/ / Sådan fixes iPhone-ringetoner, der ikke virker efter iOS 12/11 Update

Sådan repareres iPhone-ringetoner, der ikke virker efter iOS 12/11 Update

"Kan ikke afspille ringetone i iOS 11. Efter at jeg opgraderede min iPhone 6 Plus til iOS 11 i dag, vandt jeg ikke mine personlige ringetoner. Der er stadig der og vil spille i lyd, men når et opkald kommer ind, går det til standardåbningen. "

For nylig stødte mange brugere op Brugerdefineret ringetone vandt ikke på iPhone efter opdatering til iOS 11/12. Nogle klagede over, at deres iPhone ringetone skifter til standard, når de modtager opkald, nogle sagde, at enheden ikke advarsler overhovedet. I denne artikel vil vi vise dig nogle enkle tips til at hjælpe dig med at ordne købt ringetone, der ikke vises eller ringer på iPhone helt.

1. Importér toner manuelt

Nogle brugere har fast iPhone ikke afspillet den valgte ringetone på iOS 11 / iOS 12 ved at kopiere de gamle tonefoldninger til iTunes og derefter synkronisere dem til iPhone. Du kan prøve denne metode ved at følge nedenstående trin.

  • Brug finder, find filerne i mappen "Tones" under, hvor iTunes mediebibliotek er gemt
  • Slut iPhone til computer og kør iTunes, vælg "Toner" under "På min enhed".
  • Træk mappen "Tone", du lige har fundet og flytte til "Tones" -kategorien i iTunes.
  • importtoner
  • Klik på "synkroniser" og gå til Indstillinger -> Lyde -> Ringetone for at kontrollere, om den brugerdefinerede ringetone nu er sat tilbage.

2. Kontrollér knappen Ring / Silent Switch

Når du har et opkald, hvis iPhone er vibrerende eller kun skærmen er tændt, kan du tjekke Ring / Silent-knappen. Tænd ringen, og du vil se en ringetone fra startskærmen.

importtoner

3. Køb ny ringetone

Nå, hvis de tildelte ringetoner ikke virker på iPhone og spiller standard en hele tiden, kan du købe en ny ringetone, og det virkede virkelig for nogle brugere.

Åbn iTunes Store-appen på din iPhone og tryk på Søg for at finde den ønskede musik. Klik på prisen og log ind på dit Apple ID for at få det.

importtoner

4. Prøv med den gamle version af iTunes

Et par brugere fandt, at iPhone ikke ville spille personligringetoner, når du bruger iTunes 12.7, men på den ældre version af iTunes fungerer godt. Måske kan du prøve at slette iTunes og downloade den ældre version for at angive en brugerdefineret ringetone.

5. Nedgrader iOS

Nogle mennesker stødte også på iPhone ringetonefortsætter med at skifte til standard efter opdatering til iOS 12 beta eller iOS 11.4 beta. Hvis du er en af ​​dem, kan du gå tilbage til tidligere softwareversioner for at kontrollere, om det virker. Du anbefales at prøve et nemt værktøj kaldet iAnyGo, en gang til at nedgradere iOS uden tab af data.

Download og installer programmet på dincomputer, tilslut iOS-enheden til pc'en og klik på "One-click for Downgrade iOS". Og softwaren vil liste alle tilgængelige firmware, vælge den du har brug for og følg instruktionerne for at fuldføre.

importtoner

6. Kontakt Apple for support

Hvis ingen af ​​disse tricks arbejder for at løse problemet på din iOS-enhed, er der måske noget galt med hardware. Kontakt Apple eller gå til Apple Store for at reparere.

Ovenstående metoder er alt, hvad vi har fundet for at ordne iOS12 / iOS 11 købte ringetoner virker ikke på iPhone 7/7 Plus / 6s / 6s Plus / 6 / SE / 5S i øjeblikket. Vi vil holde fokus på dette problem og dele flere nye fejlfindingstips, når vi har opdaget.


Kommentarer 0 Tilføj en kommentar