddelelsescenter ikke fungerer efter opdatering / jailbreak iOS 11/12. Hvis du har andet problem, er du velkommen til at forlade din kommentar.


Kommentarer 0 Tilføj en kommentar