Bedste måder til fastsættelse af iPhone personlige hotspot, der ikke virker til iOS 10 / 10.3
"Q: Efter iOS 10.3-opgradering, Hotspot undlader at arbejde
Skynd dig opdateringen af iOS 10, jeg har ikke været i stand tilfor at få adgang til den personlige hotspot-mulighed. Jeg brugte tidligere iOS 10.1, og hotspot fungerede som normalt, hvilket fremgår som en mulighed under cellulær. Jeg havde brugt det til at forbinde mine andre telefoner til internettet og laptop, fordi jeg har brug for det til arbejde. "
-nar_rayya (Diskussion, Apple)

Når du bruger en enhed med din personlige iPhonehotspot men pludselig mister sit signal, hvad vil du gøre? For software problemer vil vi give nogle løsninger til dig i denne artikel, hvis du ikke kan komme ud af problemer, kan du også få en registrering af sin hardware. Lad os nu se, hvad vi kan gøre for at rette iOS 10 personlige hotspot mangler, det samme for iOS 11.
- Del 1: iPhone Personal Hotspot opretter ikke forbindelse til internettet
- Del 2: iPhone kan ikke oprette forbindelse til personlig hotspot efter opdatering af iOS 10.3
Del 1: iPhone Personal Hotspot opretter ikke forbindelse til internettet
Hvis du bare har fået din iPhone opdateret, og find fænomen, der ikke viser iOS 10 hotspot, så se følgende trin.
Metode 1: Genstart din iPhone først, og åbn hotspot-tjenesten igen. Genstart kan være en nyttig måde til at løse problemer.
Metode 2: Hvis du finder genstart ikke fungerer, kan du også tjekke netværket på din iPhone. Forsøg at få den cellulære knap slukket og tænd den igen. Du kan også prøve at åbne og lukke Airplane Mode for at få dit netværksmiljø opdateret.
Metode 3: Hvis du stadig ikke kan oprette forbindelse, kan du måske se, om din iPhone er ude af drift, eller den trådløse komponent er brudt.
Del 2: iPhone kan ikke oprette forbindelse til personlig hotspot efter opdatering af iOS 10.3
For brugere, der finder deres iOS 10.3 iPhone kan ikke oprette forbindelse til hotspot, men den originale iOS-enhed kan normalt surfe på internettet, så kan du prøve at genstarte den enhed, der skal tilsluttes det personlige hotspot.
Men når du finder disse metoder ikke kan fåDu er ude af besvær, du kan prøve at bruge Tenorshare ReiBoot, som kan hjælpe med at håndtere det afbrudte problem. Desuden kan denne software også løse forskellige problemer med iPhone, iPad eller iPod.
- Trin 1: Download og installer Tenorshare ReiBoot, start det og tilslut din iPhone til en computer, og du vil se grænsefladen nedenfor
- Trin 2: Klik på "Enter Recovery Mode", og du vil kunne se en Apple og USB ikoner, hvilket betyder, at du har fået din iPhone 7/7 Plus / SE / 6s / 6 / 5s / 5 til genoprettelsestilstand
- Trin 3: Når du finder "Exit Recovery Mode" -knappen markeret, kan du klikke på den, og din iOS-enhed genstarter snart.

Efter disse trin kan du nu tjekke igenom det personlige hotspot kan fungere eller ej på din iPhoneX / 8/7/7 Plus / SE / 6s / 6 / 5s / 5. For næste gang du møder med, at iPhone hotspot ikke viser eller ikke fungerer problem, kan du også prøve at rette op på disse måder.