Fix iPhone fast på Verificer opdatering under iOS 10 Upgrade
"Jeg opdaterede min iPhone til iOS 10, men detmislykket verifikation og nu sidder min telefon på "verificer opdateringer" på låseskærmen. Jeg kan ikke lige lukke det helt af, fordi det ikke vil lade mig glide afbryderknappen. Jeg har endda forbindelse til min Macbook Air, men der er ikke sket noget. Enhver hjælp er værdsat for at løse dette problem. Tak! "
Som iOS 10 nyudgivelser holder iPhone altid os til at opgradere. Vi følger (Indstilling >> Generelt >> Software opdatering) og prøv at installere iOS 10, men nogle gange iPhone bare sidder fast ved at verificere opdateringen løbende som nogle brugere har rapporteret problemet til mig. Problemet er almindeligt for iPhone X / 8/7 (Plus) / SE / 6s (Plus) / 6 (Plus) / 5s / 5 / 4s / 4.
Sådan repareres bekræftende opdatering, der sidder fast på låseskærmen? Her har jeg sorteret to nyttige løsninger til at lindre dine bekymringer. Læs videre og find svaret!

- Metode1. Fix iPhone fast på Verificer opdatering iOS 10 med hard Reset
- Metode2. Løs iOS 10 Fast ved at verificere opdatering med Tenorshare iCareFone
Metode1. Fix iPhone fast på Verificer opdatering iOS 10 med hard Reset
1. Hold nede "Hjem" knap og "Sleep / Wake" knappen samtidigt.
2. Hold fast på disse knapper, indtil skærmen er slukket. Slip derefter knapperne, når apple-logoet vises.
3. Vent og iPhone ville starte op igen til hovedskærmen.
Dette er den mest almindelige måde at reparere iPhone fast på bekræftende opdatering iOS 10.3 / 10.2 / 10.1 / 10 / 9.3 / 8.3 / 8.1 / 8. Når det er færdigt, gå til Indstillinger> Generelt> Om for at kontrollere, om du er på iOS 10. Hvis ikke, gentag opgraderingsprocessen. Du kan også downloade og installere opdateringspakken med iTunes til din computer. Nogle mennesker kan muligvis bekymre sig om sikkerheden ved information ved hard genstart, generelt sletter det ikke dine data, og at sikkerhedskopiere din telefon som regel (via iCloud eller andre tredjepartsværktøjer) ville være en god vane.
Metode2. Løs iOS 10 Fast ved at verificere opdatering med Tenorshare iCareFone
Hvis metoden ovenfor ikke fungerer, eller du er bekymretom det vil beskadige din iPhone, anbefaler jeg dig at prøve Tenorshare iCareFone, alt-i-et-værktøjet til at løse bekræftelse fast og iPhone / iPad fast ved apple-logo / endeløs genstart / genopretningstilstand / DFU-tilstand, når du installerer en iOS-opdatering. Sådan fungerer det.
Trin 1. Slut din iPhone til din computer >> start Tenorshare iCareFone >> Gå til "Fix IOS Stuck" afsnit på grænsefladen.

Trin 2. Klik "Indtast gendannelsestilstand" at sætte din iPhone i genopretningstilstand.

Trin 3. Når du har fået din iPhone til at vise det klassiske USB til iTunes-logo, har du indtastet genoprettelsesfunktionen. Tryk derefter på knappen "Exit Recovery Mode" at genstarte din enhed til normal tilstand.

Det er gjort. Der er også flere funktioner i Tenorshare iCareFone, så du kan styre 9 typer filer GRATIS, optimere din iDevice, sikkerhedskopiere og gendanne din enhed, fjerne annoncer og reparere operativsystemet alt i dette værktøj. Prøv på denne fascinerende software, og det vil ikke skuffe dig. Tak for din læsning.