Sådan laver du iPhone E-mail Load Faster i iOS 12/11
Q: E-mail, der er langsomt at indlæse i e-mail-app med iOS 11
"Efter opdatering tager mine e-mails lang tidat indlæse efter at de er kommet ind. Eksempelvisningen vises, men når jeg vælger den nye meddelelse, siger den bare indlæsning i lang tid. Jeg er endda nødt til at forlade beskeden og vende tilbage et par gange. Dette er på min udvekslingskonto med push. Er der ingen andre, der ser det? "
Blandt Apple Communities er der en stor mængde brugere, der klager over, at deres Mail-app fungerer ekstremt langsomt på iOS 12.1 / 12/11. Som Apple-fan har det på en eller anden måde indflydelse påbruger erfaring med iOS-uddelinger, især for brugere, der netop har købt den nye iPhone X / 8/8 Plus. Er der noget problem med e-mail-appen? Hvordan kan vi få iPhone-e-mail til at indlæse hurtigere i iOS 11 og iSO 12? I denne artikel finder du svarene.
- 1. Fjern e-mail-konto, og tilføj den igen
- 2. Fjern Mail-app, og geninstaller den
- 3. Genindstil netværksindstillinger
- 4.Force Genstart iPhone for at løse e-mail-indlæsning langsomt
- 5.Fix E-mail indlæser langsomt i iOS 12/11 med Tenorshare ReiBoot uden datatab
1. Fjern e-mail-konto, og tilføj den igen
Gå til: Indstillinger >> Konti og adgangskoder. Vælg din konto for posttjeneste, og vælg "Slet konto". Tilføj derefter kontoen igen, du kan klikke på "Tilføj konto" for at nå dette mål.

2. Fjern Mail-app, og geninstaller den
Siden iOS 11 er brugerne nu i stand til at geninstallereindbyggede apps som Mail, Maps, Weather osv. skal du forsigtigt trykke og holde på Mail-appen, indtil den vrimler. Tryk på det lille x for at slette det fra din enhed. Efter et stykke tid skal du downloade det igen fra Apple Store for at se, om det kan behandles normalt.

3. Genindstil netværksindstillinger
Nogle gange ville netværkshastigheden også have indflydelsee-mail-indlæserhastigheden, så brugerne kan prøve at nulstille netværksindstillinger og oprette forbindelse til Wi-Fi eller mobildata igen for at indlæse e-mails. Du skal gå til: Indstillinger> Generelt> Nulstil> Nulstil netværksindstillinger.

4.Force Genstart iPhone for at løse e-mail-indlæsning langsomt
Når din e-mail forsinker at indlæse i e-mail-app i iOS 11/12, skal der også udføres hård nulstilling for at løse problemet.
Brugere af iPhone X / 8 skal hurtigt trykke på knappen Lydstyrke op og derefter på knappen Volumen ned, trykke længe på sideknappen, indtil du ser Apple-logoet.
iPhone 7 og tidligere brugere kan muligvis henvise til følgende vejledning til at tvinge genstart af din iPhone / iPad / iPod.

5.Fix E-mail indlæser langsomt i iOS 12/11 med Tenorshare ReiBoot uden datatab
Hvis du har prøvet ovenstående løsning, men stadig finderat e-mail tager lang tid at indlæse, vil jeg anbefale dig at prøve Tenorshare ReiBoot, som er en gratis iPhone gendannelsestilstand og iOS fix software. Langsomt problem med iPhone-indlæsning kan være systemfejl, og ReiBoot kan reparere iOS for at løse iPhone, der ikke fungerer uden datatab.
Efter start af programmet skal du tilslutte din enhed til computeren og vælge "Reparer operativsystem".

Klik på "Start reparation", og følg instruktionen for at downloade iOS-firmwarepakke. Det vil downloade den nyeste iOS IPSW-fil og geninstallere den på din enhed.

ReiBoot vil reparere iOS-systemet med firmwarepakken. Efter systemgendannelse genstarter din iPhone, og problemet med langsom e-mail-indlæsning skal rettes.

Dette er den ultimative løsning til at fastsætte e-mail-belastningerlangsomt på iPhone X / XR / Xs / 8/7/6 / 5s. Faktisk, hvis din iPhone sidder fast i gendannelsestilstand, Apple-logo eller sort skærm med død, er ReiBoot i stand til at løse disse iOS-problemer med stor succesrate.