/ / Sådan repareres CarPlay ikke fungerer efter iOS 12 / 11.4 / 11.3 Update

Sådan repareres CarPlay ikke fungerer efter iOS 12 / 11.4 / 11.3 Update

Fix iPhone CarPlay Won t arbejde

"Siden iOS 11.3 opdatering, jeg har problemer med opkald i min sædebil. Når folk kalder mig og min iPhone 7 er forbundet via CarPlay med min bil, hører folk min stemme forvrænget / sløret, hvilket gør det svært eller umuligt for dem at forstå. "

Brug CarPlay til at besvare opkald er sikrere, når du kører bil. Men for nylig klagede nogle mennesker på det CarPlay arbejder ikke på iOS 11.3 / 11.4 / 12 efter at de installerede softwaren. Mange mennesker mente, at dette kun er et stemmeproblem, men det er ikke så enkelt faktisk. I denne artikel deler vi alle mulige løsninger til Apple CarPlay-problemer; følg posten for at tjekke dem ud.

Del 1: Fælles måder at løse CarPlay ikke på iOS 12/11

1. Sørg for, at du bruger et kompatibelt USB-kabel

Nogle brugere bruger andre lyskabler tilForbind CarPlay, dette vil sandsynligvis forårsage problemer. Det anbefales at bruge originalkablet. Du anbefales også at prøve en anden USB-port på din bil.

2. Sørg for, at Siri er tændt

Hvis Siri er slukket, kan du ikke længere bruge kommandoen. Gå til Indstillinger, og tryk på Siri & Søg for at tænde det.

3. Genstart din iPhone og bil

Genstart iPhone vil løse mange iOS fejl du bør også prøve under denne situation. Også hvis du ikke kan finde CarPlay logo fra din bils display, skal du også genstarte din bil.

4. Deaktiver begrænsninger

Nogle af funktionerne på iPhone, der ikke fungerer, fordi begrænsninger er aktiveret. Gå til Indstillinger -> Generelt -> Restriktioner, indtast adgangskoden og find CarPlay, sluk den.

5. Kontrollér bilhåndbog

Du kan tjekke din bil manual for at få hjælp. Kontrollér, om der er en firmwareopdatering til dit stereoanlæg, i bekræftende fald, opdater firmwaren.

6. Nulstil din iPhone

Dette kan være den sidste udvej for CarPlay ikkeforbinder problemer, men vil medføre noget tab af data. Også ifølge brugerens feedback, fungerer denne metode ikke altid, men du kan stadig prøve. Hvis du vil løse dette problem helt uden at miste data, skal du springe til Del 2.

For at nulstille din iPhone:

iPhone X / 8 (Plus): Tryk hurtigt og hurtigt ud Volume Up-knappen, tryk derefter og slip hurtigt på Volume Down-knappen, og tryk og hold tænd / sluk-knappen nede, indtil Apple-logoet vises.

iPhone 7/7 Plus: Tryk og hold Home-knappen og knappen Lydstyrke ned samtidigt, indtil Apple-logoet vises.

iPhone 6s og tidligere enheder: Tryk og hold Home-knappen og afbryderknappen sammen, indtil du ser Apple-logoet på skærmen.

Del 2: Ultimativ løsning til Fix iPhone CarPlay Ikke tilslutning

Hvis ovenstående tip ikke lykkedes at reparere Apple CarPlay ikkearbejder på iOS 12 / 11.4 / 11.3, vil det være noget galt med den nye softwareopdatering. Du anbefales at nedgradere iOS til de tidligere stabile versioner med den professionelle iPhone System Recovery Software ReiBoot. Dette program giver dig mulighed for at rulle tilbage til de andre iOS 11 versioner fra iOS 12 / 11.4 uden at bruge iTunes, og alle dine data bliver uberørt.

Download og installer ReiBoot på din pc eller Mac, kør programmet og tilslut iPhone til computeren. Klik på "Fix All IOS Stuck" fra hovedgrænsefladen, når enheden er registreret.

Fix alle ios fast

Klik på "Fix Now" og så vil du kunnedownload firmwarepakken. Softwaren vil give den nyeste softwareversion. Hvis iOS er den nyeste version i øjeblikket, skal du klikke på "Vælg" for at importere de tidligere firmwarepakker manuelt.

importer firmware

Efter at du har importeret firmwaren, kan du startereparation af operativsystemet. Denne proces vil blive udført i minutter, og din enhed genstarter. Derefter kan du bruge CarPlay til at foretage eller modtage opkald normalt.

Bundlinjen

I denne artikel delte vi nogle nemme løsningertil iOS 12 / iOS 11.4 / iOS 11.3 CarPlay virker ikke på iPhone X / 8 (Plus) / 7 (Plus) / 6s (Plus) / 6 (Plus). Jeg håber, at dette indlæg kan være nyttigt for dig. Hvis du har andre problemer efter iOS-opdateringen, f.eks. IPhone, der sidder fast i genoprettelsesfunktionen, iPhone-skærmen deaktiveret, iPhone holder genstart osv. Du kan diskutere med os ved at kommentere nedenfor.


Kommentarer 0 Tilføj en kommentar