/ / Top 5 måder at rette iPhone App Crashes efter iOS 10.3.1 Update

Top 5 måder at reparere iPhone App Crashes efter iOS 10.3.1 Update

"Hvorfor fortsætter mine apps på min iPhone? Opdateret til den nuværende version iOS 10.3.1 i dag, og pludselig fungerer de fleste af mine apps ikke. De begynder at indlæse, hænge for evigt og derefter lukke. Over og over, ingenting er færdigt og åbner. Jeg har vigtige ting, der skal gøres. . Safari. Spil, der har brug for opmærksomhed, eller jeg får alt stjålet. "
-Apple Community

iphones app crash

iOS 10.3.1 er officielt tilgængelig den 5. april 2017 og har tiltrukket mange fans med de nyligt tilføjede funktioner. Men for nylig klagede nogle brugere iOS 10.3.1 opdatering nedbryder de fleste apps på iPhone, herunder Facebook, Instagram,Messenger, Email og osv. Systemkompatibilitet, cacher og cookies akkumuleret, kodefejl eller tredjeparts service kan alle være årsager til app frysning på iPhone. Heldigvis kan du med Tenorshare iCareFone - professionel iOS-systembehandlingssoftware nemt reparere appnedbrud på iPhone, iPad og iPod efter opdatering uden at miste data.

Del 1: Fix App Frysning på iPhone Efter iOS 10.3.1 Update med Tenorshare iCareFone

Tenorshare iCareFone kan stoppe app fracrashing eller lukning ved at downloade den nyeste software version og reparere operativsystemet. Gratis download og installer dette alsidige værktøj til din computer og følg trinene for at se, hvor nemt det er at bruge det.

  • Kør Tenorshare iCareFone og tilslut din iPhone til computeren, så registrerer softwaren din enhed automatisk. Klik på "Repair Operating System" fra hovedgrænsefladen.
  • reparation operativsystem
  • Nu skal du downloade firmwarepakken inden systemreparation. Klik på "Gennemse" for at vælge en gemt sti og tryk derefter på "Download" for at downloade firmwaren.
  • download firmware
  • Efter download skal du klikke på "Reparer" for at starte reparation af iOS-systemet. Når processen er færdig, fungerer dine crashing apps normalt.
  • reparation operativsystem

Del 2: Andre metoder til at reparere iPhone App Crashes efter opdatering til iOS 10.3.1

1. Afslut og start appen igen

Når iPhone / iPad apps styrter ofte efteropdatering, den enkleste løsning er at lukke appen og genåbne den. For at tvinge lukke app, tryk to gange på Home-knappen to gange for at få adgang til app switcher, du vil se de nyligt brugte apps. Find den, du vil afslutte, og skru op på appens forhåndsvisning for at lukke den.

Afslut apps

2. Force Reboot iPhone

En anden enkel metode til at rette iPhone apps holdelukker umiddelbart af sig selv efter iOS 10.3.1 opdatering er at genstarte din iOS-enhed. Tryk og hold både Sleep / Wake og Home-knapperne samtidigt i mindst 10 sekunder, indtil du ser Apple-logoet. Når du har genstartet iPhone, kan du starte de faste apps for at se, om det fungerer nu.

hard reset iphone

3. Ryd hukommelsen

Nogle gange kører iOS-apps ved opstart eller startkan mangle plads. Tag Safari for eksempel, gå til Indstilling, Safari og klik derefter på "Ryd historik og webside data" nederst. De fleste apps har dog ikke en indstilling i Indstillinger; Du kan tjekke, hvordan du rydder app cache på iPhone.

Rens ud safari historie

4. Slet og geninstaller app

Hvis applikationerne stadig ikke fungerer på iPhoneefter at du har forsøgt ovenstående metoder, skal du muligvis afinstallere appen og geninstallere den. Bare gå til startskærmen, fanebladet og hold den app, du vil slette, tryk på "X" for at afinstallere den. Nu åbner App Store for at downloade og installere appen igen.

slet appen

På nuværende tidspunkt ved jeg, at du skal vide, hvordan du løser appkrasj på iPhone, efter at iOS 11 / 10.3 opdateres tydeligt. Tenorshare iCareFone kan virkelig være den bedste software til iOS-systemet, er det ikke?


Kommentarer 0 Tilføj en kommentar