Sådan repareres hvis Unable Aktiver iPhone efter iOS 10 Update
"Jeg kan" t aktivere min iPhone 5s efter opgradering tiliOS 10. Det siger, at aktiveringsserveren er nede, vil min iTunes (nyeste version) ikke genkende iPhone. Jeg har forsøgt hårdt nulstillet, og jeg har også forsøgt at bruge Wi-Fi og LTE. Alt dette virker ikke overhovedet. Enhver hjælp? "
Hvis du støder på samme aktiveringspørgsmål, venligst trøst først. "Kan ikke aktivere iPhone efter opdatering af iOS 10" faktisk er en meget almindelig fejl, når iOS-brugere opgraderer deres iPhone X / 8/7 / SE / 6s / 6 / 5s / 5 til iOS 10. For at reparere kan ikke aktivere iPhone / iPad problem efter iOS 11 / 10.3 / 10.2 / 10.1 / 10 opdatering, her er 6 enkle måder, du kan overveje.
Vej 1: Vent
Når aktiveringsfejlen er sket, er den enkleste måde at vente et øjeblik, før du prøver igen. Men dette kan kun overvejes, når fejlen genereres fra Apples aktiveringsserver.
Vej 2: Genstart din enhed
En anden nemmeste løsning til at rette aktiveringsfejl er at genstarte din iPhone X / 7 / SE / 6s / 6 / 5s / 5, hvilket er næsten den sædvanlige måde at fjerne mange slags ulykkesproblemer på.
Sådan genstartes:
- Hold på tænd / sluk-knappen, indtil "Slide in power off" vises.
- Træk skyderen for at slukke din iPhone helt.
- Når apparatet lukkes med held, skal du trykke på knappen og holde den nede, indtil du ser Apple-logoet

Hvis denne løsning stadig ikke kan aktivere din iPhone / iPad / iPod touch efter installationen af iOS 10 / 10.3, skal du gå videre til næste trin.
Vej 3: Sørg for, at du har et SIM-kort installeret
SIM-kortet er også relateret til aktiveringsproblemerne. Hvis du ikke har installeret et SIM-kort i SIM-trykket, kan du ikke nyde den nøjagtige service fra den cellulære bærer. Indsæt nu et gyldigt SIM-kort for at se, om dette vil gå gennem aktiveringsfejlene.
Vej 4: Tjek Wi-Fi-netværk
I nogle tilfælde spiller WiFi-netværkstilslutning en vigtig rolle, hvis du vil nå Apples aktiveringsservere via en internetforbindelse. Kontroller derfor, om dit WiFi-netværk er pålideligt.
Vej 5: Slut din iPhone til iTunes
Hvad skal man gøre, hvis man ikke kan aktivere iphone efteropdatering til iOS10 / 10.3, når du har prøvet ovenstående tips? Hvis du ikke har et stort Wi-Fi-netværk og en mobiltjeneste i øjeblikket, skal du flytte til din iPhone / iPad / iPod på en betroet computer og aktivere din iPhone via iTunes, der har en aktiveringsmekanisme indbygget til at nå Apple " s aktiveringsservere direkte uden en internetforbindelse.
Vej 6: Gendan din iPhone
Hvis den irriterende iOS-aktiveringsfejl stadig eksisterer, kan du også prøve at gendanne din iPhone med iTunes. Afslut trinene herunder for at aktivere din iPhone / iPad:
- Slut din enhed til din Mac eller Windows-computer via en USB.
- Start iTunes for at genoprette din enhed for at reparere iPhone, som ikke kunne aktiveres efter iOS 10-opgradering.

Forhåbentlig, hvis de ovennævnte måder undlader atHjælp dig, her er et betalt program, du kan prøve at genaktivere din iOS 11/10-enhed igen. Tenorshare iCareFone er et alt-i-et-værktøj til at rette alle iOS-problemer og tuneup iPhone / iPad / iPod. Det kan ikke kun rette din iDevice til normal, men også få dem til at køre hurtigere ved at rense uønskede junk-filer. Hvis du har andre anbefalinger, kan du dele med os.